MrDanes 36 Skrevet 25. September, 2023 Gode solide kendte steder, og No-go’s med fakes? Pft Danes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 951 Skrevet 25. September, 2023 Se PM, da man ikke må nævne adresser her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 377 Skrevet 26. September, 2023 John41 skrev, for 14 timer siden: Se PM, da man ikke må nævne adresser her Vil også gerne have en pm med hints, takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
killingkalle 1 Skrevet 29. September, 2023 Samme Samme her. Kan du sende en PM? ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vik1ng 0 Skrevet 30. September, 2023 Vil også gerne have en pm med hints hvis du gider. Da jeg er også her. Jeg har prøvet noget af det her i Vejle men syns det vrimler med falske annoncer. På torsdag kørte jeg til Hedensted kun til at køre væk igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 51 Skrevet 30. September, 2023 Vil meget gerne have noget link og hint til besøg hos piger i Vejle området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 1. Oktober, 2023 John41 skrev, den 25.9.2023 at 20:44: Se PM, da man ikke må nævne adresser her Hvis du har tiden må du godt sende en om min vej også. Tak og god søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 11 Skrevet 2. Oktober, 2023 Kan du sende noget til mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thumber 2 Skrevet 3. Oktober, 2023 Jeg kunne også meget godt tænke mig et par navne på steder i Vejle, hvor der ikke er noget bullshit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langkilde 107 Skrevet 27. Oktober, 2023 Kunne da også godt bruge et par hints på PM hvis mulig, på forhånd tak Langkilde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lukas_A 33 Skrevet 29. Oktober, 2023 Jeg kunne også godt tænke mig tips, så jeg melder mig i koret af håbefulde mænd har lidt erfaringer med et par velkendte vandhuller, men er spændt på at høre dine! Overvejer et smut forbi et nydeligt establishment i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg