Hop til indhold
Moosp

Melinda I Ørestaden

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende for et godt stykke tid siden, det var dog ret sent om aftenen, og hun havde ikke sønderligt meget makeup på og værelset vi var i var derfor også ret mørkt. Det var dog ganske udemærket, lækker krop og ellers et ganske udemærket knald :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dr. Love

Jeg besøgte Melinda i sommer og det var en lidt blandet fornøjelse. Hun virkede meget reserveret til at begynde med, og jeg forsøgte at være sød og høflig over for hende. Da vi endelig kom i gang tøede hun op, og vi havde dejlig sex sammen. Hun var meget glad for at blive taget bagfra på en stille og langsom måde. Hun ser fantastisk ud i doggy. Hun har en meget flot krop.

Jeg kom til sidst med et brag, og hun smilede sødt til mig, på en næsten genert måde og sagde "Wow, that was nice." 

Måske kommer jeg igen. Men jeg er ikke så vild med silikone. Jeg kan bedst lide kvinder, der har ægte bryster. 

Redigeret af Dr. Love

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...