Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 21. September, 2023 Det er med tung hjerte at må meddele jeg lukker min Erotisk og tantrisk massage virksomhed ned, det er nødvendig pga, sligtgigt jeg har flere steder i min krop, og er gået meget stræk det sidste år tid. Der laves ikke flere aftaler. Jeg er nu igang med at afvikle de praktisk ting. Mange tak til jer der lade vejen forbi mig og min massage hule. Jeg har nydt mine gæster besøg, det har været en stor glæde at, været erotisk massør og arbejde med de forskellige massager typer. Kærlig hilsen Erotisk og tantra massør Jyske Coco 3 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MortenSix Skrevet 21. September, 2023 Hvor er det ærgerligt God bedring passer jo ikke ind her - så alt det bedste til dig fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 21. September, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, 1 time siden: Det er med tung hjerte at må meddele jeg lukker min Erotisk og tantrisk massage virksomhed ned, det er nødvendig pga, sligtgigt jeg har flere steder i min krop, og er gået meget stræk det sidste år tid. "Those who can - Do Those who can't - teach" Det ordsprog er der mange, der opfatter som noget negativt - især, hvis det handler om dårlige informationer eller lærdom generelt - men den oprindelige betydning passer ret godt til din situation. Din krop vil måske ikke mere, men der er intet galt med dine mentale fakulteter, så du kunne måske overveje at give dine erfaring, råd og vejledning videre til andre? Det tror Jeg mange - især kvinder, der gerne vil etablere sig som erotiske massører - kunne have glæde af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fandens Pumpestok Skrevet 21. September, 2023 (edited) hrolandj skrev, for 11 minutter siden: "Those who can - Do Those who can't - teach" Det ordsprog er der mange, der opfatter som noget negativt - især, hvis det handler om dårlige informationer eller lærdom generelt - men den oprindelige betydning passer ret godt til din situation. Din krop vil måske ikke mere, men der er intet galt med dine mentale fakulteter, så du kunne måske overveje at give dine erfaring, råd og vejledning videre til andre? Det tror Jeg mange - især kvinder, der gerne vil etablere sig som erotiske massører - kunne have glæde af... Jeg tror, der er rigtigt mange, der går med en drøm om at blive erotisk massør. Ligeledes mangler der jo varme hænder… God bedring, Jyske Coco Redigeret 21. September, 2023 af Fandens Pumpestok Kommafejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 21. September, 2023 hrolandj skrev, 1 time siden: så du kunne måske overveje at give dine erfaring, råd og vejledning videre til andre? Det tror Jeg mange - især kvinder, der gerne vil etablere sig som erotiske massører - kunne have glæde af... Ja Fandens Pumpestok skrev, 1 time siden: Jeg tror, der er rigtigt mange, der går med en drøm om at blive erotisk massør. Ligeledes mangler der jo varme hænder… God bedring, Jyske Coco jeg har haft overvejet at undervise. Men slidgigt er bladet i begge mine hænder. Så ved undervisning skal jeg også kunne masseret for at vise hvordan, og udsætte mig for endnu mere smerter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 21. September, 2023 Åh trist. Jeg håber at du kan få en tålelig hverdag, måske endda lidt bedring, når du ikke belaster din krop så meget. Alt det bedste fremover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 21. September, 2023 Mit råd til jer der vil gå i min retning som erotisk og tantra massør. Tag nogle massage kursus, i lidt forskellige massage typer. Både for at, kan mix og give forskellige masser, finde din stil, samt også lære at passe på din egen krop ved massagebriksen, eller en tantra madras. Og du skal have en krop uden skader, samt uden slidgigt. Hellers bliver du hurtigt nedslidt. Jeg have kun et sted slidgigt da jeg starte som massør, mente jeg da jeg starte. Men ved et fald sidste år, har det gået ned af bakkerne for mig, og alt for hurtig. Er der noget du vil vide mere er du velkommen til at ringe til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 21. September, 2023 Liv skrev, for 5 minutter siden: Åh trist. Jeg håber at du kan få en tålelig hverdag, måske endda lidt bedring, når du ikke belaster din krop så meget. Alt det bedste fremover Mange tak, lide nu er det at få ændre min hverdag og så alt det der kan aflaste smeter som varme mm jeg går efter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 21. September, 2023 Hvor længe har du arbejdet som massør? Fuldtid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 21. September, 2023 Liv skrev, Lige nu: Hvor længe har du arbejdet som massør? Fuldtid? Deltid i ca 3,5 år. Jeg har selv valg det som deltid arbejde. Og har afvis alt for mange hver uge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 21. September, 2023 Held og lykke med din nye fremtid, Coco! Har selv slidgigt, og kender følelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Genboen 37 Skrevet 21. September, 2023 Kære Coco, Det er trist at læse at du nu takker af pga fysiske begrænsninger, det burde ikke være med den i rygsækken at du forlader os Har besøgt dig flere gange tidligere, og hver gang nydt dine dejlige og fantastiske feminine sider, du er på alle måder en skøn kvinde Jeg har altid haft den opfattelse at du nyder at kunne gøre os mænd glade og veltilpas. Til trods for dine fysiske udfordringer så håber jeg at der er en masse godt for dig forude Varme tanker og knus til dig Genboen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 89 Skrevet 21. September, 2023 Øv øv trist baggrund for at stoppe.., håber du finder din nye vej, og bliver glad ved det, imens du passer på dig selv... Held og lykke med fremtiden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 21. September, 2023 Trist når kroppen siger fra, kender det fra mig selv, et liv med smerter er et helvede . Held og lykke fremadrettet Coco Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 21. September, 2023 Du ønskes al mulig held og lykke med dine fremtidige bedrifter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 22. September, 2023 Genboen skrev, den 21.9.2023 at 17:04: Kære Coco, Det er trist at læse at du nu takker af pga fysiske begrænsninger, det burde ikke være med den i rygsækken at du forlader os Har besøgt dig flere gange tidligere, og hver gang nydt dine dejlige og fantastiske feminine sider, du er på alle måder en skøn kvinde Jeg har altid haft den opfattelse at du nyder at kunne gøre os mænd glade og veltilpas. Til trods for dine fysiske udfordringer så håber jeg at der er en masse godt for dig forude Varme tanker og knus til dig Genboen Mange tak for de søde ord, det varmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 22. September, 2023 Pas på dig selv @Jyske Coco Erotik massør Ønsker dig alt godt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg