Hop til indhold

Recommended Posts

Lars40 skrev, for 17 timer siden:

Du må afsted

Ja, det bliver ikke næste uge, og hun kommer vist lidt omkring i Jylland, men det skal nok lykkes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos Nicha i aftes.
Hun er rigtig sød og serviceminded, når man besøger hende.  Men hold da op hvor var det besværligt at få aftalen sat i stand, og dette udelukkende på grund af sprogforbistring. Nicha er ikke videre god til engelsk i tale, og helt galt bliver det da når det er på skrift. under korrespondancen inden mødet lykkedes det hende fint at misforstå et par småting, så hun fik et heeeeelt andet billede af min person, end den jeg er, og hvad det var jeg ønskede. Og det endte faktisk med at efter vi havde aftalt at jeg kunne komme, så var der pludselig alt optaget resten af aftenen, og jeg var velkommen en anden gang....... Nå men jeg var 100% sikker på at det var fordi hun ikke havde forstået min hensigt, for jeg havde bestemt ikke lagt op til at lave nogen form for underlige ting hos hende, eller ting hun ikke ønskede at deltage i.
Så selvom jeg nu var indstillet på at køre et andet sted hen, så satte jeg mig og skrev en sidste sms, hvor jeg forklarede hvad det var jeg mente igen, og at jeg var sikker på at hun havde misforstået noget......... 10 minutter senere var der pludselig plads alligevel, og jeg indvilligede i at køre der ud uanset alt besværet. Dette kun fordi jeg havde lidt medlidenhed med den pige som bare sad og prøvede at undgå problemer med en potentielt umulig kunde, udelukkende pga misforståelser.
Da jeg var halvvejs der ude, kom der en ny sms med en stor undskyldning plastret til med søde smileys, og så en tak for min høflighed og tålmodighed med hende.
Hun viste sig meget sød og imødekommende da jeg blev lukket ind, og forklarede forhistorien med at hun var dårlig til engelsk.  I skrivende stund er annoncen ikke aktiv, men som jeg husker billederne fra den, så er de ikke af hende, men jeg er ikke sikker. Hun har noget mere på sidebenene end jeg husker billederne.
MEN MEN MEN hun har den blødeste mund jeg nogensinde har fået et blowjob af, og det er uden sammenligning, og hun er ikke bange for at bruge den til at tage noget helt dybt ind i, hendes andre ydelser er fine og på et ganske almindeligt og fint plan.
Jeg er rigtig glad for at jeg tog mig tid til at skrive en sidste besked efter at hun havde meldt alt optaget, en besked hvor jeg forklarede at jeg var sikker på at hun var god nok, og det hele skyldes sprogproblemer :)
Jeg skal helt sikkert besøge hende igen, og jeg ved at jeg er velkommen :wub:
Af sted med jer gutter, men husk at have tålmodighed når I laver aftale, det lønner sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig beskrivelsen af Nicha. Sjældent har jeg oplevet sådan en indlevelse, som jeg faktisk ikke tror var skuespil.

Hun er meget berøringsvenlig og bj var helt til roden og hun slugte det hele til sidst.

At hun har lidt mere til sidebenene opvejes fuldt ud af hvad hun ellers har at byde på  ;-)

jeg tror også jeg kunne finde på at komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 2 minutter siden:

Hendes annonce har været inaktiv længe

Ja men jeg skrev sms til hendes nummer i weekenden, og fik at vide at hun holdt pause af "naturlige årsager" men at hun forventede at gå igang igen i løbet af få dage.
Det var det søde svar jeg fik.  MEN jeg synes at det lugter lidt af at dem der arbejder ude i det hus, er med i en gruppe, styret af nogen som flytter pigerne rundt på forskellige steder, uden at pigerne bestemmer så meget om det, eller bliver spurgt for den sags skyld.
Om det er for at de ikke skal nå at blive for gode venner med nogle af de lokale kunder, det kan jeg ikke vide, men det ser ud som at de når de flyttes til nyt sted skifter navn og mobilnummer, så de er svære at følge. Nina som er i Løgstør var  også i Ørsted, og flyttede der fra med nyt navn og nummer. Nicha som jeg mødte der ude for små 2 uger siden, kunne jeg godt have mistanke om at hun arbejder et andet sted nu.
Er der nogen af jer som har samme tanker/erfaringer?

Hvis det er som jeg fornemmer, så er det et system som jeg er meget imod, og absolut ikke vil støtte.
Jeg har intet imod at piger har den beskæftigelse, så længe det er 100% deres egen beslutning og deres egen forretning. Men det skal altså være dem selv der har udbyttet ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 27 minutter siden:

Ja men jeg skrev sms til hendes nummer i weekenden, og fik at vide at hun holdt pause af "naturlige årsager" men at hun forventede at gå igang igen i løbet af få dage.
Det var det søde svar jeg fik.  MEN jeg synes at det lugter lidt af at dem der arbejder ude i det hus, er med i en gruppe, styret af nogen som flytter pigerne rundt på forskellige steder, uden at pigerne bestemmer så meget om det, eller bliver spurgt for den sags skyld.
Om det er for at de ikke skal nå at blive for gode venner med nogle af de lokale kunder, det kan jeg ikke vide, men det ser ud som at de når de flyttes til nyt sted skifter navn og mobilnummer, så de er svære at følge. Nina som er i Løgstør var  også i Ørsted, og flyttede der fra med nyt navn og nummer. Nicha som jeg mødte der ude for små 2 uger siden, kunne jeg godt have mistanke om at hun arbejder et andet sted nu.
Er der nogen af jer som har samme tanker/erfaringer?

Hvis det er som jeg fornemmer, så er det et system som jeg er meget imod, og absolut ikke vil støtte.
Jeg har intet imod at piger har den beskæftigelse, så længe det er 100% deres egen beslutning og deres egen forretning. Men det skal altså være dem selv der har udbyttet ud af det.

Jeg har også fornemmelsen af at det er et "køre-rundt-system".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nicha - for Ca 3 år siden (inden corona) besøgte jeg et kendt vandhul i Århus sydby, rød blok med trappe ned til kælderen. Hun hed Nicha, og lavede et øko blow helt til roden, fantastisk. Hun tog senere hjem til Thailand.  mon det er hende der er tilbage i Ørsted på Djursland??? Billederne kan godt minde lidt om hende...

Redigeret af Bubsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bubsi skrev, den 14.10.2023 at 18:33:

Nicha - for Ca 3 år siden (inden corona) besøgte jeg et kendt vandhul i Århus sydby, rød blok med trappe ned til kælderen. Hun hed Nicha, og lavede et øko blow helt til roden, fantastisk. Hun tog senere hjem til Thailand.  mon det er hende der er tilbage i Ørsted på Djursland??? Billederne kan godt minde lidt om hende...

Det kunne sagtens være hende.

Funktionæren skrev, for 23 timer siden:

Kan hun give ordentlig massage?

Nej ikke massage som hjælper på ømme muskler. Men dejlig "massage" som indledning til den fulde pakke.

Jeg genbesøgte hende fredag aften, fik præcis hvad jeg forventede. Der ud over lidt snak om den lidt lange "ferie" hun holde de seneste par uger. Det hænger vistnok sammen med at hendes "ven" var blevet hentet af politiet...... hvad der er sket med denne "ven" efterfølgende, melder historien ikke meget om. Nicha sagde at hun så for tiden er helt alene om butikken.

Nogen der ved mere om det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bubsi skrev, den 14.10.2023 at 18:33:

Jeg besøgte også en Nicha for tre år siden, og jeg har gået og tænkt på hende lige siden. 

Skriv hvis du besøger hende i Ørsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 13 minutter siden:

Kan ikke rigtig finde hoved og hale i det med hende Nicha

Linket virker ikke, men søger man på hendes navn i annoncelight popper der et hit op i Esbjerg

https://annoncelight.dk/showad/367679

Er det hende - nogen der kan hjælpe

Umiddelbart ligner de 2 ikke hinanden og det er heller ikke samme annoncenr.

Tilfældigvis har jeg i dag sms'et med Nicha fra Ørsted og her fortæller hun at hun tager til netop Esbjerg (bare for at gøre forvirringen større  ;-) )

Hun nævnte ikke om eller evt. hvornår hun kommer til Ørsted igen.

Men hun nævner at "shoppen" vil åbne igen i morgen. Så må vi jo se hvem der så er i Ørsted i stedet for  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...