Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 niskanen skrev, for 1 time siden: fuldstændig ligeglad med om det er Anders And du skal bolle med? Langt de fleste piger har aldrig set så meget som skyggen af manden før hun åbner døren. så ja de fleste er fuldstændig ligeglade da det drejer sig om penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 17 minutter siden: Ja det kan du da helt ret i det ude lukker jeg da bestemt heller ikke. men kan bare konstaterer at der kun er ca. 10 og det er en meget lille andel og nå i tilsyndeladende ikke kender til hvor udbredt video overvågning er. Videoovervågning er ikke det samme som, at der bliver taget fotos af ansigt eller nummerplade. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 (edited) Liv skrev, for 6 minutter siden: Videoovervågning er ikke det samme som, at der bliver taget fotos af ansigt eller nummerplade. Ja så kan jeg høre du ikke har så meget forstand på det ved video overvågning som anden bruger fortalte dig. Gemmes disse video klip i lang tid du kan tage stil foto af de videoer du ønsker. Så hvis du vil have et foto af en person finder du dagen tiden og haps så har du et foto. faktisk helt simpelt. ps. Men en video hvor man virkelig kan se folk og hvordan de bevæger sig og fra alle vinkler bekymre dig mindre et et foto sorry hør lige dig selv. Redigeret 30. September, 2023 af Larschristian 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. September, 2023 (edited) Larschristian skrev, for 15 minutter siden: Ja så kan jeg høre du ikke har så meget forstand på det ved video overvågning som anden bruger fortalte dig. Gemmes disse video klip i lang tid du kan tage stil foto af de videoer du ønsker. Så hvis du vil have et foto af en person finder du dagen tiden og haps så har du et foto. faktisk helt simpelt. ps. Men en video hvor man virkelig kan se folk og hvordan de bevæger sig og fra alle vinkler bekymre dig mindre et et foto sorry hør lige dig selv. Nej, jeg ved ikke hvordan de gør de steder du frekventerer. Jeg har tidligere siddet steder, hvor man på en skærm kunne se, hvem der stod foran døren. Der blev ikke taget billeder eller gemt noget. Det blev udelukkende brugt til at sikre, at det ikke var ens far eller en hel flok. Og nej, overvågning af hensyn til pigens sikkerhed bekymrer mig ikke det mindste. God weekend Redigeret 30. September, 2023 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, 1 time siden: Ja så kan jeg høre du ikke har så meget forstand på det ved video overvågning som anden bruger fortalte dig. Gemmes disse video klip i lang tid du kan tage stil foto af de videoer du ønsker. Så hvis du vil have et foto af en person finder du dagen tiden og haps så har du et foto. faktisk helt simpelt. ps. Men en video hvor man virkelig kan se folk og hvordan de bevæger sig og fra alle vinkler bekymre dig mindre et et foto sorry hør lige dig selv. Det er ikke sikkert at videoovervågningen gemmes. Det kræver jo, at det enten lægges over på en harddisk eller direkte i skyen, og ikke kun streames til en skærm. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 30. September, 2023 Begriber ikke nogen vil så meget som overveje at sende personlige oplysning til en eller anden tilfældig alfons eller GP. En verden der er fuld af underlødige typer, mafia, rockere mv, ja jeg forstå sgu ikke man kan være så opsat på at møde en pige man er villig til at løbe den slags risiko. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 30. September, 2023 Hvis man udlevere personlige oplysninger om arbejde ol. eller billede til de her udenlandske GP’er og deres bagmænd, så er man vel bare dum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Det er ikke sikkert at videoovervågningen gemmes. Det kræver jo, at det enten lægges over på en harddisk eller direkte i skyen, og ikke kun streames til en skærm. Ja det er jeg helt med på. Men det ændre ikke ved at det er der mange steder både med harddisk og direkte i skyen mobilen mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 34 minutter siden: Ja det er jeg helt med på. Men det ændre ikke ved at det er der mange steder både med harddisk og direkte i skyen mobilen mm. Af ren nysgerrighed, hvordan ved du det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 30. September, 2023 Liv skrev, for 5 timer siden: Der er forskel på et kamera koblet til en skærm, som på de store bordeller, og så at tage et stillbillede. Hvad vi gør og ikke gør, kan bruges til at bekræfte at der er andre måde at gøre ting på, at det ikke er alle der tager billeder, snyder med forudbetaling osv osv. Det kan bruges til at nuancere billedet. Jeg tror nu også, at vi er mere end en procent…. Nej, i er under 1 procent herinde på EG ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. September, 2023 FeetMann skrev, Lige nu: Nej, i er under 1 procent herinde på EG ! Det er muligt, men næppe af samtlige prostituerede i landet…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Landsbytossen skrev, for 20 minutter siden: Af ren nysgerrighed, hvordan ved du det? Ja nok fordi jeg enten har set det med mine egne øjne og har talt med pigerne om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Liv