Mike56 160 Skrevet 2. Oktober, 2023 Er der nogen som har været forbi Saya og kan fortælle om det er hende på billederne? https://annoncelight.dk/showad/386050 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 2. Oktober, 2023 Ser godt ud. Men dyr er hun, hun skal være virkelig enestående hvis folk skal give 1200 for en halv time. og desværre ingen referancer fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 2. Oktober, 2023 torbenb skrev, for 3 timer siden: Ser godt ud. Men dyr er hun, hun skal være virkelig enestående hvis folk skal give 1200 for en halv time. og desværre ingen referancer fra hende Helt enig. Har skrevet til hende, men hun er svært at få kontakt til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 2. Oktober, 2023 ikke et godt tegn, men måske bare travlhed ger i frokostpausen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 5. Oktober, 2023 Er der nogen af jer som har fået svar? Jeg kan se at annoncen bliver opdateret- men jeg har ikke fået svar . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcus45 0 Skrevet 20. Maj har nogen besøgt hende endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 202 Skrevet 21. Maj Billederne er muligvis falske. Check lige instagram på Elina @elii.olsson. Der er nogle af billederne hun har taget fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcus45 0 Skrevet 21. Maj Ja, et af billederne blev taget fra den insta-konto, men for nylig slettede hun det billede og uploadede nogle nye billeder - som ser ud til at være rigtige, da jeg ikke kunne finde dem andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 46 Skrevet 22. Maj Skrev med hende i går og aftaltes at mødes i dag, her til morgen. Fin kommunikation i går og svarede på spørgsmål osv. Da jeg så skrev i dag for at bekræfte aftalen kom der intet svar. Virker til at være en useriøs pige, hvem end der er bag annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 202 Skrevet 22. Maj Marcus45 skrev, for 12 timer siden: Ja, et af billederne blev taget fra den insta-konto, men for nylig slettede hun det billede og uploadede nogle nye billeder - som ser ud til at være rigtige, da jeg ikke kunne finde dem andre steder. Prøv så lige at lægge mærke til de spejle/ lysholdere, der hænger på den hvide væg på to af billederne. Det er jo samme sted, som hende Elina @elii.olsson. Så det er noget lusket. Hun er sgu ellers lidt en fangst, hvis det var hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 22. Maj Sleino skrev, for 6 timer siden: Skrev med hende i går og aftaltes at mødes i dag, her til morgen. Fin kommunikation i går og svarede på spørgsmål osv. Da jeg så skrev i dag for at bekræfte aftalen kom der intet svar. Virker til at være en useriøs pige, hvem end der er bag annoncen. Hvor nederen eller måske godt hvis det viser sig at hun er en fusker? Ja, det virker for useriøs, selvom hun fremstår som seriøs i hendes annonce. Håber på en opdatering fra dig, hvis hun svarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 22. Maj Napoleon69 skrev, for 5 timer siden: Prøv så lige at lægge mærke til de spejle/ lysholdere, der hænger på den hvide væg på to af billederne. Det er jo samme sted, som hende Elina @elii.olsson. Så det er noget lusket. Hun er sgu ellers lidt en fangst, hvis det var hende... Rigtige gode detaljer du kommer med, meget skeptisk. Man kan altid håbe som mand at det er hende på billederne man møder, men chancen er nok lille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg