GæstPartner 11 Skrevet 2. Oktober, 2023 Kære utro mænd (de af jer der ikke er single), Jeg er en kvinde der blev bedraget af min sexafhængige mand igennem hele vores forhold. Med prostituerede. Jeg har intet imod erhvervet eller kvinderne. Ingen bitterhed eller had. Men jeg vil gerne dele mit perspektiv til de af jer som måske har en lille rest af dårlig samvittighed over jeres utroskab. Her er min oplevelse og nogen tips hvis du gerne vil være ærlig overfor din partner: Min oplevelse Min mand indrømmede ikke sin utroskab. Jeg fandt slettede sms’er på hans telefon. Det var et kæmpe chok. Jeg fik et anfald af PTSD i måneden efter som gav sig udslag i panikanfald i supermarkedet, angstanfald, ude af stand til at sove osv. Jeg blev sygemeldt fra mit arbejde. Jeg måtte tage sovepiller. Min puls var afsindig høj det meste af tiden. Min krop var i konstant alarmberedskab. Jeg havde stress i kroppen konstant. Det var helvede. Derudiver havde jeg også tvangstanker om handlingerne, mindreværd og følte mig aldeles lille og ubrugelig. Det er den umiddelbare effekt utroskab vil have på din partner. Den langvarige effekt er et permanent ar på sjælen. Jeg kommer aldrig til 100% at stole på nogen mand igen. Jeg ved ikke om vores forhold overlever. Vi er hinandens bedste venner. Han siger jeg er hans livs drømmekvinde, som han nu måske mister. Jeg mister min soulmate og bedste ven. Selv hvis jeg ikke går vil han aldrig være den samme for mig. Alle mine minder om vores tid sammen er smurt ind i lort. Vi havde masser af god sex, for øvrigt. Til de af jer som tror det handler om sex. Det gør det ikke. Tips hvis du vil være ærlig - at du siger det til din partner og at hun ikke skal hive det ud af dig gør en KÆMPE forskel. Det er første skridt til at genetablere tillid - fuld transparens er næste skridt. Du skal dele alt!! Alt! Måske ikke detaljer om hvad du har lavet medmindre efterspurgt, men at skjule det du syntes ser værst ud gør kun ondt være og vil erodere al sympati din partner måtte have for dig hvis du drypvist afslører lidt af gangen. Lad være med det. - søg terapi - der er hjælp at hente for sexafhængighed. Dine ord vil betyde 0%. Dine handlinger vil betyde 100%. - Lad være med at tigge om tilgivelse, men vær ydmyg. Du skal turde kigge på alt. - du har misbrugt din partner. Utroskab, løgn og gaslighting er misbrug. Lad være med at retfærddiggøre din utroskab med omstændigheder udenfor dig selv. Der findes mennesker i samme situation som dig der ikke var utro. Du valgte en fej løsning på dine problemer. God knalderi derude. Jeg håber I gør det med god samvittighed. Hvis ikke… så vær lige sød at overveje konsekvenserne af jeres handlinger. 8 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 324 Skrevet 2. Oktober, 2023 Hvordan kan du finde slettede sms’er? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GæstPartner 11 Skrevet 2. Oktober, 2023 Glemte at sige, jeg svarer gerne venligt på spørgsmål her også om min partners perspektiv. Eller andet. I må også gerne skrive til mig personligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 2. Oktober, 2023 (edited) Fedtøre skrev, for 5 minutter siden: Hvordan kan du finde slettede sms’er? Det er faktisk slet ikke umuligt.. Bare hvis man render rundt og føler sig sikker.. Jeg har selv fundet en eller to metoder til at genvinde slettet kommunikation på iPhone.. Man kan finde guides på Google eller YouTube.. Redigeret 2. Oktober, 2023 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 2. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Det er faktisk slet ikke umuligt.. Bare hvis man render rundt og føler sig sikker.. Jeg har selv fundet en eller to metoder til at genvinde slettet kommunikation på iPhone.. Man kan finde guides på Google eller YouTube.. Men Mette F. og Barbara B. kan finde ud af at slette SMS'er , så de ikke kan gendannes 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 2. Oktober, 2023 Fedtøre skrev, for 7 minutter siden: Hvordan kan du finde slettede sms’er? I papirkurv under sms.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 2. Oktober, 2023 (edited) Jeg ville aldrig finde mig i, at min hustru kiggede i mine private sms'er. Og desuden er utroskab ikke nødvendigvis en afhængighedslidelse. Redigeret 2. Oktober, 2023 af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 2. Oktober, 2023 Vendelboen skrev, for 5 minutter siden: Men Mette F. og Barbara B. kan finde ud af at slette SMS'er , så de ikke kan gendannes Tænker også de har nogle klogere hoveder til at slette deres spor end den gængse sexkøber.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 2. Oktober, 2023 Damen kommer med et rigtig fint skriv. og i vælger at se på alle mulige ting som ikke har noget med sagens kerne at gøre. End at forholde sig til det budskab hun skriver om. en smugle disrespekt 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Oktober, 2023 Ohh skal vi så have den historie igen. Den var også oppe for et års tid eller så siden. Dengang viste det sig det ikke var en historie fra det virkelige liv, mon denne er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 189 Skrevet 2. Oktober, 2023 Nu kan jeg kun skrive for mit eget vedkommende. Siger bestemt ikke at din mand er uden skyld i denne sag. Men jeg har lært at der altid er 3 sider af samme sag. I dette tilfælde dit synspunkt, din mands synspunkt og så sandheden. Det er bestemt ikke Ok at din mand har været dig utro, men hvis han nu ikke har kunnet få styret sin lyst på andre måder, og ikke har følt at det har været noget han kunne snakke med dig om? Med henblik med par terapi så er det ikke noget jeg tror på da skaden allerede er sket og han vil føle at hver gang du har muligheden så vil du bruge det imod ham. igen er det min holdning. mit råd er at elske hinanden som var det den sidste dag imorgen og gør det hver dag. Der findes kun 2 der kan løse jeres problem og det er Jer, så få snakket ud om det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 2. Oktober, 2023 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: virkelige liv, Om denne ER, må guderne vide.. Om lign historier udspiller sig således i det "virkelige liv" ? Med rimelig, hvis ikke overvældende stor sandsynlighed ja.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 2. Oktober, 2023 Jeg tror at det er det forkerte forum at prædike morale. Mit gæt er at de fleste mænd herinde er i forhold, og har deres egne velbegrundede årsager til at besøge de skønne prostituerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 2. Oktober, 2023 (edited) Tænker lidt mindre drama og overdrivelse så ville budskabet være nemmere at modtage. En start kunne være “utroskab kan give ptsd” for det er da langt fra alle som opdager utroskab der får det. Nogen er selvfølgelig mere psykisk sårbare end andre. Med det sagt så ville det gavne mange kvinder at være mere frisindede, og åbne overfor de forskellige aspekter af den sexuelle verden. Som sexarbejder lægger vi ører til mange fortællinger om hvorfor de kommer ved os. Af og til ret simple ting som konen afviser overhovedet at afprøve. Alle de gange hvor sex nægtes pga surmulen over små latterlige hverdags uenigheder. Har så sent som i dag, haft en gæst hvor noget af det vi lavede sammen. Det havde han drømt om at prøve i over 30 år.!!! Ofte er der behov som ikke dækkes også selvom kones opfattelse er, “vi har masser af go sex”. Jeg er ikke tilhænger af utroskab. Men der er altid to sider af en sag. Og nogen vælger at holde familien sammen og får dækket deres behov andre steder. Et sjovt eksperiment kunne være at tilbyde partneren de penge han ellers ville bruge på en gp. Til ekstra selvforkælelse, hvis hun blot ville være lidt mere gavmild med sex. Måske alt trætheden og de der “jeg orker ikke hovedpiner” ville forsvinde som dug for solen. Redigeret 2. Oktober, 2023 af SweettieDK 13 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 2. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, 1 time siden: Tænker lidt mindre drama og overdrivelse så ville budskabet være nemmere at modtage. En start kunne være “utroskab kan give ptsd” for det er da langt fra alle som opdager utroskab der får det. Nogen er selvfølgelig mere psykisk sårbare end andre. Med det sagt så ville det gavne mange kvinder at være mere frisindede, og åbne overfor de forskellige aspekter af den sexuelle verden. Som sexarbejder lægger vi ører til mange fortællinger om hvorfor de kommer ved os. Af og til ret simple ting som konen afviser overhovedet at afprøve. Alle de gange hvor sex nægtes pga surmulen over små latterlige hverdags uenigheder. Har så sent som i dag, haft en gæst hvor noget af det vi lavede sammen. Det havde han drømt om at prøve i over 30 år.!!! Ofte er der behov som ikke dækkes også selvom kones opfattelse er, “vi har masser af go sex”. Jeg er ikke tilhænger af utroskab. Men der er altid to sider af en sag. Og nogen vælger at holde familien sammen og får dækket deres behov andre steder. Et sjovt eksperiment kunne være at tilbyde partneren de penge han ellers ville bruge på en gp. Til ekstra selvforkælelse, hvis hun blot ville være lidt mere gavmild med sex. Måske alt trætheden og de der “jeg orker ikke hovedpiner” ville forsvinde som dug for solen. GODT og klogt tænkt SweettieDK. Tak. Jeg er 100% enig og dropper derfor at skrive et selvstændigt indlæg. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 392 Skrevet 2. Oktober, 2023 Hold fest en moralprædiken. Det skriv oser af manglel på tvivl og ønske om at forstå. Men er fuldt af en masse "fakta" eller årsagssammenhænge, der blot er overbevisninger. Utroskab er sjældent sjovt - og slet ikke den der er udsat for det. Men derfra til at hævde at "utroskab giver PTSD" eller "Det er den umiddelbare effekt utroskab vil have på din partner", som det var ufravigelige naturlove er der langt. Når du ved at det ikke er sex din mand søger/søgte, hvad er det så? Har du forsøgt at forstå hvorfor han er utro? Måske er det også smertefuldt for ham at skulle være utro? Du skriver han er sexafhængig, er han blevet diagnosticeret? Du placerer 100% af ansvaret for jeres situation hos ham, men har du overvejet hvordan du selv har bidraget? Du skriver du har PTSD, er du blevet diagnosticeret? Hvis du har det så slemt, så bliv dog skilt. Så er det overstået med et snuptag. Det er der ca. 10.000 par der hvert år bliver i Danmark. Der er næppe mange af dem der får PTSD. Og det er vist 23% af mænd og 14% af kvinder der har været deres nuværende partner utro (ifølge sexus). De får heller ikke alle sammen PTSD. PS. @SweettieDKs indlæg rammer hovedet på sømmet. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2158 Skrevet 2. Oktober, 2023 (edited) Hr. skrev, for 1 time siden: Mit gæt er at de fleste mænd herinde er i forhold, Tror det er nogenlunde 50-50. Jeg er selv single og kæresteløs, og jeg har spurgt et par GP'er jeg har besøgt hvad deres vurdering er. De sagde, at ca halvdelen af deres gæster er enlige / ensomme. De enlige er bare mere tavse herinde ... Undtagen et par stykker ... Redigeret 2. Oktober, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1534 Skrevet 2. Oktober, 2023 Til trådstarter. Jeg tror det er stort set umuligt at tilgive utroskab. Men jeg tror også at du kan stole på at han oprigtigt elsker dig og vil ønske at I ikke var endt i den situation. han er nok en jæger og du risikerer at han vil jage ude igen - med mindre du får ham til at jage dig. Vis ham hvad han kan miste - men vis ham også hvad du kan tilbyde. Du er helt sikker unik for ham - så hvis du vil have ham kan du også genvinde ham. Men spørgsmålet er hvad du vil, og hvad dit behov er fra ham. Du er velkommen til at skrive pm til mig. Måske kan jeg lettere uddybe hvad jeg mener der. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 2. Oktober, 2023 Jeg syntes den tråd er svær, at bedømme, da Ts som sådan godt ku være fake, omvendt vil det også være træls, hvis det viser sig at, hun er ægte, hvilket helt klart er et problem på et sådan site, som Eg, hvor man blot kan oprette sig som anonym, men tænk hvis den er ægte, så vil jeg vare min mund, hvilket er en voldsom beslutning at tage, når man ej kender pigen bag tråden, hun kunne for den sagsskyld være ægte, jeg syntes den er sværd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 3. Oktober, 2023 Jeg tror mange mænd ville ønske deres kvinder var lidt utro en gang imellem - det ville måske få dem til at live lidt mere op og ikke være så kedelige og konforme, gøre mere ud af sig selv, være lidt mere opfindsomme i soveværelset, være mere kvindelige og holde sig attraktive, lade være med konstant at flytte rundt på møblerne, undlade at tage magten i ægteskabet, fordi de har taget manden i lidt utroskab, give manden lidt mere indflydelse og medbestemmelse mht. børneopdragelse, fremfor at påtage sig rollen som curling-mor, osv. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 3. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, for 8 timer siden: Har så sent som i dag, haft en gæst hvor noget af det vi lavede sammen. Det havde han drømt om at prøve i over 30 år.!!! Og fordi han har drømt om det. og konen ikke tænder på det eller kan lide det så skal hun bare undertrykke sine egne følelser ? og give ham det. ellers er det ok han går til en GP. Fuck det er bizar tanke gang. så hvis min kone tænder på at gennem kneppe mig med en kæmpe strap on så skal jeg bare sige ok for ellers er jeg selv skyld i utroskab. Fordi jeg ikke er åben for nye ting. det er da den mest vanvittige tilgang til utroskab. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4641 Skrevet 3. Oktober, 2023 Larschristian skrev, 1 time siden: Og fordi han har drømt om det. og konen ikke tænder på det eller kan lide det så skal hun bare undertrykke sine egne følelser ? og give ham det. ellers er det ok han går til en GP. Fuck det er bizar tanke gang. så hvis min kone tænder på at gennem kneppe mig med en kæmpe strap on så skal jeg bare sige ok for ellers er jeg selv skyld i utroskab. Fordi jeg ikke er åben for nye ting. det er da den mest vanvittige tilgang til utroskab. For mig at se er det hverken vanvittigt eller bizart, det som @SweettieDK beskriver, men en løsning på et problem. Ikke en god løsning, men måske den mindst dårlige. I hvert fald for manden. Det er jo et problem, hvis den ene part gerne vil have sex, og den anden part ikke vil. Så kan de ikke begge få deres ønske opfyldt. De kan forsøge at tale om situationen, og derigennem kan parterne måske få en forståelse af den andens standpunkt, men samtale kan i sig selv ikke løse problemet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1534 Skrevet 3. Oktober, 2023 Larschristian skrev, for 2 timer siden: Og fordi han har drømt om det. og konen ikke tænder på det eller kan lide det så skal hun bare undertrykke sine egne følelser ? og give ham det. ellers er det ok han går til en GP. Fuck det er bizar tanke gang. så hvis min kone tænder på at gennem kneppe mig med en kæmpe strap on så skal jeg bare sige ok for ellers er jeg selv skyld i utroskab. Fordi jeg ikke er åben for nye ting. det er da den mest vanvittige tilgang til utroskab. Hvis min kone drømmen om at kneppe en mand, så vil jeg da hellere have at hun knepper mig end en anden. Og måske findes der en mellemvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 55 minutter siden: For mig at se er det hverken vanvittigt eller bizart, det som @SweettieDK beskriver, men en løsning på et problem. Ikke en god løsning, men måske den mindst dårlige. I hvert fald for manden. Det er jo et problem, hvis den ene part gerne vil have sex, og den anden part ikke vil. Så kan de ikke begge få deres ønske opfyldt. De kan forsøge at tale om situationen, og derigennem kan parterne måske få en forståelse af den andens standpunkt, men samtale kan i sig selv ikke løse problemet. Kan godt se det er svært det siger jeg ikke. og forskel på at nægte alt sex. prøv nu at læse hvad jeg skriver ok fordi en mand har en sex fantasi skal hun så bare sige ja for ellers er det ok at være utro. det er sgu et lavt menneske syn. Vi har før været uenige og ved godt du vil fast holde at du har retten på din side det mener jeg ikke er du ikke glad i et forhold så forlad det. vi bliver ikke enige på det punkt. men jeg respekter dig og du er sikkert en fin mand. Og vi har da også skrevet sammen i pb. Redigeret 3. Oktober, 2023 af Larschristian 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4641 Skrevet 3. Oktober, 2023 Larschristian skrev, 1 time siden: vi bliver ikke enige på det punkt Jeg har også respekt for, at vi ikke når den samme konklusion. Men faktisk er der en del punkter i problemstillingen, hvor vi vist har samme holdning. Nemlig for det første at man ikke skal tvinge nogen til noget, de ikke har lyst til. For det andet at man ikke bør suse af sted til GPerne, bare fordi man ikke kan få alle sine sexønsker opfyldt. Og for det tredje at det ikke er en god løsning at være utro. Om man så skal slutte forholdet eller ej på den baggrund, der lander vi så på forskellige svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg