Jammerlap 20 Skrevet 8. Januar, 2014 Jeg fik en side af en herinde, og den er som sådan fin nok... Men jeg er stødt på noget jeg ikke har nogen ide om hvad er... FNMA Har en ide om Fransk naturel bla bla bla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 8. Januar, 2014 Jeg fik en side af en herinde, og den er som sådan fin nok... Men jeg er stødt på noget jeg ikke har nogen ide om hvad er... FNMA Har en ide om Fransk naturel bla bla bla Min formodning er at det er Fransk u. gummi med afgang i munden. Kun en tanke. Venligst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 8. Januar, 2014 Min formodning er at det er Fransk u. gummi med afgang i munden. Kun en tanke. Venligst FNMA = Französicsch Naturel Mit Aufnahme = fransk uden gummi med optagelse - betyder ikke nødvendigvis med slug, men så spytter de bare ud i køkkenrulle/skraldespand, men du får lov at komme i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Januar, 2014 Det er korrekt forklaret, Såkaldt super mega fransk på dansk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 420 Skrevet 8. Januar, 2014 Det er fantastisk med de mange udtryk... FNMA=FT, men super fransk er jo tidligere blevet debatteret herinde og kan betyde alt muligt forskelligt... Megafransk har jeg endnu ikke oplevet skulle have anden betydning end hvad FNMA/FT dækker over i Tyskland. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 8. Januar, 2014 Denne side er god til dem som ikke er dus med de tyske forkortelser: http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?1897-Terms-and-Abbreviations-List 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Januar, 2014 (edited) Pyha, der er nu noget trygt ved, at durch stadig styrer akkus(se)ativ Redigeret 8. Januar, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. Januar, 2014 Det er fantastisk med de mange udtryk... FNMA=FT, men super fransk er jo tidligere blevet debatteret herinde og kan betyde alt muligt forskelligt... Megafransk har jeg endnu ikke oplevet skulle have anden betydning end hvad FNMA/FT dækker over i Tyskland. FT= Französisch total, med slug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 4. Februar, 2014 Eller Blank Blasen = FN = Superfransk *GG* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 4. Februar, 2014 AO = Alles Ohne ofte muligt ved at få foretaget en såkaldt Schnell Test. Her er alt uden kondom og ofte er tøzen så naturligt liderlig [Natur Geil] at hun også er en Schlug Luder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg