Slaven_Randers 590 Skrevet 16. September, 2023 Jeg har af flere omgange skrevet og også været tæt på at lave en aftale med hende her, men det er endnu ikke blevet til et møde med hende. Er der nogle herinde fra der har mødt hende og vil fortælle om det er godt eller skidt. https://sugardaters.com/da/profile/b8WgrVPvZE jeg har fundet et par tråde med hende men der var vist ingen der havde mødt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 16. September, 2023 hun tilbød mig massage med blow , men der er langt at køre Hun fortalte hun var i en slankekur ? ved ikke helt om fotos er retvisende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 18. September, 2023 Ingen herinde der virkelig har mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 19. Oktober, 2023 Prøver lige igen om nogle skulle have kendskab til hende. Hun virker meget pro i sine beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lidtafhver 5 Skrevet 29. Oktober, 2023 Ja hun er god nok, professionel luder. Hun har maange strækmærker på maven efter at have født. Store hængepatter. En mor krop, så forvent ikke noget ungpige over hende. Hun har også været på annoncelight og hed tidligere Zaccho på SD. Hun har mange ar på armene fra cutting, var lidt et turn off for mig. Men hun kunne godt lide det hårdt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 117 Skrevet 21. December, 2023 Jeg har mødt hende i hendes lejlighed i Korsør. Som @lidtafhvertskriver, så har hun en morkrop, men hun har trænet en del nu, så hun har tabt sig meget, men hun har stadig ar fra cutting desværre. Men ganske sød, dog ikke en jeg vil besøge mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kun for sjov 12 Skrevet 21. December, 2023 ja hun har været på en kraftig slankekur, og ikke fået strammet op med træning. Hun må så være flyttet, jeg fik blow og massage i et rækkehus hmm i foråret tror jeg det var Men pludselig blev hun sart og ville doble op da hun mente jeg var gammel og måtte betale dobbelt ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Upa3006 1 Skrevet 4. Januar Har nu også mødt hende et par gange.. lidt pebret pris men hun har god tid som regel.. jeg synes nu mor kroppen er lækker.. og hun vil ihvertfald gerne have den hårdt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 76 Skrevet 5. Januar xazia skrev, den 21.12.2023 at 10:58: Jeg har mødt hende i hendes lejlighed i Korsør. Som @lidtafhvertskriver, så har hun en morkrop, men hun har trænet en del nu, så hun har tabt sig meget, men hun har stadig ar fra cutting desværre. Men ganske sød, dog ikke en jeg vil besøge mere. Where does she have cuts?….. the arm that Is fully tatooed? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 117 Skrevet 14. Marts Jaruff skrev, den 5.1.2024 at 21:36: Where does she have cuts?….. the arm that Is fully tatooed? was with here before all the tattoss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg