asdfpaj 93 Skrevet 25. September, 2023 (edited) I en alder af 36 er mit sæd nu gråfarvet og vandigt hvor det før har været hvidt og tykt. Muligvis en udvikling, der er sket indenfor 1 år. Det virker lidt for tidligt og drastisk? Hvis jeg lader op i 1 uge er resultatet det samme. Synes jeg kan sætte flueben ved de fleste ting, Google siger man skal gøre for at forbedre kvaliteten. Er kommet i anstændig fysisk form (185cm, 79kg, ~15% kropsfedt). Har dog været temmeligt stresset i nogle måneder og hormonerne har svinget en del. Søger erfaringer og råd Redigeret 25. September, 2023 af asdfpaj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 25. September, 2023 asdfpaj skrev, for 3 timer siden: Har dog været temmeligt stresset i nogle måneder og hormonerne har svinget en del. Goddag mester. Sålænge du stresser, så glem alt om et sundt (sex)liv. Stress påvirker stille og roligt alt inden for din krop og derfor også liv, så jeg vil foreslå dig at fokusere på din stress minimum lige så meget som f.eks. din kost osv. Stort held og lykke herfra.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 744 Skrevet 25. September, 2023 Min kæreste har lige fået svar fra en sædprøve, og der er ikke voldsomt gode nyheder ift. kvaliteten. Vil anbefale dig at blive testet, istedet for at vente og gå og spekulere. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asdfpaj 93 Skrevet 25. September, 2023 Vixenida skrev, for 5 timer siden: Vil anbefale dig at blive testet, istedet for at vente og gå og spekulere. Det er vist vejen frem. Læste bare, at der kan gå 3 måneder før livsstilsændringer træder i kræft, så det gav lidt mening at trække det ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg