Max Power 579 Skrevet 26. September, 2023 Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lægge min efterlysning her eller under Fyn, og da denne afdeling er klar den mest aktive så blev det Sjælland. Er der en af jer som har haft held af at kontakte Nami i Nakskov?? https://annoncelight.dk/showad/372053 nu har jeg skrevet 2 dage i træk fra 2 forskellige numre, uden den mindste reaktion altså jeg kan se at smsén er leveret som en imessage så den må være kommet frem men intet svar.. Nogen med mere held? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 27. September, 2023 Max Power skrev, for 11 timer siden: Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lægge min efterlysning her eller under Fyn, og da denne afdeling er klar den mest aktive så blev det Sjælland. Er der en af jer som har haft held af at kontakte Nami i Nakskov?? https://annoncelight.dk/showad/372053 nu har jeg skrevet 2 dage i træk fra 2 forskellige numre, uden den mindste reaktion altså jeg kan se at smsén er leveret som en imessage så den må være kommet frem men intet svar.. Nogen med mere held? Det ligner godt nok Miki fra Greve, der også var i Vanløse med andet navn. Har du prøvet at ringe? Og Nakskov er Lolland så det er med under Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 27. September, 2023 Mej jeg prøvede ikke at ringe, min erfaring er at nogle gange er thai engelsk lidt svært ikke at misforstå derfor foretrækker jeg at skrive med dem. Men det er ligegyldigt nu for jeg er på færgen og hun var tiltænkt et stop for en hyggelig time inden jeg skulle på båden. Men tak for svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 27. September, 2023 Max Power skrev, for 3 timer siden: Mej jeg prøvede ikke at ringe, min erfaring er at nogle gange er thai engelsk lidt svært ikke at misforstå derfor foretrækker jeg at skrive med dem. Men det er ligegyldigt nu for jeg er på færgen og hun var tiltænkt et stop for en hyggelig time inden jeg skulle på båden. Men tak for svaret. Ok. Hvis det er hende selv der svarer så er hendes engelsk meget godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 27. September, 2023 Max Power skrev, for 22 timer siden: Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lægge min efterlysning her eller under Fyn, og da denne afdeling er klar den mest aktive så blev det Sjælland. Er der en af jer som har haft held af at kontakte Nami i Nakskov?? https://annoncelight.dk/showad/372053 nu har jeg skrevet 2 dage i træk fra 2 forskellige numre, uden den mindste reaktion altså jeg kan se at smsén er leveret som en imessage så den må være kommet frem men intet svar.. Nogen med mere held? Meget meget langt væk fra Fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 27. September, 2023 B70 skrev, for 32 minutter siden: Meget meget langt væk fra Fyn 45 min er det langt væk.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 27. September, 2023 Tja ved da gerne vide hvordan du kommer fra nordfyn til Nakskov på 45 min Måske med raket ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 28. September, 2023 B70 skrev, for 9 timer siden: Tja ved da gerne vide hvordan du kommer fra nordfyn til Nakskov på 45 min Måske med raket ?? Kan du ellers bidrage med noget relevant, til TS?? Har du måske, med held, prøvet at kontakte Nami i Nakskov, så fortæl det gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 28. September, 2023 Nej desværre ikke Beklager min afsporing Vh B70 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 29. September, 2023 Nami er den samme pige som var i KBH under flere navne, bl.a Warin og Miki. Hun har også været i Ålborg under Nami. Der er anmeldelse af hende fra Ålborg. Håber snart hun kommer til Fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg