Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lægge min efterlysning her eller under Fyn, og da denne afdeling er klar den mest aktive så blev det Sjælland.

Er der en af jer som har haft held af at kontakte Nami i Nakskov?? https://annoncelight.dk/showad/372053 nu har jeg skrevet 2 dage i træk fra 2 forskellige numre, uden den mindste reaktion altså jeg kan se at smsén er leveret som en imessage så den må være kommet frem men intet svar..

Nogen med mere held?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 11 timer siden:

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lægge min efterlysning her eller under Fyn, og da denne afdeling er klar den mest aktive så blev det Sjælland.

Er der en af jer som har haft held af at kontakte Nami i Nakskov?? https://annoncelight.dk/showad/372053 nu har jeg skrevet 2 dage i træk fra 2 forskellige numre, uden den mindste reaktion altså jeg kan se at smsén er leveret som en imessage så den må være kommet frem men intet svar..

Nogen med mere held?

Det ligner godt nok Miki fra Greve, der også var i Vanløse med andet navn. Har du prøvet at ringe? Og Nakskov er Lolland så det er med under Sjælland :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mej jeg prøvede ikke at ringe, min erfaring er at nogle gange er thai engelsk lidt svært ikke at misforstå derfor foretrækker jeg at skrive med dem.

Men det er ligegyldigt nu for jeg er på færgen og hun var tiltænkt et stop for en hyggelig time inden jeg skulle på båden.

Men tak for svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 3 timer siden:

Mej jeg prøvede ikke at ringe, min erfaring er at nogle gange er thai engelsk lidt svært ikke at misforstå derfor foretrækker jeg at skrive med dem.

Men det er ligegyldigt nu for jeg er på færgen og hun var tiltænkt et stop for en hyggelig time inden jeg skulle på båden.

Men tak for svaret.

Ok. Hvis det er hende selv der svarer så er hendes engelsk meget godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 22 timer siden:

Nogen med mere held?

Meget meget langt væk fra Fyn

Del dette indlæg

Link til indlæg
B70 skrev, for 9 timer siden:

Tja ved da gerne vide hvordan du kommer fra nordfyn til Nakskov på 45 min

Måske med raket ??

Kan du ellers bidrage med noget relevant, til TS??

Har du måske, med held, prøvet at kontakte Nami i Nakskov, så fortæl det gerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nami er den samme pige som var i KBH under flere navne, bl.a Warin og Miki. Hun har også været i Ålborg under Nami.

Der er anmeldelse af hende fra Ålborg.

Håber snart hun kommer til Fyn :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...