Hop til indhold
Rejuvenation

Hvad er pigernes bedste sex kunde?

Recommended Posts

Nu har jeg læst en masse anmeldelser fra sexkunder her på siden, men synes det er mere spændende at høre hvad kvinderne har at fortælle. 

Hvordan skal vi som mænd opfører os for at I får den bedst tænkelig oplevelse ud af et møde? 

Hvad skal vi være særligt opmærksomme på, hvilke fejl gør vi ofte og er der nogle af jeres kunder der har gjort noget som var helt fantastisk og hvad var så det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror mange af de ting der gør et besøg godt er almindelig pli for de fleste.. 

Men der er da nogle ting som:

Vær rene

Børst tænder

Respekter vores grænser og valgte ydelser

Vi er ikke klapstole så tænk “ville det være dejligt for mig at blive bukket sådan rundt”

Læs vores signaler så vi ikke er nødt til at sige “Nej” da det ødelægger noget af stemningen

Vær høflige

Guide os hvis i føler noget er helt ved siden af

Hjælp med at bryde isen

Der er ikke nogen fejl jeg som sådan ser mine gæster ofte gøre eller egentlig er det sjældent at jeg føler mine gæster gør noget forkert men listen er bare nogle af de ting jeg sætter stor pris på at mine gæster faktisk gør.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejuvenation skrev, for 3 timer siden:

Hvordan skal vi som mænd opfører os for at I får den bedst tænkelig oplevelse ud af et møde? 

Du behøver ikke spørge kvinderne om det. Bare spørg mig. Jeg slikker dem, og knepper dem, og giver dem fingeren så i timevis skriger om mere og mere mens de kommer og kommer. Det virker hvergang. Og så betaler jeg altid 200% drikkepenge oveni prisen. De bliver SÅ glade, og har den bedst tænkelige oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 9 timer siden:

Du behøver ikke spørge kvinderne om det. Bare spørg mig. Jeg slikker dem, og knepper dem, og giver dem fingeren så i timevis skriger om mere og mere mens de kommer og kommer. Det virker hvergang. 

Jeg er sikker på at en super elsker af din kaliber ofte kommer i situationer hvor pigerne tilbyder at betale dig. ;)

Mit indlæg henvender sig til de mere dødelige af os for hvem det rent faktisk er nødvendigt at betale for sex. 

Redigeret af Rejuvenation

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Vi er ikke klapstole så tænk “ville det være dejligt for mig at blive bukket sådan rundt”

Jeg er nu ret vild med "gøre uden at spørge" og mosle/møve pigen rundt i stillingerne. Det er dog kun hvis vi har aftalt det på forhånd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, 1 time siden:

Jeg er nu ret vild med "gøre uden at spørge" og mosle/møve pigen rundt i stillingerne. Det er dog kun hvis vi har aftalt det på forhånd. 

Mener bestemt heller ikke man skal spørge men bare lige skænke tanken “ville det her gøre ondt eller være ubehageligt for mig selv”^_^.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejuvenation skrev, den 21.9.2023 at 20:27:

Nu har jeg læst en masse anmeldelser fra sexkunder her på siden, men synes det er mere spændende at høre hvad kvinderne har at fortælle. 

Hvad skal vi være særligt opmærksomme på, hvilke fejl gør vi ofte og er der nogle af jeres kunder der har gjort noget som var helt fantastisk og hvad var så det?

Super godt spørgsmål :)

De indlysende ting som renlighed og pli, krydret med, et smil, lidt komplimenter og generelt godt humør. Gerne prøve sig frem / spørge hvad jeg kan li undervejs. 

Jeg synes meget af et besøgs succes ligger i de smser der går forud for besøget. Hvis jeg kan se gæsten rent faktisk har læst annoncen og måske har et par relevante spørgsmål + måske lidt relevant om sig selv, glimt i øjet, det er altid dejligt og det behøver ikke være en lang novelle....

Fx

Hej, du ser spændende ud. Jeg kan se du tænder på jeg sprøjter ud over dig, må jeg så sprøjte ud over bryster eller din bagdel også? Har du alder / vægt forbehold. Mvh. Peter 48, størrelse spiser godt hver dag

Total dræbende er en der prøver at prutte om pris, som insisterer på at gøre ting jeg har gjort klart jeg ikke kan li eller har attituden, jeg har betalt så nu skal du betjene mig. 

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
PiaV skrev, for 4 timer siden:

De indlysende ting som renlighed og pli, krydret med, et smil, lidt komplimenter og generelt godt humør. Gerne prøve sig frem / spørge hvad jeg kan li undervejs. 

Jeg synes meget af et besøgs succes ligger i de smser der går forud for besøget. Hvis jeg kan se gæsten rent faktisk har læst annoncen og måske har et par relevante spørgsmål + måske lidt relevant om sig selv, glimt i øjet, det er altid dejligt og det behøver ikke være en lang novelle....

Bedste oplevelse jeg har fået fra Pia, hun er en ener.

Ps min seng blev våd.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 13 minutter siden:

Ps min seng blev våd.. :D

Ps en seng kan blive våd på mange måder og af vidt forskellige grunde ;) ...wont say any more :ph34r:

TAK til "de lyserøde" for jeres informative, interessante og oplysende bidrag i tråden. Godt med betragtninger fra den anden side af "sengekanten"  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er allerede sagt gode ting som jeg nikker genkendende til og så må jeg tilføje: jeg elsker at min gæst også dufter godt :wub: jeg er totalt en sucker efter dufte og smyger mig som en kælen kat i hans skjortekrave hvis han har en lækker duft på :lol:

Vær sød og rar og imødekommende, humoristisk og afslappet, så kommer det hele hurtigt til at blive meget bedre og naturligt.

Fejl: Ikke at tage skoene af når i går indenfor. Kysse ALT for hårdt og voldsomt, ælte løs på brysterne (de sidder faktisk fast og det fremmer ikke noget)

Suge hårdt på klitten og i det hele taget lege dj med den (seriøst....hold op..)

Haste igennem alle stillinger i kan komme i tanke om.

+ det som Pia skrev :)

Helt fantastisk: Jeg har en gæst som er verdensmester i nus og det sker hver eneste gang at han bliver et stykke tid over aftalt tid fordi jeg ligger sååååå godt i hans arme og bliver nusset. Når han gør antræk til at vil rejse sig får han et "AH AH!" og så nusser han grinende videre. Vi kender hinanden ret godt efterhånden, ellers ville jeg selvfølgelig ikke tale sådan til ham og heller ikke lægge beslag på hans tid :)

Når alt kommer til alt så vil vi vel alle gerne have en lækker oplevelse ud af den tid har sat af til hinanden, men for pokker hvor er det også bare individuelt hvad vi opfatter som en god oplevelse, så......go with the flow :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok pigernes mareridt for jeg har ikke ret mange penge. 

Så er det sgu lige meget hvor meget jeg dufter og ellers gør mig til. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 9 timer siden:

Der tager du helt fejl, for du gør lige præcis alt det rigtige både før, under og efter. At have mange penge er ikke en kvalifikation i sig selv. Det er bedre at ha få gode møder, med en der har sparet op og forstår værdien, synes jeg….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 35 minutter siden:

Der tager du helt fejl, for du gør lige præcis alt det rigtige både før, under og efter. At have mange penge er ikke en kvalifikation i sig selv. Det er bedre at ha få gode møder, med en der har sparet op og forstår værdien, synes jeg….

Det har jeg nu heller aldrig oplevet nogen Danske GPer have issues med overhovedet tværtimod at man gør hvad man kan for at realisere lige netop mødet med dem måske på det rigtige sted i pæne omgivelser. Det tager de meget godt imod. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 10 timer siden:

jamen få penge betyder vel blot du er en sjældnere gæst. Men hvis du ellers har en respektfuld opførsel, kan du aldrig være et mareridt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er den type der tænker mere på kvinden end på mig selv. Spørger altid hvad hun godt kan lide, det får vi begge det bedste ud af.
Bestiller altid en time, så der er tid til nusse, kæle og bare slappe af.

Jeg er bestemt til kærestesex.
Jeg bad en kvinde om at ligge sig på maven, hvor hun så fik 10 min massage. Hun var helt sagelig, og bagefter havde vi det skønneste sex.

Og en god kemi, giver mig den fedeste orgasme. Det handler nemlig for mig om, at jeg kan slappe af sammen med kvinden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Tror nu også jeg på den måde er en fin kunde, det var mere "no money no honey" analogien. I kan jo ikke leve af krummer fra de fattiges bord. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dristige skrev, for 2 timer siden:

jamen få penge betyder vel blot du er en sjældnere gæst. Men hvis du ellers har en respektfuld opførsel, kan du aldrig være et mareridt. :)

Ja det var egentlig også pointen at jeg ikke lægger så mange penge, det er ikke mig pigerne bliver fede af.

Jeg er ikke en sjælden gæst synes jeg men det er de billigere ydelser jeg vælger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 8 minutter siden:

Tror nu også jeg på den måde er en fin kunde, det var mere "no money no honey" analogien. I kan jo ikke leve af krummer fra de fattiges bord. 

Hvis der er tilstrækkeligt mange fattige, så går det nok ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud over adfærden som Jennifer Romantica remser op, så må vi ikke glemme udseende. Alle GP ere tænder på en flot og velholdt krop. Jeg har selv oplevet flere gange at GP ere kommentere mine veltrænede ben og iøvrigt slanke, ikke muskuløse, men atletiske krop. Helt bevidst strammer jeg mine veltrænede slanke lår når hun sidder oven på og rider mig. Hver eneste gang , næsten, får jeg en positiv kommentar bagefter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en moden herre og er ikke så veltrænet son Cassanova, men jeg har pli og er forsigtig ;)

Ved første besøg bestiller jeg i god tid og tager ofte en flaske boblevand (Cremant eller måske Champagne) med som en lille ekstra gave :rolleyes: Det giver som regel overraskelse, men er med til at bløde stemningen op :)

Efter gentagne besøg (Og jeg er begejstret for pigen) er det sket at jeg har haft en dyr parfume med som gave :rolleyes: For nylig havde jeg en Armani (Forrige gang fik hun Jean Paul Gaultier) parfume med og resultatet overraskede mig. Mage til GFE i topklasse var det hele værd, og hun glæder sig til næste gang, skriver hun :wub: Det gør jeg også <3

Bare mit lille input :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
KalundborgMature skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er en moden herre og er ikke så veltrænet son Cassanova, men jeg har pli og er forsigtig ;)

Ved første besøg bestiller jeg i god tid og tager ofte en flaske boblevand (Cremant eller måske Champagne) med som en lille ekstra gave :rolleyes: Det giver som regel overraskelse, men er med til at bløde stemningen op :)

Efter gentagne besøg (Og jeg er begejstret for pigen) er det sket at jeg har haft en dyr parfume med som gave :rolleyes: For nylig havde jeg en Armani (Forrige gang fik hun Jean Paul Gaultier) parfume med og resultatet overraskede mig. Mage til GFE i topklasse var det hele værd, og hun glæder sig til næste gang, skriver hun :wub: Det gør jeg også <3

Bare mit lille input :biggrin:

Hvorfor?

det er så satans dumt. Hun er ligeglad med dig men hun vil gerne rippe dig for flere penge. Så bare bliv ved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ensidstedans skrev, for 22 minutter siden:

og hun glæder sig til næste gang, skriver hun :wub: 

Ja lige her må jeg jo så give @Ensidstedans ret. @KalundborgMature
nok ikke dine egenskaber eller boblevandet  og din charme der gør hun vil se dig igen. 
men nok nærmere de små knitrende sedler du ligger på hendes nat bord. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg havde på forhånd gættet på lignende respons, men I er hjertelig velkomne til at kommentere på hver jeres 'charmerende' måde B) 

Jeg oplever bare, at det giver dejlige oplevelser udover forventet i de fleste tilfælde :D

Jeg kan da godt tænke mig at høre vores søde pigers holdning til gaver fra gæster? ;)

God aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...