Hop til indhold
Signor Cuoco

Når hun ligner din gamle kæreste fra dengang...

Recommended Posts

Da hun åbnede døren, snappede jeg efter vejret. Det stak i hjertet.Jeg holdt fast i karmen et øjeblik. Sprød og 25 år. Minderne kom væltende ind. Smilet, mimikken, bevægelserne, stemmen, kroppen, øjnene. Det var som om min bedste kæreste fra ungdomsårene genopstod lige dér (men det er desværre for 35 år siden!!!). Og ekskæresten er 58 i dag....;)

- Er der noget galt, spurgte hun, den unge GP

- Nej intet, udover du er så smuk, svarede jeg lidt stakåndet og var stolt af at kunne fatte mig nogenlunde.

Hun vidste jo intet om, hvad der foregik, og jeg fortalte hende ikke noget. Livet går videre, og jeg vil ikke lyde som en ældre, romantisk tosse, selv om jeg er det.

Jeg nød den søde pige, men det var lidt mærkeligt. Genkender I noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja.

Ikke lige en gammel kæreste ...

Men jeg besøger en GP, der har rigtig meget til fælles med en pige jeg var brændt meget kraftigt lun på for mange år siden.
(nok den eneste gang jeg har været sådan for alvor forelsket)
Hun minder om hende, både af væsen og på mange punkter også af udseende - jeg kan med sindsro sige, de er lige smukke ...

Dér skulle jeg l-i-g-e trække vejret en ekstra gang eller ti ... også fordi der var en del andre ting inde over, i tiden omkring vores første møder ...  ..
Dén situation ramte en nerve ... 
Men det går da heldigvis over ... . 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 47 minutter siden:

Genkender I noget?

Nej, hvad skulle vi genkende?

Den unge GP'ER? ;) 

I så fald mangler der et link ;) :lol: :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke jeg har mødt GPer som ligner ekskærester til gengæld har jeg mødt et par Gper som ligner piger jeg har kendt, men som jeg aldrig havde sex  med og det synes jeg er ret frækt.:P

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco escreveu, 2 horas atrás:

Quando ela abriu a porta, eu engasguei. Isso faz você em meu coração. Segurei a moldura por um momento. Crisp tem 25 anos. As memórias voltaram à tona. O sorriso, as expressões faciais, os movimentos, a voz, o corpo, os olhos. Foi como se minha melhor amiga de juventude tiffessa ressuscitou ali mesmo (mas infelizmente foi há 35 anos!!!). E o ex-namorado hoje faz 58 anos...;)

- Tem alguma coisa errada, ela perguntou ao jovem GP

- Não, nada, além de você ser tão linda, respondi um pouco sem falta e fiquei orgulhoso de poder me entender bastante bem.

Afinal, ela não sabia de nada sobre o que estava errado e eu não contei nada a ela. A vida continua, e não quero parecer um idoso lunático e romântico, mesmo sento um.

Gostei da linda garota, mas foi um pouco estaro. Você reconhece alguma coisa?

Redigeret af nerdeua

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har ikke meget at gøre i disse tilfælde, bare træk vejret og forsøg at forhindre, at hukommelsen kommer i vejen for at tilbringe tid med øjeblikkets pige. : D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 5 timer siden:

Jeg nød den søde pige, men det var lidt mærkeligt. Genkender I noget?

Ja, det tænder en helt vildt. Mødte en barpige her i Pattaya, som netop mindede om en ekskæreste, bortset fra at hun var flad som et brædt og ikke havde kunstige bryster - desværre var hun også cashier, havde små børn og kunne ikke sådan lige gå med mig den første aften, eller den næste og næste igen - og det tog lang tid, før hun endelig fik det arrangeret og jeg fik lov at betale barfine, så hun kunne komme med hjem i condoen, hvor vi kneppede i så lang tid at kondomet sprang - jeg plejer ellers ikke at kunne holde den stiv i ret lang tid med kondom på.

Har haft besøg af hende siden, men her var magien ligesom væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, jeg kender både den med eks’en og den med hende, man aldrig fik scoret. 
Den med eks’en gennemførte jeg, men havde bruddet med eks’en i baghovedet og det gjorde det til en noget akavet omgang. Burde det ikke have været for eks’en var et lækkert knald. 
Med den “uscorede” gik det meget bedre. Her har jeg hvergang nydt “endelig” at kunne kneppe hende. Jeg har oplevet det flere gange med forskellige og synes det er megafedt. 
Venligst OT, der røg en tur ned ad Memory Lane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Nej

Nå da da, og beklager.

Jeg har selvfølgelig også været så priviligeret at have haft en perlerække af meget lækre og villige piger i mit liv...:) Piger der nemt kunne have været GPs og måske også var det i fritiden for nogles vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har selvfølgelig også været så priviligeret at have haft en perlerække af meget lækre og villige piger i mit liv...:) Piger der nemt kunne have været GPs og måske også var det i fritiden for nogles vedkommende.

Selvfølgelig.

Den eneste meget lækre og villige i mit liv er mig selv. Det bliver det ikke lige nogen perlerække af <_<

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...