Larschristian 835 Skrevet 27. September, 2023 (edited) KalundborgMature skrev, for 9 minutter siden: Ja, jeg havde på forhånd gættet på lignende respons, men I er hjertelig velkomne til at kommentere på hver jeres 'charmerende' måde Jeg oplever bare, at det giver dejlige oplevelser udover forventet i de fleste tilfælde Jeg kan da godt tænke mig at høre vores søde pigers holdning til gaver fra gæster? God aften Synes da det er fint du giver parfume og det giver dig en fornærmelse af bedre besøg. tror bare ikke du skal forvente hun bruger den til moster Lis fødselsdag sammen med hende kæreste eller mand og står og mindes det dejlige møde med dig. højst sandsynlig bliver den på bordellet eller givet væk Redigeret 27. September, 2023 af Larschristian 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 27. September, 2023 Larschristian skrev, for 32 minutter siden: Synes da det er fint du giver parfume og det giver dig en fornærmelse af bedre besøg. tror bare ikke du skal forvente hun bruger den til moster Lis fødselsdag sammen med hende kæreste eller mand og står og mindes det dejlige møde med dig. højst sandsynlig bliver den på bordellet eller givet væk Hvad bygger du det på? Jeg har fået flere gode parfumer af gæster, som jeg har taget med hjem og bruger i privaten. Ligesom jeg tager blomster, chokolade, vin og andre dejlige gaver fra søde gæster med hjem. Gaver er på ingen måde et krav, men det bliver i den grad påskønnet her 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 27. September, 2023 Liv skrev, for 1 minut siden: Hvad bygger du det på? Jeg har fået flere gode parfumer af gæster, som jeg har taget med hjem og bruger i privaten. Ligesom jeg tager blomster, chokolade, vin og andre dejlige gaver fra søde gæster med hjem. Gaver er på ingen måde et krav, men det bliver i den grad påskønnet her Ingen regel uden undtagelse og fordi du gør er det ikke mere rigtigt end det jeg siger. men tror dem der har mænd hjemme ikke tager gaver med hjem pænt disrespekt . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 27. September, 2023 cassanova skrev, for 4 timer siden: Alle GP ere tænder på en flot og velholdt krop. Udseende er fuldstændig underordnet i min butik, hvorimod pli, renlighed og ordentlighed trækker op. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 27. September, 2023 Larschristian skrev, for 3 minutter siden: Ingen regel uden undtagelse og fordi du gør er det ikke mere rigtigt end det jeg siger. men tror dem der har mænd hjemme ikke tager gaver med hjem pænt disrespekt . Der skal da givet være piger, der ikke taget det med hjem, men vi er nogle der gør (også i forhold). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ensidstedans 36 Skrevet 27. September, 2023 Liv skrev, for 4 minutter siden: Udseende er fuldstændig underordnet i min butik, hvorimod pli, renlighed og ordentlighed trækker op. Sure……. Penge, penge, penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 27. September, 2023 Liv skrev, Lige nu: Der skal da givet være piger, der ikke taget det med hjem, men vi er nogle der gør (også i forhold). Det siger heller ikke. men tror det er de færreste med respekt for deres partner stillet 15 røde roser på køkken bordet. Nå hvor kommer de fra ja det var så Bjarne som lige kom forbi og gav mig den store tur idag. eller når man har været i bad og ligger sig i sengen nej du dufter dejligt skat ny parfume ja Svend han var bare så sød at give mig denne vidunderlige gave hmm nej klinger ikke helt af respekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. September, 2023 cassanova skrev, for 5 timer siden: Ud over adfærden som Jennifer Romantica remser op, så må vi ikke glemme udseende. Alle GP ere tænder på en flot og velholdt krop. Jeg har selv oplevet flere gange at GP ere kommentere mine veltrænede ben og iøvrigt slanke, ikke muskuløse, men atletiske krop. Helt bevidst strammer jeg mine veltrænede slanke lår når hun sidder oven på og rider mig. Hver eneste gang , næsten, får jeg en positiv kommentar bagefter. Jeg synes faktisk at det kan være medvirkende til at jeg selv bliver mere bevidst omkring min fysiske fremståen og jeg føler jeg skal suge maven ind og rette ryggen og lignende.. Gæster hvor jeg føler at de godt selv ved at de står skarpt gør mig usikker.. Ikke fordi jeg selv er til den fysiske fremståen privat da jeg er lidt af en chubby chaser.. Jeg tror nærmere det piller ved ting og usikkerheder i mig selv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. September, 2023 Jeg har osse hørt om gp får roser fra andre folk, er det pli ? Føler lidt det modsatte. ( gp skille IKKE tage imod det, da det er kærlighed) Man har høflighed over for gp, og selvfølgelig stopper når hun siger "nej nu stopper vi." Det må da være en god kunde, selvom man har betalt for 30min sex, og hun smider ham efter 5min, og han går med glæde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3089 Skrevet 27. September, 2023 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: .. Jeg tror nærmere det piller ved ting og usikkerheder i mig selv.. Du er ellers en smuk og skøn kvinde på så mange måder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. September, 2023 KalundborgMature skrev, for 1 time siden: Ja, jeg havde på forhånd gættet på lignende respons, men I er hjertelig velkomne til at kommentere på hver jeres 'charmerende' måde Jeg oplever bare, at det giver dejlige oplevelser udover forventet i de fleste tilfælde Jeg kan da godt tænke mig at høre vores søde pigers holdning til gaver fra gæster? God aften Jeg ÆLSKER at få gaver men jeg er virkelig dårlig til at tage imod noget.. Jeg bliver befippet på den gode måde.. Jeg tager gaver og blomster osv med hjem selvom jeg har en kæreste.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. September, 2023 Dillermand Junior skrev, Lige nu: Du er ellers en smuk og skøn kvinde på så mange måder Jovjov men ikke engang wonder woman ville kunne føde og brystføde 3 børn og stadig står som en 19 årig.. Det er dog sjældent det vigtigste ej heller for mine gæster men når jeg kan se på min gæst at han gå op i sin egen fysik så kan jeg godt komme til at tænke “viser mine billeder virkeligheden sådan altså den total brutale nøgenhed som set i neonlys osv osv osv eller føler han sig måske snydt nu” hvilket jeg egentlig bare tror er naturligt for kvinder.. Men jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvordan andre render rundt og har det.. Dog ved jeg fra veninder at usikkerhed stikker dybt i de fleste af os mennesker.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 576 Skrevet 27. September, 2023 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Jeg synes faktisk at det kan være medvirkende til at jeg selv bliver mere bevidst omkring min fysiske fremståen og jeg føler jeg skal suge maven ind og rette ryggen og lignende.. Gæster hvor jeg føler at de godt selv ved at de står skarpt gør mig usikker.. Ikke fordi jeg selv er til den fysiske fremståen privat da jeg er lidt af en chubby chaser.. Jeg tror nærmere det piller ved ting og usikkerheder i mig selv.. Jeg havde selvfølgelig ikke regnet med, at en eneste GP ville indrømme, at et godt udseende, har en positiv indflydelse på serviceniveuet. Det ville jo betyde at de fraskriver sig mange kunder. Jeg oplever helt klart, at Pigen har mere lyst til at have mere intim sex med mig pga. Af mit udseende. Alle GP kunder, kender jo godt det der med, at vi når vi står i døren, lige blir set an, og pigen enten tænker “ åhhh nej” eller ånder lette op og tænker “ yes lækker krop og sødt ansigt , han skal ha den store tur” . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 576 Skrevet 27. September, 2023 Liv skrev, 1 time siden: Udseende er fuldstændig underordnet i min butik, hvorimod pli, renlighed og ordentlighed trækker op. Tror jeg ikke på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 27. September, 2023 cassanova skrev, for 3 minutter siden: Jeg havde selvfølgelig ikke regnet med, at en eneste GP ville indrømme, at et godt udseende, har en positiv indflydelse på serviceniveuet. Det ville jo betyde at de fraskriver sig mange kunder. Jeg oplever helt klart, at Pigen har mere lyst til at have mere intim sex med mig pga. Af mit udseende. Alle GP kunder, kender jo godt det der med, at vi når vi står i døren, lige blir set an, og pigen enten tænker “ åhhh nej” eller ånder lette op og tænker “ yes lækker krop og sødt ansigt , han skal ha den store tur” . Endelig en der tør sige sandheden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. September, 2023 cassanova skrev, for 2 minutter siden: Jeg havde selvfølgelig ikke regnet med, at en eneste GP ville indrømme, at et godt udseende, har en positiv indflydelse på serviceniveuet. Det ville jo betyde at de fraskriver sig mange kunder. Jeg oplever helt klart, at Pigen har mere lyst til at have mere intim sex med mig pga. Af mit udseende. Alle GP kunder, kender jo godt det der med, at vi når vi står i døren, lige blir set an, og pigen enten tænker “ åhhh nej” eller ånder lette op og tænker “ yes lækker krop og sødt ansigt , han skal ha den store tur” . Du har heeeelt ret, jeg lyver så det driver.. Det er altså en mærkelig påstand at anvende i en debat.. Mine år med at studerer filosofi siger mig at der er et begreb omkring det på latinsk men når debatten allerede starter på så lavt et niveau så gider jeg ikke engang bruge tid på at finde det frem i hukommelsen.. Har du før været anderledes bygget og oplevet at gå til en glædespige og kan føle en forskel.? Har du evt overvejet at din egen selvfølelse har været det der gav forskellen og ikke hvordan pigen så på dig den gang kontra nu.? Min nuværende kæreste vejer 115 kg og faren til min mindste vejer 175 på ingen måder den muskuløse type kilo.. Det burde give en ide om hvilken type mænd jeg normalt svajer imod at finde attraktive.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 27. September, 2023 cassanova skrev, for 19 minutter siden: Tror jeg ikke på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 27. September, 2023 Liv skrev, for 7 timer siden: Hvis der er tilstrækkeligt mange fattige, så går det nok Skøn humor. Et sjældent fænomen, både her og dér. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 27. September, 2023 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Du har heeeelt ret, jeg lyver så det driver.. Det er altså en mærkelig påstand at anvende i en debat.. Mine år med at studerer filosofi siger mig at der er et begreb omkring det på latinsk men når debatten allerede starter på så lavt et niveau så gider jeg ikke engang bruge tid på at finde det frem i hukommelsen.. Har du før været anderledes bygget og oplevet at gå til en glædespige og kan føle en forskel.? Har du evt overvejet at din egen selvfølelse har været det der gav forskellen og ikke hvordan pigen så på dig den gang kontra nu.? Min nuværende kæreste vejer 115 kg og faren til min mindste vejer 175 på ingen måder den muskuløse type kilo.. Det burde give en ide om hvilken type mænd jeg normalt svajer imod at finde attraktive.. Godt set. Bramfrit skrevet. Men nu bekymrer det mig, at jeg kun vejer 91 kilo. (Det er så første gang, det sker...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 27. September, 2023 cassanova skrev, for 5 timer siden: Ud over adfærden som Jennifer Romantica remser op, så må vi ikke glemme udseende. Alle GP ere tænder på en flot og velholdt krop. Jeg har selv oplevet flere gange at GP ere kommentere mine veltrænede ben og iøvrigt slanke, ikke muskuløse, men atletiske krop. Helt bevidst strammer jeg mine veltrænede slanke lår når hun sidder oven på og rider mig. Hver eneste gang , næsten, får jeg en positiv kommentar bagefter. For lige at nuancerer det lidt så datede jeg engang en rigtig flot og yderst populær glædes pige, hun foretræk mindre attraktive gæster, faktisk ville hun hellere have en "grim" gæst frem for en "super stud". Jeg havde også svært ved at tro det men hun holdt altså fast. Kan også godt forestille mig nogle selvbevidste herre kan tro de er guds gave til kvinden. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 967 Skrevet 27. September, 2023 (edited) cassanova skrev, for 31 minutter siden: Jeg oplever helt klart, at Pigen har mere lyst til at have mere intim sex med mig pga. Af mit udseende. Hvad sammenligner du med her? Hvordan ved du hun har mere eller mindre lyst til dig end hendes næste gæst som måske ikke er så heldig med udseendet? Redigeret 27. September, 2023 af Eventyrmanden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. September, 2023 cassanova skrev, for 43 minutter siden: Pigen har mere lyst til at have mere intim sex med mig pga. Af mit udseende Ha, ha. Så ser jeg den ederundenbroderendesomindihelvede skide godt ud, for jeg får virkelig lækker intim sex med langt de fleste piger jeg besøger. Og her gik jeg og troede at det var fordi jeg var høflig, humoristisk og viser at jeg respekterer dem, og vil dem. Man lærer godt nok meget nyt på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 576 Skrevet 27. September, 2023 Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden: Ha, ha. Så ser jeg den ederundenbroderendesomindihelvede skide godt ud, for jeg får virkelig lækker intim sex med langt de fleste piger jeg besøger. Og her gik jeg og troede at det var fordi jeg var høflig, humoristisk og viser at jeg respekterer dem, og vil dem. Man lærer godt nok meget nyt på EG. Ja men det er da alletiders. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 576 Skrevet 27. September, 2023 pacer skrev, for 47 minutter siden: For lige at nuancerer det lidt så datede jeg engang en rigtig flot og yderst populær glædes pige, hun foretræk mindre attraktive gæster, faktisk ville hun hellere have en "grim" gæst frem for en "super stud". Jeg havde også svært ved at tro det men hun holdt altså fast. Kan også godt forestille mig nogle selvbevidste herre kan tro de er guds gave til kvinden. Ja men det er da alletiders at hun hellere ville have en grimian. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 27. September, 2023 cassanova skrev, for 6 minutter siden: Ja men det er da alletiders at hun hellere ville have en grimian. Ja dit udsagn der viser jo med tydelighed hvad hun mente. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg