Ubeskriveligt 781 Skrevet 30. September, 2023 (edited) Der opererer et kartel i Danmark, ser dem primært i København, men kan være de også huserer i resten af landet. Det oprindelige navn på dette kartel var Selfie banden, fordi man skulle oprindeligt sende en selfie af sig selv og give lidt personlige oplysninger før man måtte besøge deres piger. Senere udviklede det sig til at man skulle sende sit pasbillede eller andet lignende information og de bad sågar på et tidspunkt om at du skulle fortælle hvem du arbejdede for og endda sende et billede fra ens arbejde. Såvidt jeg ved stoppede det et stykke tid, primært fordi vi var et par stykker herinde der lavede en del larm omkring det, og det ødelagde Business for kartellet. Nu er de startet igen, men denne gang skal man udover at præsentere sig selv også sende dem sit Eroguide navn af "Sikkerhedsmæssige årsager" som de kalder det. Hvordan har I det med sådan en udlevering af personlig information. Selvfølgelig kan man hævde at ens Eroguide username ikke er så personligt men man kunne også hævde at ens integritet herinde falder, når man giver sit navn herinde til et kartel som sidder og følger med i trådene herinde og ser alt hvad der bliver skrevet om deres "piger" Hvad synes I om sådan en praksis, er det ok eller? Redigeret 30. September, 2023 af Ubeskriveligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 30. September, 2023 De kan kræve hvad de vil, men jeg kommer til at gå i en stor bue uden om de GPer der kræver det. Der findes masser af søde GPer der ikke kræver udlevering af personlige oplysninger, så jeg ser ingen grund til at sætte sig selv op for en mulig afpresning. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 363 Skrevet 30. September, 2023 jeg har tidligere set en tråd, hvor en af pigerne svarede tilbage at det var for deres sikkerheds skyld. Jeg skal ikke kunne sige noget om hvordan det gør hende mere sikker, men det er ikke info jeg kommer til at udlevere. personligt fortrækker jeg at besøge uafhængige piger eller steder hvor jeg har fundet ud af at pigerne "lejer" sig ind, som hos Nancy i Hvidovre. svaret er derfor kort og godt: IKKE I ORDEN hvis jeg i fremtiden bliver bedt om info af denne type, dropper jeg GP'en på stedet. Den eneste måde at sætte disse typer ud af spillet er ved, ikke at handle der. God weekend Hittmann 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 30. September, 2023 Det kommer ikke til at ske herfra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1084 Skrevet 30. September, 2023 Dejligt I passer på Jer selv og hinanden jeg lavede på et tidspunkt et opslag netop for at gøre opmærksom på risikoen. Nogen er dog stadig uforsigtige og sender uopfordret billeder, ægte navn, ægte telefonnummer osv. Højst sandsynligt for at virke mere seriøse. Men jeg tænker altid “søde ven pas nu på sig selv”, heldigt for dem jeg ikke er en fusker. Men det er jo nok ikke kun mig de sender de oplysninger til Vi ser jo desvære stadig af og til mænd der søger råd herinde når afpresningen er i gang. Så godt med endnu et opråb. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 30. September, 2023 Fint at lave en særskilt tråd om det, @Ubeskriveligt, i stedet for at det støjer i en anmeldelse af en af de pågældende GPer. Jeg er enig med @Landsbytossen, @Hitmann1234 og @Elprebsi i, at hvis GPen vil have selfie, info om EG-brugernavn eller andet, så blive det et nej tak herfra. Der har en gang imellem været skrevet om, at en GP eller gruppen omkring hende har været sur over en dårlig anmeldelse og efterfølgende forsøgt at få anmelderen til at trække sin anmeldelse tilbage igen eller få den slettet. Omvendt har vi, så vidt jeg ved, ikke hørt om nogen eksempler på afpresningsforsøg, som stammer fra udlevering af personlige oplysninger. Eller tager jeg fejl? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 30. September, 2023 Landsbytossen skrev, for 17 minutter siden: De kan kræve hvad de vil, men jeg kommer til at gå i en stor bue uden om de GPer der kræver det. Der findes masser af søde GPer der ikke kræver udlevering af personlige oplysninger, så jeg ser ingen grund til at sætte sig selv op for en mulig afpresning. Jeg har det på samme måde. Jeg har dog fuld forståelse for at piger, og især kartellets piger som som regel er ganske attraktive, gerne vil tage deres forholdsregler. Men at afgive personlige oplysninger, som formentligt havner i et eller andet kartotek, synes jeg er lige i overkanten - om det så er ens billede eller ens pas eller ens arbejdsplads eller ens Eroguide navn eller sågar ens Facebook konto som de også bad om før i tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 30. September, 2023 Hitmann1234 skrev, for 25 minutter siden: jeg har tidligere set en tråd, hvor en af pigerne svarede tilbage at det var for deres sikkerheds skyld. Jeg skal ikke kunne sige noget om hvordan det gør hende mere sikker, men det er ikke info jeg kommer til at udlevere. personligt fortrækker jeg at besøge uafhængige piger eller steder hvor jeg har fundet ud af at pigerne "lejer" sig ind, som hos Nancy i Hvidovre. svaret er derfor kort og godt: IKKE I ORDEN hvis jeg i fremtiden bliver bedt om info af denne type, dropper jeg GP'en på stedet. Den eneste måde at sætte disse typer ud af spillet er ved, ikke at handle der. God weekend Hittmann Ja, jeg havde kort et lignende svar i en tråd fra en af kartellets piger, at det var for deres sikkerheds skyld og i USA var det helt normalt at man som kunde skulle afgive mange informationer om en selv. Men nu er vi jo ikke i USA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 30. September, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden: Fint at lave en særskilt tråd om det, @Ubeskriveligt, i stedet for at det støjer i en anmeldelse af en af de pågældende GPer. Jeg er enig med @Landsbytossen, @Hitmann1234 og @Elprebsi i, at hvis GPen vil have selfie, info om EG-brugernavn eller andet, så blive det et nej tak herfra. Der har en gang imellem været skrevet om, at en GP eller gruppen omkring hende har været sur over en dårlig anmeldelse og efterfølgende forsøgt at få anmelderen til at trække sin anmeldelse tilbage igen eller få den slettet. Omvendt har vi, så vidt jeg ved, ikke hørt om nogen eksempler på afpresningsforsøg, som stammer fra udlevering af personlige oplysninger. Eller tager jeg fejl? Det har vi ikke. Jeg har ihvertfald ikke hørt om nogen Eroguide bruger der er blevet afpresset i forbindelse med afgivelse af oplysninger til dette kartel. Det skal retfærdigvis nævnes. Men muligheden er oplagt. Du afgiver personlig information til et kriminelt kartel for at besøge deres piger, indtil videre er det gået godt men måske kommer der en ny ledelse i kartellet en dag der ser anderledes på tingene. Jeg ved det ikke, men man skal nok ikke lige regne med de følger GDPR lovgivningen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Bare til info så bliver der de fleste steder taget et fint selfie af en når man enten står i døren eller lige kommer ind. nogle steder når du parkerer din bil. så de har flere oplysninger om en en man lige ville ønske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. September, 2023 Ubeskriveligt skrev, for 1 time siden: Hvad synes I om sådan en praksis, er det ok eller? Helt hen i vejret. De tiltar sig en myndighed de ikk har lov til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 54 minutter siden: Bare til info så bliver der de fleste steder taget et fint selfie af en når man enten står i døren eller lige kommer ind. nogle steder når du parkerer din bil. så de har flere oplysninger om en en man lige ville ønske. De fleste steder? Hvilken type steder er der tale om? Er det noget du ved eller noget du tror? