ChristianJ 50 Skrevet 26. September, 2023 Halløjsans folkens! jeg er i den fine situation at jeg skal en tur forbi kbh søndag med en mulig overnatning til mandag så søger lidt nyt spændende. helt præcist så er alt omkring Holbæk og mod kbh af interesse søndag og alt i kbh mandag. jeg har før besøgt Leia fra Letland som var på Amager - hun var fantastisk - har bare ikke set hende efterfølgende jeg har besøgt Emily omkring Amagerbrogade (hun er på ferie) og Melinda ved Ørestad (kan ikke finde hendes annoncer PT) og Spanske Lola i Ørestaden, dem Var jeg også ganske tilfredse med. har i nogle lige som bare er er must at Kigge forbi som er her i denne tid? hvis nogen gør uden kondom er det også med interesse mange tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 27. September, 2023 ChristianJ skrev, for 7 timer siden: har i nogle lige som bare er er must at Kigge forbi som er her i denne tid? Hvad leder du efter, @ChristianJ? Hvad er dine preferencer? Hvvis man ikke kender dem du nævner er det svært at vide, hvad du ønsker anbefalinger til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChristianJ 50 Skrevet 27. September, 2023 Harran skrev, for 8 timer siden: Hvad leder du efter, @ChristianJ? Hvad er dine preferencer? Hvvis man ikke kender dem du nævner er det svært at vide, hvad du ønsker anbefalinger til. Tænkte at der var mange der kunne nikke genkendende til nogen af dem jeg smed ind i tråden her. alle sammen meget små fine piger. Lola må siges at være den største selvom hun nok kun tangere normalvægten og er 5 cm over gennemsnitshøjden. tænker noget GFE, nogen der lever sig lidt ind i hvad de laver (ikke ligesom nogle der bare ligger fladt og venter på man er færdig) har altid haft en ting for små blondiner men mere eller mindre alt har interesse, så længe man ved at det er en god service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erhvervsmand1 48 Skrevet 1. Oktober, 2023 ChristianJ skrev, den 27.9.2023 at 13:09: Tænkte at der var mange der kunne nikke genkendende til nogen af dem jeg smed ind i tråden her. alle sammen meget små fine piger. Lola må siges at være den største selvom hun nok kun tangere normalvægten og er 5 cm over gennemsnitshøjden. tænker noget GFE, nogen der lever sig lidt ind i hvad de laver (ikke ligesom nogle der bare ligger fladt og venter på man er færdig) har altid haft en ting for små blondiner men mere eller mindre alt har interesse, så længe man ved at det er en god service Hvad med Angelica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg