Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Candy i dag, efter at jeg i de sidste uger har taget tilløb. Af en eller anden årsag, så tøver jeg mere i dag med besøg hos pigerne end dengang, jeg var 10-15 år yngre. Jeg er måske blevet mere forsigtig efter et par dårlige oplevelser. Måske er jeg bare kommet videre i mit liv.

Men Candy fangede min interesse for uger, måske måneder tilbage. Billederne på PG's hjemmeside faldt lige i min smag. Jeg fokuserer generelt mere på bagdelen end brysterne, så Candy var spændende. Til trods for mindst en lunken anmeldelse her på siden, så tog jeg chancen i dag - og jeg fortrød ikke. Generelt er det ofte bedst at gøre sig sine egne indtryk, med mindre det er en virkelig åbenlys dårlig oplevelse, folk har haft.

Candy er super sød. Noget der betyder rigtig meget for mig er kemi. Hun er nem at snakke med og jeg elsker at mærke, at vi befinder os i øjenhøjde (det gælder kun på det mentale, rent fysisk holder den ikke helt). Hun er et menneske som du og jeg, der MÅSKE er lidt genert, måske bare lidt tilbageholdende. Uanset hvad, så passer det faktisk bare helt perfekt til mit behov. Derudover ser hun brandgodt ud, er veltrænet, lidt muskuløs, ikke sådan utrænet spinkel, men bare meget lækker og fit.

Jeg vil ikke komme så meget ind på det seksuelle, men jeg var meget tilfreds. Jeg kom ikke efter meget, bestilte et kvarters tid med en helt konkret ydelse og blev på ingen måde skuffet. Hun var faktisk lidt overrasket over at jeg ikke skulle komme, men det var ikke det jeg var kommet for :-) Hele snakken om den del er jo i sig selv virkelig sjovt og charmerende, synes jeg.

Jeg kommer igen. Som skrevet besøger jeg sjældent de her steder efterhånden, men jeg ville overveje, om ikke det skulle blive til den meget dejlige Candy en gang mere.

By the way, så er jeg også lidt overrasket over Pussygalores' nye sted. Jeg kendte kun det gamle på Frederiksberg, men det er stadig et ret fint, lyst sted. Indgangen ligger ud mod den store vej, men jeg tror personligt at det er mere diskret end dengang 34 lejligheder kunne se direkte i indgangen og holde statistik..

Tak for oplevelsen, Candy. Vi ses nok snart igen.

Venlig hilsen, Nis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt med en god oplevelse.

Jeg har det lidt på samme måde. Skal lige samle mod hvis jeg har haft en "mindre heldige oplevelse eller hvor kemien ikke lige faldt i hak"

Tak for beretningen om Candy.

Her er et link: 

https://70210026.dk/candy

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...