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 30. September, 2023 (edited) Mafia/kartel og lignende skal man jo gå en stor bue udenom. Og har man mistanke til at glædespigen er en del af det ja så er det selvfølgelig indlysende at man ikke skal sende nogle billeder eller personlige oplysninger hvis der er en begrundet mistanke om at det vil blive misbrugt . Men Jeg arbejder eks meget privat diskret. Det kan tælles på en enkelt hånd hvem jeg mødes med om måneden. Jeg ser mine møder lidt som dates og vil gerne have lidt forhåndsviden om den person jeg mødes med. Også gerne et foto. Det behøver ikke at være ansigt men gerne et kropsbillede. Jeg vil nemlig ikke risikere at stå i den situation - at når jeg mødes med vedkommende - at jeg ikke kan tænde på ham. Det ville da være øv for både ham og jeg. Jeg synes der er blevet en tendens herinde til formode at enhver opfordring til et foto inden møde handler om at man er vil blive afpresset eller gemt i et eller andet kartotek til en fremtidig afpresning. At der skulle være noget skummelt ved enhver anmodning om et foto. Der kan være flere årsager og motiver til anmodning om foto. Ikke alle bunder i onde hensigter. Redigeret 30. September, 2023 af Den lille frøken 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 (edited) Liv skrev, for 13 minutter siden: De fleste steder? Hvilken type steder er der tale om? Er det noget du ved eller noget du tror? Ja det er noget jeg ved og set med egne øjne kan da nævne mange steder hvidovrevej hvor latina pigerne er. Lige ved døren det gamle sted nyholms alle ved døren og mange flere steder Men gider ikke rimse den op skriv pb så skal jeg fortælle mindst 5- 7 steder mere Tror hvad du vil søde liv Redigeret 30. September, 2023 af Larschristian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sprøjteren 14 Skrevet 30. September, 2023 Liv skrev, for 11 minutter siden: De fleste steder? Hvilken type steder er der tale om? Er det noget du ved eller noget du De kameraer der hænger over døren eller rundt på huset ved rigtig mange gp'er kan sættes til at tage billeder ved bevægelse. Billederne bliver sendt til en app hvor de bliver gemt. Dvs. At at man får taget billed af sin nummerplade når man kører ind, og får taget billed af sig selv når man er ved døren. Billederne bliver slettet efter 30 dage, man kan dog gå ind og gemme dem på sin telefon så de kun bliver slettet hvis man selv ønsker det. Jeg har de samme kameraer rundt på mit eget hus i tilfælde af indbrud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 19 minutter siden: Tror hvad du vil søde liv Jeg tror ikke noget, jeg spørger af interesse. Jeg tager fx aldrig billeder af nogen, og jeg kender ingen andre der gør det…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Liv skrev, for 4 minutter siden: Jeg tror ikke noget, jeg spørger af interesse. Jeg tager fx aldrig billeder af nogen, og jeg kender ingen andre der gør det…. Nej men så kan jeg fortælle dig det er mere udbred end du tror. og iblandt latina piger møde du tit et kamera hvis man bare gider og kigge sig lidt rundt. men igen som jeg har sagt før i lyserøde her inde udgør Max 1 % og hvordan i gør det og ikke gør det kan ikke bruges i det store billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 1 minut siden: Nej men så kan jeg fortælle dig det er mere udbred end du tror. og iblandt latina piger møde du tit et kamera hvis man bare gider og kigge sig lidt rundt. men igen som jeg har sagt før i lyserøde her inde udgør Max 1 % og hvordan i gør det og ikke gør det kan ikke bruges i det store billede Der er forskel på et kamera koblet til en skærm, som på de store bordeller, og så at tage et stillbillede. Hvad vi gør og ikke gør, kan bruges til at bekræfte at der er andre måde at gøre ting på, at det ikke er alle der tager billeder, snyder med forudbetaling osv osv. Det kan bruges til at nuancere billedet. Jeg tror nu også, at vi er mere end en procent…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Liv skrev, for 6 minutter siden: Der er forskel på et kamera koblet til en skærm, som på de store bordeller, og så at tage et stillbillede. Hvad vi gør og ikke gør, kan bruges til at bekræfte at der er andre måde at gøre ting på, at det ikke er alle der tager billeder, snyder med forudbetaling osv osv. Det kan bruges til at nuancere billedet. Jeg tror nu også, at vi er mere end en procent…. Der er ca. 4500 GP i dk ud af dem er ca 2500 ikke danske. Hvor mange lyserøde er der her inde der aktivt skriver ? Max 10. