Mrbusiness 39 Skrevet 30. September, 2023 Jeg har længe gået og undret mig over om der er nogen store forskelle mellem pigerne herfra København og dem på Fyn og i Jylland? er der nogen træk der går igen? er der generelt flottere piger i kbh(større efterspørgsel)? er priserne de samme eller kan der ses forskel generelt? håber nogen har prøvet lidt af hver eller bare har noget insider viden:-) tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 30. September, 2023 Der er stor forskel.. I kjøvenhavner har en sikker 1. plads med VickeyGfe. Vi andre fra Jydeland har fra 2. til 30. pladsen Det er jo selvfølgelig bare min holdning, og ingen viden derom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 1. Oktober, 2023 John41 skrev, for 7 timer siden: Der er stor forskel.. I kjøvenhavner har en sikker 1. plads med VickeyGfe. Vi andre fra Jydeland har fra 2. til 30. pladsen Det er jo selvfølgelig bare min holdning, og ingen viden derom Tror nu der er ligeså dejlige piger på fyn og i Jylland og resten af sjælland som i kbh, men der er nogle flere valg muligheder i kbh, deri forskellen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 1. Oktober, 2023 Mrbusiness skrev, for 18 timer siden: Jeg har længe gået og undret mig over om der er nogen store forskelle mellem pigerne herfra København og dem på Fyn og i Jylland? Mange af pigerne er de samme, det er ikke usædvanligt at piger turnerer mellem landsdele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 2. Oktober, 2023 Der er dem med frisk halm i træskoene og så dem med genbrugshalm. Det er vel den største forskel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 2. Oktober, 2023 @Mrbusiness jeg har kigget godt og grundigt efter, fissen sider det samme sted både øst og vest for Storebælt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 370 Skrevet 2. Oktober, 2023 Der er stor forskel på kvinder fra forskellige landsdele. Både her og i USA. Se f.eks. her: Well East coast girls are hip I really dig those styles they wear And the Southern girls with the way they talk They knock me out when I'm down there The Mid-West farmer's daughters really make you feel alright And the Northern girls with the way they kiss They keep their boyfriends warm at night 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg