Hop til indhold

Recommended Posts

Oliekongen skrev, for 29 minutter siden:

Hun er ikke god til at markedsføre sig selv med de billeder. 

Jeg venter også i spænding på anmeldelser af hende. 

Helt uenig - syndes hun er rigtig fræk :) . Teaser med undertøj og så ett billede spm antyder en helt almindelig studine. Dog er hendes kommunikation ikke den bedste - fik bare to ord “Busy”, og når jeg spurgte hvornår hun har fri “ok” . Spurgte igen hvis imorgen er bedre og fik “ok” igen.  

Jeg giver ikke op ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mcarkbh skrev, for 6 timer siden:

Jeg fik kontakt og besøgte hende i dag. Jeg gik dog igen, da hun ikke lige sagde mig noget alligevel. Mest pga. ret uren hud.

mener du hun havde en masse bumser/ar osv. på ansigtet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
denensomme skrev, for 12 timer siden:

mener du hun havde en masse bumser/ar osv. på ansigtet?

Ja og over hele øvre del af brystkassen. Hun havde kjole på, så dette var synligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har måske en aftale i hus men jeg tøver lidt….1200 for 30 min. Sex (med), tungekys , super og megafransk inkluderet. Er jeg for nærig? Plejer være Max 1000 de Thai sted jeg besøger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sigge skrev, for 52 minutter siden:

1200 for 30 min. Sex (med), tungekys , super og megafransk inkluderet. Er jeg for nærig?

Når du også får mega med, virker prisen da ganske ok, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billedet hvor hun ligger ned i en hvid kjole er tydeligvis manipuleret ved benene. På samme billede ser man sorte pletter på hendes bryst. 
På billedet hvor hun har rød kjole på ser lagenet ret ulækkert ud med gule pletter.
Alt i alt giver det et dårligt indtryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...