skrev, for 12 minutter siden: Det er muligt, men næppe af samtlige prostituerede i landet…. Jo præcis det i gør jer lyserøde her inde repræsenter under en procent af alle Gp i hele landet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1084 Skrevet 30. September, 2023 niskanen skrev, for 5 timer siden: du i øvrigt er fuldstændig ligeglad med om det er Anders And du skal bolle med? Jeg vurderer folk på det de skriver, deres opførsel. Ikke hvem de er så ja, jeg er ligeglad med om du kalder dig et andet navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 30. September, 2023 Liv skrev, for 19 minutter siden: Det er muligt, men næppe af samtlige prostituerede i landet…. Kan du dokumentere det, for det er jeg altså ikke sikker på ? Hvor har du tallene fra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 916 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 24 minutter siden: Jo præcis det i gør jer lyserøde her inde repræsenter under en procent af alle Gp i hele landet Kan du dokumentere det? FeetMann skrev, for 17 minutter siden: Kan du dokumentere det, for det er jeg altså ikke sikker på ? Hvor har du tallene fra ? Næppe betyder "med stor sandsynlighed ikke", så jeg vil gætte på at det er en antagelse fra Livs side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden: Kan du dokumentere det? Ikke så svært oplysninger er tilgængelig for alle. der er ca 4500 GP i dk. Og hvis du kan lave lidt hoved regning,så er jeg sikker på du selv kan finde ud det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 32 minutter siden: Ja nok fordi jeg enten har set det med mine egne øjne og har talt med pigerne om det. Men du vil selvfølgelig ikke nævne hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 916 Skrevet 30. September, 2023 (edited) Larschristian skrev, for 19 minutter siden: der er ca 4500 GP i dk. Hvor kommer det tal fra? Lad os antage at det tal er korrekt. Der er 1167 lyserøde profiler på EG - altså ca. 26% af de 4500 gper du påstår der er i Danmark. EDIT: Faktisk er jeg meget dårligere til matematik end først antaget. Der er 4641 lyserøde profiler på EG - altså ca. 103% af det antal GPer der angiveligt er i danmark. Kilde: https://www.eroguide.dk/forum/search/?q= &type=core_members&group[10]=1&page=193 24 profiler pr side * 193 sider + 9 på side 194 = 4641 Redigeret 30. September, 2023 af Eventyrmanden matematik er svært 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Landsbytossen skrev, Lige nu: Men du vil selvfølgelig ikke nævne hvor? Har nævnt 2 steder længere op i tråden. men vil ikke udstille alle steder her. men hvis du interesseret så skriv pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 Eventyrmanden skrev, Lige nu: Hvor kommer det tal fra? Lad os antage at det tal er korrekt. Der er 1173 lyserøde profiler på EG - altså ca. 26% af de 4500 gper du påstår der er i Danmark. Så har du ikke læst hvad jeg skriver længere op i min dialog med liv. Men blander dig uden at læse konteksten. jeg skrev af de der er aktive her inde. og det er de samme ca. 10 stykker der skriver. og disse tal kan du søge på alle steder så lad være at prøve at gøre det svært at finde ud af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 30. September, 2023 Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden: Hvor kommer det tal fra? Lad os antage at det tal er korrekt. Der er 1173 lyserøde profiler på EG - altså ca. 26% af de 4500 gper du påstår der er i Danmark. Er ret sikker på at han har de tal fra: https://sbst.dk/nyheder/2021/ny-kortlaegning-af-prostitution-i-danmark De 26% er vel ikke helt hen i vejret, når man tænker på antal brugere her på forummet kun udgør langt under 10 % af sexkøberne i DK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 916 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 6 minutter siden: Så har du ikke læst hvad jeg skriver længere op i min dialog med liv. Men blander dig uden at læse konteksten. jeg skrev af de der er aktive her inde. og det er de samme ca. 10 stykker der skriver. Jeg har læst hele tråden og på intet tidspunkt før nu nævner du at du kun snakker om de aktive. Larschristian skrev, for 7 minutter siden: og disse tal kan du søge på alle steder så lad være at prøve at gøre det svært at finde ud af. Man kan søge på meget, men generelt når man har en debat, er det den der kommer med en påstand der skal dokumentere den. John41 skrev, for 7 minutter siden: Er ret sikker på at han har de tal fra: https://sbst.dk/nyheder/2021/ny-kortlaegning-af-prostitution-i-danmark Det er det sikkert, det bakker i hvert fald påstanden op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 30. September, 2023 Larschristian skrev, for 6 timer siden: men igen som jeg har sagt før i lyserøde her inde udgør Max 1 % og hvordan i gør det og ikke gør det kan ikke bruges i det store billede Men dit store personlige kendskab til branchen kan bruges i det store billede? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 794 Skrevet 30. September, 2023 modenelsker skrev, for 3 minutter siden: Men dit store personlige kendskab til branchen kan bruges i det store billede? Det er bare tal du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg