Bananas 17590 Skrevet 4. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 2 timer siden: Lige præcis! Lige så fantastisk det kan være at i vil redde og gøre jer til, lige så meget kan det være skyld i jeres egen undergang.. Sikkert, men den hvide ridderen har det dårligt hvis han ikke har nogen at redde. Han søger efter folk at redde - hele tiden. Sidder ikke og venter på at nogen skal spørge ham om hjælp. Langt flere af os udgører den mildere udgaven af riddere - vi søger ikke efter folk at hjælpe, men har svært at sige nej når folk spørger os om hjælp. Jeg er en sådan lille ridderdreng; når nogen spørger mig bliver jeg ikke særligt glad, men jeg bliver nødt at spørge mig selv af hvilke grunder jeg skal sige nej - og finder jeg ikke nogle så siger jeg ok, selv om det koster mig lidt tid, energi og tilmed penge. På den anden side, så bliver jeg selv glad og taknemmelig hvis nogen bruger tid, energi og penge på at hjælpe mig når jeg har brug for det. Det er en svær balancegang - og jeg har mærkt at der også findes folk som kan spotte - og udnytte - os milde små riddere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2317 Skrevet 4. Oktober, 2023 Bananas skrev, for 15 minutter siden: Sikkert, men den hvide ridderen har det dårligt hvis han ikke har nogen at redde. Han søger efter folk at redde - hele tiden. Sidder ikke og venter på at nogen skal spørge ham om hjælp. Langt flere af os udgører den mildere udgaven af riddere - vi søger ikke efter folk at hjælpe, men har svært at sige nej når folk spørger os om hjælp. Jeg er en sådan lille ridderdreng; når nogen spørger mig bliver jeg ikke særligt glad, men jeg bliver nødt at spørge mig selv af hvilke grunder jeg skal sige nej - og finder jeg ikke nogle så siger jeg ok, selv om det koster mig lidt tid, energi og tilmed penge. På den anden side, så bliver jeg selv glad og taknemmelig hvis nogen bruger tid, energi og penge på at hjælpe mig når jeg har brug for det. Det er en svær balancegang - og jeg har mærkt at der også findes folk som kan spotte - og udnytte - os milde små riddere. Det er nemlig en svær balancegang! Men der er stor forskel på at springe til og hjælpe med en lille ting, og til at overveje at forlade kone og den nuværende tilværelse, hvis man mislæser en forelske, som faktisk bunder i en lille ridder, der kæmper en brav kamp for at redde verden. I må for alt i verden aldrig stoppe med at være riddere, verden ville være et kedeligt og gråt sted uden jer! Bare I ikke glemmer jer selv i kampene - det er ikke alle kampe der er jeres at kæmpe Jeg vil ikke gøre mig til dommer omkring den nævnte massagepige snyder og bedrager, og det var slet ikke det mit "hmmm" egentlig handlede om. Men man skal i forelsken, især som ridder passe på i hvilke omfang man render rundt med skyklapper eller kan anskue det fulde billede. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 4. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 7 timer siden: Ah, nu er jeg med @sexes - så du opretter altså en tråd, for at høre om min mening? Ja blandt andet. SweetKisses skrev, for 7 timer siden: Jeg forstår egentlig slet ikke behovet for at oprette en ny tråd, da emnet faktisk også er relevant for den forrige tråd Ok. Jeg mente det var best, da jeg opfattede den anden tråd, som en der søgte råd, så anså det derfor som en forstyrrelse. SweetKisses skrev, for 7 timer siden: Og måske der er en mening med, at jeg ikke ønsker at ytre min mening omkring det Interessant, men hvorfor så dette hmmm... hvis du alligevel ikke vil gå videre? Så forstår jeg ikke formålet. SweetKisses skrev, for 7 timer siden: og måske du endda tager det personligt, i forhold til hvad jeg kan læse her: Nej det gør jeg ikke, jeg kender dig ikke, synes det nødvendigt at kende en person for at kunne tage det personligt. Jeg var nysgerrig, thats it. SweetKisses skrev, for 7 timer siden: Jeg har et problem med mænd, der mener, at en GP "selvfølgelig" er ked af sit arbejde. Det jo ikke noget mænd mener, når vi taler om udlandske gp, bortset fra Sverige og andre lignende lande, det vel en sandhed at en gp feks. Fra Thailand, som kommer til Danmark for at tjene penge, at hun selvfølgelig er ked af at være i en situation, som gør at hun ser sex arbejde som en løsning på hendes situation, måske ikke den eneste mulighed hun har, men hendes muligheder er ikke som her i Danmark. Hendes valg er ikke truffet ud fra den samme forudsætning, som de danske hobby gp. SweetKisses skrev, for 7 timer siden: ja, jeg ved godt der er kvinder i branchen, der ikke ønsker at lave det de laver - men hvis man tager det som en selvfølge, at hun ikke er glad for sit erhverv, så burde det måske kræve en selv-indsigt i forhold til de kvinder man besøger? Interessant. Med selv indsigt, så er spørgsmålet bare om man kan li hvad man ser. Vil mene at det er stort set alle udlandske gp som ikke har noget ønske om at sælge sex til en masse fremmede mænd. Lyst til pengene, ja, men ikke sex. Så skal man ha fat i en dansk hobby gp. Det også helt ok, hvis du vil ha tråden lukket, måske vi kan få en til at det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 4. Oktober, 2023 Hov tænkte på hvad du skrev, hvis du helst vil ha det på pb så det ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 4. Oktober, 2023 (edited) sexes skrev, den 3.10.2023 at 14:40: Hmmmm... var der en som sagde ? Sagt uden at det skal lyde forkert. Men kunne du måske uddybe dit indlæg lidt – som det står nu, så er der en brødtekst på en linje og en overskrift at forholde sig til? Man kan måske lidt gætte, hvor du vil hen, men for en sikkerheds skyld spørger jeg lige Redigeret 4. Oktober, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 4. Oktober, 2023 sexes skrev, for 37 minutter siden: Vil mene at det er stort set alle udlandske gp som ikke har noget ønske om at sælge sex til en masse fremmede mænd. Lyst til pengene, ja, men ikke sex. Så skal man ha fat i en dansk hobby gp. Det er de facto ikke helt og 100 procent sandt. Jeg kender nogle thaikvinder (herboende) som er temmelig glade for sit arbejde. Måske ikke sex til en masse fremmede mænd, men sex i ny og næ og massage og håndarbejde i øvrigt. Der er kvinder som godt kan lide det at være gode til det de gør, og nyder af magten og evnen at få mænd at nyde. Ikke alle selvf. men de findes altså. Lyst til penge har vi jo alle, så intet mærkeligt der. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2317 Skrevet 4. Oktober, 2023 Jeg er ikke enig i at det er en selvfølge at alle thai kvinder er kede af sit erhverv som massagepige - hvis man besøger en pige, der tydeligt mistrives, er direkte ked af det eller som på anden vis virker presset ud i en rolle som massagepige/sexarbejder, så vil jeg da håbe at man lyner op og vender om igen.. om man “kan lide hvad man ser” eller ej. Og så ønsker jeg ikke at diskutere det yderligere, hverken her eller på privat besked. Mit “hmm” var en umiddelbart reaktion, som hvis jeg giver et hjerte eller en grine-smiley. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 4. Oktober, 2023 Bananas skrev, for 3 timer siden: Det er de facto ikke helt og 100 procent sandt. Jeg kender nogle thaikvinder (herboende) som er temmelig glade for sit arbejde. Måske ikke sex til en masse fremmede mænd, men sex i ny og næ og massage og håndarbejde i øvrigt. Der er kvinder som godt kan lide det at være gode til det de gør, og nyder af magten og evnen at få mænd at nyde. Ikke alle selvf. men de findes altså. Lyst til penge har vi jo alle, så intet mærkeligt der. Helt enig med udlandske gp som bor i Danmark, så kan det sagtens være helt anderledes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 4. Oktober, 2023 Denne tråd kan godt lukkes hvis det er... Og så vil jeg lige gøre opmærksom på at der findes også en hygge tråd, her kan man jo hygge sig med små søde hjerter og den slags, og det var ment til alle, bare min mening, send gerne nogen sure ansigter efter mig, har ikke fået nogen i et stykke tid. Nu vil jeg besøge en thai gp, og det havde ikke været muligt havde hun vundet i lotto. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 4. Oktober, 2023 sexes skrev, 1 time siden: Nu vil jeg besøge en thai gp, og det havde ikke været muligt havde hun vundet i lotto. Sjovt du siger det. Jeg besøger nogle gange en thaikvinde som har gjort lige præcis det. Lidt over en million vandt hun, tog fri i nogle uger - og arbejder siden des videre. Gevinsten har hun til når hun er syg og ikke orker arbejde, og til pension. Ting som disse kvinder selv må spare op til. Men helt klart, gevinsten gjorde hende mere fri og gladere. Det gør vel sådan noget med de fleste af os. Selv om vi arbejder videre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2317 Skrevet 5. Oktober, 2023 sexes skrev, for 3 timer siden: Og så vil jeg lige gøre opmærksom på at der findes også en hygge tråd, her kan man jo hygge sig med små søde hjerter og den slags, og det var ment til alle, bare min mening, send gerne nogen sure ansigter efter mig, har ikke fået nogen i et stykke tid Tak for info - men jeg bestemmer heldigvis helt selv hvilke indlæg jeg mener små søde hjerter og den slags er relevant i mine indlæg. Og når de bruges i denne sammenhæng, er de mener som en understreg til det jeg skriver. ærgerligt det kun er ømme muskler og en manglende udløsning du kun får hjælp til at få løsnet op for hos din thai…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 5. Oktober, 2023 (edited) Og nu bliver jeg sikkert upopulær igen, men det er de færeste danske mænd der bliver gamle med en Thai kvinde, de fleste af de ægteskaber holder højest et par år, jeg har også en Thai veninde og hun er også fraskilt fra dansk mand efter et par års ægteskab Redigeret 5. Oktober, 2023 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 5. Oktober, 2023 Mr Black skrev, for 9 minutter siden: Og nu bliver jeg sikkert upopulær igen, men det er de færeste danske mænd der bliver gamle med en Thai kvinde, de fleste af de ægteskaber holder højest et par år, jeg har også en Thai veninde og hun er også fraskilt fra dansk mand efter et par års ægteskab Og jeg har en masse svenske venner som er fraskilt fra sine svenske kvinder. Betyder det så at en svensk mand skal holde sig fra svenske kvinder? På den anden side har jeg i hvert fald en ven, som har været sammen med sin thaikvinde i mere end 15 år. De virker ok lykkelige. Og er ved at blive gamle. Har hus i Sverige og i Thailand. Generaliseringer passer politikere bedre end os herinde, synes jeg. Vi er jo her på EG for at vi ved at livet ikke altid er så simpelt, mainstream og banalt som man gerne vil tro. Eller ...? Hvordan går det i øvrigt med drikken? Havde tænkt spørge dig, men glemte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 5. Oktober, 2023 (edited) Reaktionen kom prompte selvfølgelig bliver danskere og for den sags skyld svenskere også skilt fra hinanden, men det ændre ikke på at de fleste thai ægteskaber heroppe stopper ret hurtigt igen, tit er de mænd de finder nok ikke lige de hurtigste knallerter på havnen + tit kæmpe udfordringer med at lære sproget, kulturelle udfordringer og rod i økonomien, bare nogle af de almindeligste ting, men bevares der findes selvfølgelig også undtagelser der bekræfter reglen Redigeret 5. Oktober, 2023 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 5. Oktober, 2023 Mr Black skrev, for 11 minutter siden: Reaktionen kom prompte selvfølgelig bliver danskere og for den sags skyld svenskere også skilt fra hinanden, men det ændre ikke på at de fleste thai ægteskaber heroppe stopper ret hurtigt igen, tit er de mænd de finder nok ikke lige de hurtigste knallerter på havnen + tit kæmpe udfordringer med at lære sproget, kulturelle udfordringer og rod i økonomien, bare nogle af de almindeligste ting, men bevares der findes selvfølgelig også undtagelser der bekræfter reglen Du har nog ret i at mange mænd prøver thaikvinder for at det er muligt, og for at mange af dem - mænden - tænker at det skal være nemmere end med danske/svenske kvinder. Helt sikkert er det ofte mænd som har mindre held med kvinderne her hjemme - af forskellige grunder. Men siger det mest om thaikvinder, eller mest om de mænd der jagter dem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 5. Oktober, 2023 (edited) Bananas skrev, for 21 minutter siden: Du har nog ret i at mange mænd prøver thaikvinder for at det er muligt, og for at mange af dem - mænden - tænker at det skal være nemmere end med danske/svenske kvinder. Helt sikkert er det ofte mænd som har mindre held med kvinderne her hjemme - af forskellige grunder. Men siger det mest om thaikvinder, eller mest om de mænd der jagter dem? Den går helt sikkert begge veje, man kan ikke bygge et ordentligt ægteskab med en der helt indlysende kun gør det for pengenes skyld og det er jo det de gør, hvorfor skulle en ung smuk Thaikvinde ellers gifte sig med en gammel halvfed dansker ? Redigeret 5. Oktober, 2023 af Mr Black 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 5. Oktober, 2023 (edited) Mr Black skrev, for 23 minutter siden: Den går helt sikkert begge veje, man kan ikke bygge et ordentligt ægteskab med en der helt indlysende kun gør det for pengenes skyld og det er jo det de gør, hvorfor skulle en ung smuk Thaikvinde ellers gifte sig med en gammel halvfed dansker ? Giver dig ret. det samme gælder alle de andre udlandske der lige pludselig er ellevilde men de halvgamle danske, og kan ikke få nok sex med dem. hvorfor er det mon at vi er så blinde og naive. det giver sig jo selv med en smugle omtanke i hoved. ja de er ikke søgt her op som @sexes nævner fordi de virkelig elsker sex. om det er thai eller anden udlandske er det fordi de ikke har så mange andre muligheder. men hvorfor er det så vigtigt for mænd her inde at blide sig selv ind at det er fordi de er mere åbne og liderlige. Og at de elsker deres job. herre gud det er den gode gamle dagsorden jeg har noget du vil have begge veje rundt. Det er penge for den da. Ja sådan er det bare Redigeret 5. Oktober, 2023 af Larschristian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2317 Skrevet 5. Oktober, 2023 Bananas skrev, for 5 timer siden: Generaliseringer passer politikere bedre end os herinde, synes jeg. Vi er jo her på EG for at vi ved at livet ikke altid er så simpelt, mainstream og banalt som man gerne vil tro. Eller ...? Det er netop generaliseringen jeg ønsker at anfægte - der er ingen der kan tage det som en selvfølge at en massagepige ikke er glad for sit job, lige som det heller ikke er en selvfølge at skraldemænd ikke er glade for deres job. Og ja, jeg sammenlignede lige massagepiger med skraldemænd - fang pointen..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 5. Oktober, 2023 Fokus i denne tråd er på udlandske gp, som feks. Thai pigen i den anden tråd. Det handler ikke om de måske lykkelige danske gp, men om de ikke lykkelige udlandske gp, som jov burde være en selvfølge. Her kan så være tale om at de i forskellige grader trives i deres arbejde, men absolut alle vil stoppe hvis de havde nok penge. Der findes mennesker som er super rige, men arbejder alligevel, fordi de elsker hvad de laver, der findes ikke en eneste super rig pige fra udlandet, som tager til Danmark for at arbejde med sex. Jeg fangede godt hendes pointe, hun synes os der køber sex er affald. Ingen kommentarer omkring hvad min thai hjælper mig med, det har intet med tråden at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 5. Oktober, 2023 sexes skrev, for 19 minutter siden: Her kan så være tale om at de i forskellige grader trives i deres arbejde, men absolut alle vil stoppe hvis de havde nok penge. Jeg er også glad for mit arbejde, men ville bestemt stoppe hvis jeg blev super rig. Men hvad beviser det? Er jeg så alligevel ikke glad for mit arbejde? Eller ikke glad nok? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2102 Skrevet 5. Oktober, 2023 Larschristian skrev, for 14 timer siden: hvorfor er det mon at vi er så blinde og naive. det giver sig jo selv med en smugle omtanke i hoved. ja de er ikke søgt her op som @sexes nævner fordi de virkelig elsker sex. om det er thai eller anden udlandske er det fordi de ikke har så mange andre muligheder. men hvorfor er det så vigtigt for mænd her inde at blide sig selv ind at det er fordi de er mere åbne og liderlige. Og at de elsker deres job. Ooh ... Det er der måske en forklaring på ... Jeg har aldrig selv besøgt thai-piger ... Men ud fra de anmeldelser jeg har læst tror jeg, at mange af thai'erne er nogle banditter til forførelseskunst. Jeg har oplevet et par danske piger, der kan dén kunst på en god dag ... Og man skal dæl'me, som mand, både slå koldt vand i blodet, tænke lynende klart og holde tungen l-i-i-g-e i munden, og være en meget gammel mand som jeg, for ikke at falde på hovedet i illusionen .... Det brænder igennem så det gør noget .... Det er sex med det der udefinerbare oveni, der gør at fantasien bobler tilbage i ho'det ligemeget hvad man gør ... Tror en del Thai'er måske helt systematisk lærer sig teknikkerne ... Og får mændene i deres hule hånd ... Jeg bebrejder dem overhovedet ikke, som flere skriver, så har de en masse på spil, og det er deres måde at overleve og hjælpe familien på ... Jeg véd bare at jeg skal holde mig l-a-a-a-a-ngt væk fra Thai'erne ... Da jeg er ekset med spinkle brunetter med brune øjne ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2317 Skrevet 5. Oktober, 2023 sexes skrev, for 4 timer siden: Jeg fangede godt hendes pointe, hun synes os der køber sex er affald. NEJ! Det var lige præcis ikke det “hendes” pointe var!! jeg giver op - tro hvad du vil, i forhold til mit “hmm” og hvad jeg mener om jer. jeg, og de der kender mig, ved heldigvis hvad jeg står for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg