Guest Gladglad Skrevet 28. September, 2023 For at følge op på en anden tråd så vil jeg spørge om nogen har erfaringer med hende her. Jeg havde hende også i kikkerten nemlig. Hun skriver at det er uden udløsning. Men beskriver sin krop så man bliver fristet til at røre den. Det hænger ikke helt sammen selvom det vel bare er for at lokke kunder til. Tak. Glad https://annoncelight.dk/showad/378762 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 28. September, 2023 Gladglad skrev, for 21 minutter siden: Hun skriver at det er uden udløsning. Hvis det er rigtig tantra massage så er der ikke focus på udløsning (ejakulation), men på afspænding. De fleste der tilbyder rigtigt tantra, har dog som regel ikke noget imod hvis manden kommer, mere eller mindre utilsigtet, men ellers prøv og kontakte hende og hør om massagen stopper øjeblikkeligt!......hvis man ejakulérer midt i det hele..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. September, 2023 Annoncen stritter i flere retninger. Dels skriver hun "ingen udløsning" dels giver hun en malende og saftig beskrivelse af sin egen krop og bruger oven i købet det lidt vulgære ord"røv" i stedet for numse. Men tantra er mange ting, alt efter hvem man får massage af og hvordan forbindelsen er mellem giver og modtager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladglad Skrevet 28. September, 2023 Gløden skrev, for 5 timer siden: Hvis det er rigtig tantra massage så er der ikke focus på udløsning (ejakulation), men på afspænding. De fleste der tilbyder rigtigt tantra, har dog som regel ikke noget imod hvis manden kommer, mere eller mindre utilsigtet, men ellers prøv og kontakte hende og hør om massagen stopper øjeblikkeligt!......hvis man ejakulérer midt i det hele..... Ja der er kun en ting at gøre og det er at spørge hende :) Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Annoncen stritter i flere retninger. Dels skriver hun "ingen udløsning" dels giver hun en malende og saftig beskrivelse af sin egen krop og bruger oven i købet det lidt vulgære ord"røv" i stedet for numse. Men tantra er mange ting, alt efter hvem man får massage af og hvordan forbindelsen er mellem giver og modtager. Helt enig ! :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 29. September, 2023 (edited) Aarhuselsker skrev, den 28.9.2023 at 10:54: Dels skriver hun "ingen udløsning" dels giver hun en malende og saftig beskrivelse af sin egen krop Det slog også mig, derfor er jeg heller ikke sikker på at det er "Rigtig Tantra" i ordets definition. Jeg har endnu aldrig prøvet rigtig tantra massage, kun sådan noget "wanna be" tantra. Redigeret 29. September, 2023 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladglad Skrevet 29. September, 2023 Gløden skrev, for 1 time siden: Det slog også mig, derfor er jeg heller ikke sikker på at det er "Rigtig Tantra" i ordets definition. Jeg har endnu aldrig prøvet rigtig tantra massage, kun sådan noget "wanna be" tantra. Samme her. De fleste laver noget wanna be hvor man gerne må komme. Og det er faktisk temmelig rart kan man sige Det kan være hun af en eller anden årsag synes hun bør skrive at det er uden udløsning men at det faktisk forholder sig anderledes. Jeg spørger hende på et tidspunkt. Men jeg synes det er i den dyre ende efter mit budget så jeg har ikke meget travlt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. September, 2023 Gløden skrev, for 1 time siden: Jeg har endnu aldrig prøvet rigtig tantra massage, kun sådan noget "wanna be" tantra. Der er altså ikke noget der er mere rigtigt end andet. En tantra betyder egentlig blot en samtale. Det kan tolkes bredt. Jesper fra Mahamutra har formuleret det nogenlunde således. En fysisk og sanseligt samtale i løbende samtykke. Altså, det der sker under et tantra møde er en fortløbende udvikling, baseret på det der opstår mellem giver og modtager, hvor begges reaktioner og signaler løbende angiver rammen for det der sker i det rum de er i-og det bliver der. Man kan på forhånd aftale nogle grænser, som ikke kan rykkes, uanset om man under massagen pludseligt føler at den grænse vil man gerne overskride. Dette mest for at beskytte giveren for senere anklager om sexisme/overgreb. Men jeg forstår godt dit "wanna be". I en tantra etableres der en mental forbindelse mellem parterne, som skal opleves for at forstås. Jeg har været i mange møder hvor forbindelsen blev fast og sikkert etableret, men der har også været møder hvor det ikke skete. Man ved ikke hvad der sker i en tantra, og må acceptere at der sker det som situationen giver. Dem du refererer til er sikkert de der har læst lidt på et instituts hjemmeside, og laver en lettere omskrivning af deres tekst, og tror at en blid massage med lidt pillen ved dilleren er tantra. I en tantra kan der indgå en fantastisk massage af dilleren, som får dig til at eksplodere, næsten besvime, og få totalt hukommelsestab :I Der kan såmænd også indgå en kønslig forening, endog penetrerende fornøjelser - men det kan også blot være en lang samtale, nøgen med hudkontakt og stimulerende berøringer. i en tantra sker der det der nu engang sker i situationen. Intet er skemalagt på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 29. September, 2023 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: En tantra betyder egentlig blot en samtale. Det kan tolkes bredt. Tak for dit fine skriv, det gjorde mig lidt klogere på begrebet "tantra", uden dog at det er det der står øverst på min TO-DO liste. Skriv endelig @Gladglad, hvis du besøger gudinden i Tune. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morten4600 2 Skrevet 29. November, 2023 Er der nogle der har besøgt hende der kan fortælle lidt mere ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 13. Marts, 2024 Lyder interessant damen der, nogle besøgende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 270 Skrevet 5. Maj, 2024 Jeg har fornylig været forbi. En ganske sød og behagelig samt charmerende pige - der desværre er meget omfangsrig. Tantramassage jo et vidt begreb - jeg har endnu ikke mødt to massører der gør det i nærheden ens - og derfor vil jeg ikke gøre mig til dommer over hvad der er rigtigt og forkert. Jeg konstaterer alene hvordan det virker på mig Selve massagen er meget afslappende – nok mere kærlig oliekæleri end reel massage. Mit formål var at få blotrykket ned efter en særdeles travl arbejdsperiode - og det virkede helt efter hensigten. Der var en del leg med pikken lingammassage – uden jeg reelt kom op at ringe. Prostatamassage blev tilbudt. Jeg havde booket to timer og var ude af døren efter 1 time og 55 minutter, inklusiv en kort samtale om mit behov samt bad både før og efter. Jeg kommer måske igen hvis blodtrykket igen skal meget ned. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg