JenniferRomantica 18183 Skrevet 9. Oktober, 2023 Larschristian skrev, den 7.10.2023 at 12:47: Ok så du mener at det at arbejde som GP. er utroskab. spændene indgangs vinkel. kunne være sjovt at høre eksempelvis @JenniferRomantica hvad hun siger til det. eller de andre lyserøde som har kærester og arbejder som GP. Ja arbejdet som GP er pr definition utroskab.. Utroskab klassificeret som seksuelt samvær med andre end ens partner i ordets enkleste forstand.. Min kæreste har i fællesskab med mig besluttet at min indtægt er nødvendigt for at vi kan leve på den måde vi gerne vil og stadig se hinanden uden at vi begge skal arbejde os selv halvt ihjel.. Han har oplevet at leve uden mig og ønsker det ikke igen og så må man accepterer ting ved den anden part som man ellers måske ville kæmpe med.. Jeg ville aldrig være sammen med en mand der ikke til en hvis forstand kunne accepterer mit arbejde da den selvstændighed og frihed som mit arbejde giver mig er utrolig vigtig for mig.. Mit arbejde er mit sikkerhedsnet.. Første runde vi tog sammen i manegen havde han rigtig svært ved mit arbejde og drak i weekenderne når jeg var væk (ensomhedsdruk med kærlighedsballader på maks volume) og det blev enden på os (åbenbart bare et komma og ikke et punktum) fordi jeg vil aldrig gøre ondt på folk jeg elsker.. Betalingen gør mit arbejde acceptabelt for min kæreste som ellers er en meget jaloux type (gud hjælpe den mand der kalder mig smuk foran ham).. Men ja i bund og grund er det utroskab også selvom man bytter for penge og ikke for sikkerhed, spænding, lyst, kærlighed eller hvad ellers grunde der kan være til at man er utro i den private forstand.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 9. Oktober, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Ja arbejdet som GP er pr definition utroskab.. Utroskab klassificeret som seksuelt samvær med andre end ens partner i ordets enkleste forstand.. Det kommer jo an på hvilken definition du hælder til. Googler du ordet utroskab er det rigtigt at den første definition der popper op vil være den du nævner. Men der findes også andre definitioner feks. : " sex med en anden uden sin partners samtykke " Redigeret 9. Oktober, 2023 af Den lille frøken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 9. Oktober, 2023 Den lille frøken skrev, for 4 minutter siden: Det kommer jo an på hvilken definition du hælder til. Googler du ordet utroskab er det rigtigt at den første definition der popper op vil være den du nævner. Men der findes også andre definitioner feks. : " sex med en anden uden sin partners samtykke " Sådan er der så mange ting der kan lades op til den enkle at vurderer ud fra deres moralske kodekser.. Uanset så er den enkleste forklaring af ordet, der ikke lader råderum til fortolkninger, at have seksuelt samvær med andre end sin partner.. Nogle ville mene det er utroskab hvis man begærer andre eller hvis man skriver med andre eller hvis man bare så meget som ser en andens vej.. Igen det er en fortolkning og derfor er der den forenklede version der forklarer overordnet set hvad ordet betyder for ellers kunne man forklarer ordets betydning i evigheder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 9. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Sådan er der så mange ting der kan lades op til den enkle at vurderer ud fra deres moralske kodekser.. Uanset så er den enkleste forklaring af ordet, der ikke lader råderum til fortolkninger, at have seksuelt samvær med andre end sin partner.. Nogle ville mene det er utroskab hvis man begærer andre eller hvis man skriver med andre eller hvis man bare så meget som ser en andens vej.. Igen det er en fortolkning og derfor er der den forenklede version der forklarer overordnet set hvad ordet betyder for ellers kunne man forklarer ordets betydning i evigheder.. Jeg mener faktisk at det er vigtigt vi har en fælles forståelses ramme og et fælles sprog når vi taler om tingene og begreberne. For hvis du f.eks møder mig en dag og siger " jeg er min mand utro " så vil jeg tro at du bedrager ham og at han er uvidende om hvad der foregår når du tager ud af døren og arbejder som gp. Og jeg vil derfor tro at du lyver og bedrager din mand ved at være " utro " Men det er jo ikke sådan det forholder sig. Du bedrager ham ikke og du lyver ikke for ham. Der foreligger ikke noget bedrag mellem jer. Hvis en gæst fortæller at han er sin kone utro udefra den definition at al udenoms sex er utroskab uanset samtykke eller ej vil han jo alt andet lige give et helt andet billede end hvis han bruger den definition jeg bruger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 9. Oktober, 2023 Den lille frøken skrev, for 2 timer siden: Jeg mener faktisk at det er vigtigt vi har en fælles forståelses ramme og et fælles sprog når vi taler om tingene og begreberne. Nemlig og derfor bruges normalt den forenklede version og ikke versionen hvor folk selv fortolker.. Jeg er min mand utro hver gang jeg tager på job.. Han accepterer min utroskab fordi jeg har valgt det som mit erhverv.. Du mener måske så at man skal anvende en noget udvidet fortolkning af ordet utroskab hvor der skal tages højde for den enkle persons moralske kodeks i en hvis udstrækning hvilket jeg ikke er enig i.. Men vi skal jo heller ikke absolut være enig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 9. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Nemlig og derfor bruges normalt den forenklede version og ikke versionen hvor folk selv fortolker.. Jeg er min mand utro hver gang jeg tager på job.. Han Google er ikke Gud, deres version er også fortolket af folk. Google forholder sig ikke til spørgsmålet, om par i et åbent forhold da du spurgte. Som sagt du er i et åbent forhold. Utro og tro, skal forstås som utroværdig og troværdig,, overfor den aftale man laver. Det har intet at gøre med hvem som boller med hvem, eller hvem man boller med, eller hvor mange man boller med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 9. Oktober, 2023 Og lige en ting mere, hvis vi havde sex uden betaling altså privat, så vil du være din kæreste utro, og det vil han bestemt ikke acceptere, og jeg vil sikkert få en røvfuld, hvis han kan fange mig. Utroskab kan ikke være noget man går med til, fordi så bliver det automatisk ændret, da sker med accept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 9. Oktober, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Nemlig og derfor bruges normalt den forenklede version og ikke versionen hvor folk selv fortolker.. Jeg er min mand utro hver gang jeg tager på job.. Han accepterer min utroskab fordi jeg har valgt det som mit erhverv.. Du mener måske så at man skal anvende en noget udvidet fortolkning af ordet utroskab hvor der skal tages højde for den enkle persons moralske kodeks i en hvis udstrækning hvilket jeg ikke er enig i.. Men vi skal jo heller ikke absolut være enig.. Jeg vil tro at de fleste mennesker ser utroskab som lig med bedrag. Og derfor vil man nemt kunne tale forbi hinanden hvis nogle mener at al samkvem med andre uanset samtykke er utroskab mens andre mener utroskab er når man sexer med andre uden partnerens samtykke. Derfor er det vigtigt- især i en tråd som denne , der netop handler om utroskab - at blive enige om hvad der egentlig forstås ved utroskab. for ellers kan santalen nemt udvikle sig til en goddag mand økseskaft samtale. Man kan ihvertfald sige at TS mener bedrag når hun skriver om utroskab. Redigeret 9. Oktober, 2023 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 9. Oktober, 2023 sexes skrev, for 39 minutter siden: Google er ikke Gud, deres version er også fortolket af folk. Google forholder sig ikke til spørgsmålet, om par i et åbent forhold da du spurgte. Som sagt du er i et åbent forhold. Utro og tro, skal forstås som utroværdig og troværdig,, overfor den aftale man laver. Det har intet at gøre med hvem som boller med hvem, eller hvem man boller med, eller hvor mange man boller med. Og det er din fortolkning ud fra dit moralske kodeks.. Min er anderledes.. Jeg er på INGEN måder i et åbent forhold hvis du spørger mig.. Sådan ville nogen folk nok tolke vores forhold men det ville være MEGET langt fra sandheden.. Alt efter hvad man fortolker et åbent forhold til at være.. Hvorfor har du bestemt hvad der menes med utro og tro.? Utroværdig og troværdig er for mig noget helt andet og handler ikke om utroskab eller troskab som jo er hele ordet selvom du har erstattet det med “værdig”.. Om man er troværdig eller utroværdig har noget at gøre med ens personlighedstræk hvorimod troskab og utroskab er en bevidst handling.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 9. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden: Jeg er på INGEN måder i et åbent forhold Underligt, fordi du jo heller ligefrem i et fast forhold. Men en slags åbn forhold kan du ikke løbe fra at du er i. JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden: Hvorfor har du bestemt hvad der menes med utro og tro.? Det var blot min mening, jeg ikke Gud eller diktator, eller lignende. JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden: JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden: Og det er din fortolkning ud fra dit moralske kodeks.. Min er anderledes.. Langt de fleste er enige med denne fortolkning, det må være jer med åbne forhold uanset hvilken form, som skal beskrive jeres bollen med andre med accept,,,,, med et andet ord end utroskab, fordi det simpelthen noget sludder. Din kæreste kan jo ikke både være for og imod utroskab , alene denne udtalelse burde fortælle dig at du ikke kan bruge utroskab, som en beskrivelse af din bollen med andre beskæftigelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 9. Oktober, 2023 sexes skrev, for 36 minutter siden: Din kæreste kan jo ikke både være for og imod utroskab , alene denne udtalelse burde fortælle dig at du ikke kan bruge utroskab, som en beskrivelse af din bollen med andre beskæftigelse. Sjovt som du nu også mener at bestemme hvad han kan og ikke kan.. Han er bestemt meget imod utroskab dog accepterer han min utroskab fordi det giver flere goder end det giver problemer.. Havde jeg fundet en gut i byen og knaldet så var han smuttet samme sekund og det samme gælder den anden vej.. Han må bestemt heller ikke “få noget fremmed”.. Et åbent forhold gælder som regel begge veje så vidt jeg har forstået (jeg kender ikke til det som sådan da jeg aldrig kunne leve på den måde).. Jeg forstår slet ikke hvorfor det skal defineres.? Og hvorfor er det noget sludder at kalde det utroskab.? Jeg knalder med andre end min kæreste.. Det er selve definitionen på utroskab påpeger jeg lige igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 9. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg forstår slet ikke hvorfor det skal defineres.? Det er godt spørgsmål, det behøver det heller ikke. JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg knalder med andre end min kæreste.. Det er selve definitionen på utroskab påpeger jeg lige igen.. (selve definitionen) Jennifer det gælder som sagt kun for faste par. Det forkert at presse dit ikke faste forhold ned i denne definition. JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Havde jeg fundet en gut i byen og knaldet så var han smuttet samme sekund og det samme gælder den anden vej. Præcis, fordi så der tale om et brud på jeres aftale, og først når det sker har et utroskab fundet sted, det mener nogle og nogle mener noget andet, jeg gider ikke koge mere suppe på den. Kan det hænge sammen med et behov du eller din mand har, for at se dig som en utro partner, og ikke som en sex arbejder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 215 Skrevet 9. Oktober, 2023 hvis ikke denne tråd allerede er løbet løbsk er det vel ikke utroskab uanset hvad hvis man ikke har lovet troskab bare fordi man ikke har skiftet kællingen ud i et par årtier ps. tag det som en joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GæstPartner 11 Skrevet 10. Oktober, 2023 Nå men kan lige så godt tagge min utro mand: det er @Wranglerman Det kan være han får lyst til at dele sine tanker om det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GæstPartner 11 Skrevet 10. Oktober, 2023 Den lille frøken skrev, for 19 timer siden: Man kan ihvertfald sige at TS mener bedrag når hun skriver om utroskab. Korrekt: løgn og bedrag. Ikke sex i sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 22. Oktober, 2023 (edited) GæstPartner skrev, den 10.10.2023 at 11:36: Nå men kan lige så godt tagge min utro mand: det er @Wranglerman Det kan være han får lyst til at dele sine tanker om det hele. Kære alle - jeg går kun herind for at svare på min partners opslag. Hun har helt ret i det hun har skrevet. Jeg var hende utro gennem vores forhold og det har haft enorme og knusende konsekvenser for hende og for os. Vi endte med at blive skilt. Det kan være andre ikke får PTSD af det, men det gjorde min partner. Jeg skal bære den skamplet på mig resten af livet og jeg mistede tilmed mit livskærlighed på det. Det var så torskedumt og jeg fortryder at jeg ikke turde være ærlig mod hende, sådan som hun fortjente. Så selvom vi ikke er sammen mere, vil jeg blot logge ind og bakke op om hendes budskab. For os fik mit sexkøb og bedrag en meget ulykkelig konsekvens. Men for min partner betyder det at hun ikke blot skal kæmpe med et knust hjerte, men også at hendes tillid ikke blot til mig, men til en fremtidig partner vil have lyst måske permanent overlast. Jeg kan kunne bakke op om hendes budskab. Tal med jeres partner, hvis muligt. Stol på hinanden. Hver ærlige. Husk at der en kæmpe pris at betale hvis i bliver fanget. Jeg ville blot ønske at jeg kunne skrue tiden tilbage og finde styrken til enten ikke at gøre det, eller være ærlig omkring det. Fordi som hun skriver, jeg kunne aldrig have fundet en bedre partner til at være ærlig omkring den slags med. Og som hun skriver, jeg moraliserer ikke over GP'er eller deres kunder. Det er en godt og fint erhverv som opfylder mange behov. Og som tidligere kunde, så ved jeg at man kan lære meget ved at købesex. Så det er ene og alene bedraget som jeg snakker om. Som de siger ' don't do the crime, if you can't do the time.'. Det kostede mig mit ægteskab og min soulmate....det er meget høj pris at betale for noget købesex. Det kostede min partner meget mere. Husk det når i bedrager. Redigeret 22. Oktober, 2023 af Wranglerman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 22. Oktober, 2023 Wranglerman skrev, for 3 minutter siden: Kære alle - jeg går kun herind for at svare på min partners opslag. Hold da op. tak for en åben og ærlig beskrivelse. fucking modigt af dig. hatten af. det kræver sin mand at stå ved sine handlinger. jeg ønsker dig det bedste i fremtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg