Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsans folkens!

jeg er i den fine situation at jeg skal en tur forbi kbh søndag med en mulig overnatning til mandag

så søger lidt nyt spændende.

helt præcist så er alt omkring Holbæk og mod kbh af interesse søndag og alt i kbh mandag.

jeg har før besøgt Leia fra Letland som var på Amager - hun var fantastisk - har bare ikke set hende efterfølgende 

jeg har besøgt Emily omkring Amagerbrogade (hun er på ferie) og Melinda ved Ørestad (kan ikke finde hendes annoncer PT) og Spanske Lola i Ørestaden, dem Var jeg også ganske tilfredse med.

har i nogle lige som bare er er must at Kigge forbi som er her i denne tid?

hvis nogen gør uden kondom er det også med interesse

mange tak på forhånd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChristianJ skrev, for 7 timer siden:

har i nogle lige som bare er er must at Kigge forbi som er her i denne tid?

Hvad leder du efter, @ChristianJ? Hvad er dine preferencer? Hvvis man ikke kender dem du nævner er det svært at vide, hvad du ønsker anbefalinger til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 8 timer siden:

Hvad leder du efter, @ChristianJ? Hvad er dine preferencer? Hvvis man ikke kender dem du nævner er det svært at vide, hvad du ønsker anbefalinger til.

Tænkte at der var mange der kunne nikke genkendende til nogen af dem jeg smed ind i tråden her.

alle sammen meget små fine piger. 
Lola må siges at være den største selvom hun nok kun tangere normalvægten og er 5 cm over gennemsnitshøjden.

tænker noget GFE, nogen der lever sig lidt ind i hvad de laver (ikke ligesom nogle der bare ligger fladt og venter på man er færdig) 

har altid haft en ting for små blondiner men mere eller mindre alt har interesse, så længe man ved at det er en god service

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChristianJ skrev, den 27.9.2023 at 13:09:

Tænkte at der var mange der kunne nikke genkendende til nogen af dem jeg smed ind i tråden her.

alle sammen meget små fine piger. 
Lola må siges at være den største selvom hun nok kun tangere normalvægten og er 5 cm over gennemsnitshøjden.

tænker noget GFE, nogen der lever sig lidt ind i hvad de laver (ikke ligesom nogle der bare ligger fladt og venter på man er færdig) 

har altid haft en ting for små blondiner men mere eller mindre alt har interesse, så længe man ved at det er en god service

Hvad med Angelica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...