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dark Sugarbabe 162 Skrevet 30. September, 2023 Den lille frøken skrev, 1 time siden: Jeg ser mine møder lidt som dates og vil gerne have lidt forhåndsviden om den person jeg mødes med. Også gerne et foto. Det behøver ikke at være ansigt men gerne et kropsbillede. Jeg vil nemlig ikke risikere at stå i den situation - at når jeg mødes med vedkommende - at jeg ikke kan tænde på ham. Det ville da være øv for både ham og jeg. Thank you for speaking my thoughts 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 30. September, 2023 (edited) Selvfølgelig skal man være forsigtig med, hvilke oplysninger man giver ud til fremmede. Det med at skulle et pasbillede forstår jeg ikke helt. Mit er snart 9 år gammelt. Men når det så er sagt, så forstår jeg godt, at nogle piger også gerne vil have bare en smule info om den person de møder. Det handler selvfølgelig om tillid her, men hvis en dansk GP kræver det (og hvor jeg i øvrigt har tillid til annoncen), så ser jeg det faktisk kun som et plus. At her er en kvinde, som rent faktisk er bare lidt nysgerrig efter at vide, hvem hun skal være intim sammen med. Jeg er dog klart mere forbeholden overfor udenlandske annoncer/"karteller". Jeg forstår derfor ikke @SweettieDK, når du skriver: "Nogen er dog stadig uforsigtige og sender uopfordret billeder, ægte navn, ægte telefonnummer osv". Vil det sige, at du mener, at jeg som kunde skal skrive/ringe fra et taletidskort, sige et forkert navn og at du i øvrigt er fuldstændig ligeglad med om det er Anders And du skal bolle med? Redigeret 30. September, 2023 af niskanen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, 1 time siden: Hvor mange lyserøde er der her inde der aktivt skriver ? Max 10. Selvom der er ti der skriver aktivt herinde, kan der sagtens være flere af vores slags blandt de øvrige danske piger. Og iøvrigt også blandt de ikke-danske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. September, 2023 Dig der læser med herinde og svarer og citerer mine opslag på mail: Jeg siger ikke, at INGEN gør det, jeg siger at IKKE ALLE gør det. Du må skrive herinde, hvis vi skal kommunikere yderligere. Og gerne i et pænere sprog end det du bruger i dine mails til mig. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 30. September, 2023 niskanen skrev, 1 time siden: Vil det sige, at du mener, at jeg som kunde skal skrive/ringe fra et taletidskort, sige et forkert navn og at du i øvrigt er fuldstændig ligeglad med om det er Anders And du skal bolle med? Hvem anvender sit eget mobilnummer, hvis man har familie eller blot ikke vil at man bliver ringet op til dagligt at Lystige Lotte, der lige vil høre om man kommer forbi? Det med fake navne vil jeg tro er mere reglen end undtagelsen. De fleste piger bruger vel ikke sit rigtige navn (selvom jeg har kendskab til 2 der dog gjorde, og som er stoppet). Selv bruger jeg et fake navn, indtil jeg virkelig lærer den enkelte GP nærmere at kende. Jeg stoler ikke på hvem som helst, og heller ikke selvom hun er dansk. Fair nok, hvis man hedder Jakob eller Martin, for de navne er jo så almindelige. Fx bruger du heller ikke dit rigtige navn herinde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Liv skrev, for 30 minutter siden: Selvom der er ti der skriver aktivt herinde, kan der sagtens være flere af vores slags blandt de øvrige danske piger. Og iøvrigt også blandt de ikke-danske. Ja det kan du da helt ret i det ude lukker jeg da bestemt heller ikke. men kan bare konstaterer at der kun er ca. 10 og det er en meget lille andel og nå i tilsyndeladende ikke kender til hvor udbredt video overvågning er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg