Hop til indhold
McLovin

Afvist af en glædespige?

Recommended Posts

Ovenpå sensommerens debatter om mænd som udebliver fra aftaler eller bakker ud, evt. pga falsk markedsføring / outdated billeder, om vi så ikke lige skulle skyde en måske lidt akavet søndagstråd igang :D. 

Har du prøvet som sexkøber at blive afvist? Pga. hygiejne, vægt, udseende, størrelse på udstyret?

Eller har du som GP afvist en kunde pga af selvsamme årsager? Evt. også pga. mangel på kemi, dårlig attitude, påvirkning af stoffer / alkohol. 

Er blot nysgerrig på om det samme mekanismer går den anden vej eller om det er rent forretning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Har du prøvet som sexkøber at blive afvist? Pga. hygiejne, vægt, udseende, størrelse på udstyret?"

Nej, hvis ellers min hukommelse ikke svigter mig  ;) :rolleyes: ;-) ...og heller aldrig "pga. størrelse på udstyret" ;),  ...men interessant tråd! :)

Redigeret af Cruise
Nej heldigvis ! Glemte citatet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 29 minutter siden:

Eller har du som GP afvist en kunde pga af selvsamme årsager? Evt. også pga. mangel på kemi, dårlig attitude, påvirkning af stoffer / alkohol. 

Jeg har kun afvist i døren få gange, primært pga påvirkning, hygiejne og attitude. At det kun er få skyldes, at jeg sorterer groft i telefonen…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skam prøvet, at blive afvist pga udsende - jeg ser lidt anderledes ud, pga nogle medfødte fejl og mangler :) 

Jeg har prøvet det et par gange "face 2 face" på klinikker hvor tele damen, ikke lige havde fået advaret pigen om mit skræmmende ydre ( som iflg det flest piger jeg har besøgt ikke er så skræmmende endda :D)  den ene gang, resulterede det i, at pigen løb skrigende ud af lokalet. 

Heldigvis så var jeg en jævn kunde der i huset, så teledamen kendte mig og var så ked af det og undskyldte pigens opførelse = og sagde i øvrigt, at jeg ikke var gået glip af noget særligt iflg de andre gæster der havde været der. 

Ellers er jeg bliver afvist nogle gange pr sms, jeg er nemlig ærlig og nævner mit look og spørger om de modtager folk der er en smule anderledes. Nogen siger ja, nogen siger nej og nogen skulle ha sagt nej. 

Jeg har også oplevet, at have fået nej, fra den ene pige, et ja fra en anden pige der åbenbart arbejdede i samme lejlighed, for så efter at have besøgt hende, modtage en sms fra den første pige der havde takket nej til et besøg af mig, at jeg da absolut var velkommen fordi nu havde hun ( måske set mig) men i hvert fald hørt om mig fra veninden, at jeg slet ikke var så farlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har oplevet at en anden blev afvist, sad i venteværelset på Stadionalle i Ikast, da der kom en herre ind og satte sig. Han var meget usoigneret og lugtede fælt.

Da Glædespigen kom ud, meddelte hun ham, at han ikke kom til og bad ham om, at forsvinde omgående. Han begyndte med, at han havde ret til, at være der, at han havde ret til, at kneppe hende, når han betalte for det. Hun svarede "gu har du ej, kan du se at komme ud inden jeg ringer efter Politiet"  så dampede han af under højlydte protester.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg  afviser en del.  Det  sker  når  jeg  under  kommunikationen op til et  møde  ikke  fornemmer kemi og  når  mænd  forsøger at  presse.

Jeg vil  hellere  gå  glip af  5 gode  mænd  end at  mødes med  en  røv. Pengene  er  ligegyldige  i  den  forbindelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 9 minutter siden:

Jeg  afviser en del.  Det  sker  når  jeg  under  kommunikationen op til et  møde  ikke  fornemmer kemi og  når  mænd  forsøger at  presse.

Jeg vil  hellere  gå  glip af  5 gode  mænd  end at  mødes med  en  røv. Pengene  er  ligegyldige  i  den  forbindelse. 

Har jeg forstået rigtig???? Vil du hellere mødes med en røv end at mødes med 5 gode mænd???? Hvorfor???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har afvist få (heldigvis ) pga samme ting som Liv.

Jeg sortere også med hård hånd i mine opkald. Mange når aldrig længer end det. Og alle de sms rytter bliver blokeret. Gider han ikke læse min tekst hvor det fremgår hvordan jeg køre min butik så er han ikke en kommende gæst hos mig. 
udseendet og vægt har ingen betydning. Det har opførsel og hygiejnen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også afvist meget få i døren. 
Sorterer efter bedste evne ud fra tonen i kommunikationen, sprogbrug mm. 
Det skal være meget slemt for jeg afviser i døren og har indtil nu kun været pga hygiejne. Hvor det var så slemt at jeg vurderede et enkelt 5-10 min bad ikke ville være nok. Og bare det at tøjet lå i lokalet ville have medført stank resten af dagen. 
Kemi ved man jo først når besøget et i gang / efter endt besøg. Og er den der ikke laver jeg ikke flere aftaler med den person. 
Jeg gør mit bedste for at give alle en go oplevelse, ikke pga økonomien, men pga respekten for de har valgt mig og kørt efter det. 
De fleste får chancen, for nogengange skal folk lige overvinde nervøsitet, generthed osv. og derfor kan kemi ikke vurderes på 5 min. 
Omvendt har jeg ikke oplevet nogen gå igen, til trods for jeg er uden ansigt på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 6 minutter siden:

Har jeg forstået rigtig???? Vil du hellere mødes med en røv end at mødes med 5 gode mænd???? Hvorfor???

Nej du har ikke forstået det rigtigt. Hun vil hellere sortere for mange fra, ved den mindste tvivl, hvor nogen gode måske fejlagtigt bliver afvist. Som møde en dårlig. Og det kan jeg kun tilslutte mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er aldrig blevet afvist, dog har en eller 2 sagt nej til analsex, selvom vi havde aftalt det -dette er også helt fair fra min side, jeg ønsker ikke sex med nogle der ikke ønsker eller kan alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet den der med at blive bedt om at møde på en adresse og så ringe/skrive igen, hvorefter alt er dødt. Det kan jo være en afvisning efter jeg er blevet set an på gaden. Det kan også have andre forklaringer, men mindst en gang har jeg mistænkt det var en afvisning.

Der er også den med at der lige er kommet en anden, der har taget aftalen. Det er mest thaimassage, men jo også et reelt problem, at booking ofte ses som en måske-aftale (især pga. udeblivelser). 

Endelig har en eller et par amatører afvist mig efter et billede ...

Jeg har det fint med det meste, dog vil jeg helst have klar besked. Jeg får jo ingen fornøjelse af det, hvis hun har modvilje mod mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet en sommerdag og holde et pitstop og aftale tid til massage mm. -og spurgt om bad før -da jeg havde arbejdet hårdt og svedt meget -hun sagde ca.-"det gør da ikke noget -du kan tag et bad efter, hvis du vil bade" -hun sagde "jeg tænder på lugten af mand"... -og hun "havde prøvet det der var værre..." -det tænkte jeg lidt over, hvad det kunne være, for det undlod hun at fortælle;-)

Faktisk er det en del kvinder der har sagt de godt kan lide min sved, da jeg altid sveder meget under sex (er så nyvasket) også nogen der ikke har fået penge for det... Men jeg synes det er mindre flaterende -og kvinder der lugter af sved er turnoff -er nok ret sippet... -og gp der tilbyder anal -går jeg altid uden om... Hvis en bliver for nærgående bagtil -siger jeg fra, nærmest panisk...

Jeg kan ikke mindes jeg er blevet afvist -det er dog flere der er blevet så sure på mig, inden vi overhovedt var gået igang -at jeg er gået igen -det var mere det jeg sagde eller gentog (forventningafstemte)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chimo

Jeg har prøvet efter at have været hos en GP at få at vide at jeg ikke var velkommen igen.

Jeg undrede mig for jeg syntes ikke jeg har opført mig dårligt tværtimod så var jeg lidt genert så jeg ved ikke om det var et tuen off for hende.

Jeg spurgte ikke ind til hvorfor, valgte bare at respektere hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var i en del år kommet hos en ladyboy. En dag sad vi og delte en flaske vin. Hun spurgte og hvad det vildeste jeg havde prøvet var. Jeg fortalte hende hvad det var. Derefter blev jeg bedt om at gå og ikke komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg har måske været heldig og aldrig blevet afvist, selvom jeg er både gammel og dyster og autist med mange skavanker. Måske hænger det sammen med at jeg kun har været aktiv kunde i et års tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som mit brugernavn antyder, så er jeg ikke et lille nips af en mand og jeg har en enkelt prøvet at blive afvist pga min vægt. Det var da ikke den fedeste (pun intended) oplevelse i verden. Så nu skriver jeg altid højde, etnicitet og vægt i min indledende besked .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en indgroet frygt for at blive afvist, så det frygter jeg hver eneste gang.

Det er dog ikke sket endnu.

Måske en ubegrundet frygt men den er sikker hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 1 time siden:

Jeg har en indgroet frygt for at blive afvist, så det frygter jeg hver eneste gang.

Tænk på Churchill (vi har intet at frygte, bortset fra frygten selv).

Jeg frygter mere ikke at blive afvist. Jeg har et par gange oplevet at en gp virkede som om hun ikke brød sig om at "servicere mig". Så ville jeg hellere have haft en afvisning og sparet tid, penge og en dårlig oplevelse.Jeg ville sikkert også kunne få lidt forbigående ubehag ved selve afvisningen, men langt mindre end når jeg mærker ubehag under akten fra hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har til dato aldrig prøvet at blive afvist af en glædespige. Jeg giver hende endda muligheden for at gøre det i døren.

Jeg bruger altid langt tid på mig selv inden et besøg. Jeg søger for, at jeg har en god hygiejne overalt på kroppen og hvis der er mulighed for det, tager jeg altid ét bad ved glædespigen.

Hvis du så samtidig opfører dig pænt og ordentligt, så er chancen for at blive afvist meget lille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej aldrig blevet afvist. Jeg fortæller i min første SMS ærligt om hvad pigen vil møde. Men der da nogle piger der aldrig har svaret tilbage :D
Jeg har heller aldrig gået når pigen har åbnet døren, jo én gang. Men jeg har da med bange anelser fulgt pigen ind i rummet, med en ide om at det her bliver ikke godt. 
Sjovt nok så blev det godt i næsten alle tilfælde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 45 minutter siden:

Jeg frygter mere ikke at blive afvist. Jeg har et par gange oplevet at en gp virkede som om hun ikke brød sig om at "servicere mig". Så ville jeg hellere have haft en afvisning og sparet tid, penge og en dårlig oplevelse.Jeg ville sikkert også kunne få lidt forbigående ubehag ved selve afvisningen, men langt mindre end når jeg mærker ubehag under akten fra hende 

Netop.Jeg frygter heller ikke at blive afvist. Jeg ville hellere blive afvist fra starten end være sammen med en, der føler afsky ved en.

Desuden er det forfærdeligt, hvis glædespigen slet ikke har lyst til at være sammen med en. I det tilfælde vil en afvisning være bedre.

Jeg har faktisk flere gange tilbudt, at det er okay at afvise mig og samtidig har jeg også tilbudt glædespigen, at hun godt må få pengene alligevel, hvis hun gjorde det. 

Så har jeg god samvittighed og oplevelsen med pigen bliver også bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Kunne godt tænke på Winston Churchill, men havde svært ved at forbinde ham med udsagnet om: "frygten", hvilket ikke var så underligt, fordi det var rent faktisk den tidligere amerikanske præsident Franklin D. Roosevelt, der udtalte det under 1930'ernes depression i U.S.A., ...men om han er blevet afvist af en GP'er vides vist ikke  B)

image.thumb.png.d71107ed20e79b3dc6a59d6faf771bd0.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...