VenusianSilkeborg 20 Skrevet 8. Oktober, 2023 (edited) Nu så jeg den tråd med afvisning, og jeg har aldrig oplevet det… tværtimod, syntes jeg egentlig. Men jeg er selv på meget få år gået fra at være super fit til at have noget af en direktør mave. (Snakker ikke om en lille top mave, men er gået fra måske 32 til 44 i buksevide, fra 86 kg til 125 kg, på 2-3 år). (Stress og alt for meget arbejde som selvstændig forretningsmand). Selv om jeg selvfølglig har høj hygiejne, venlig personlighed og normaltvis høj selvtillid; så holder det mig en del fra at besøge mange af pigerne … Jeg er simpelthen små bekymret for om det vil gøre oplevelsen ubehagelig for dem, fordi jeg ikke pt. er en kæmpe stud, ikke føler mig sindssyg attraktiv og ja, fordi maven vel nemt kan være i vejen. Omvendt har jeg pt. et enormt behov for afstressning … (generelt vigtigere for mig, end blot noget frækt og udløsning)… Gad egentligt godt vide hvordan pigerne tænker om det? Eller hvad andre i den situation gør? Måske også nogle råd til hvordan man får mest ud af oplevelsen i min situation? /V Redigeret 8. Oktober, 2023 af VenusianSilkeborg 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 407 Skrevet 8. Oktober, 2023 (edited) Det tror jeg bund ærligt ikke du skal bekymre dig om, men du kunne jo som minimum skrive at du er en lidt stor mand, men jeg kender altså flere der er lidt til den store side og de har ikke nogen problemer de fortæller bare pigen de skal besøge at de er lidt store i det det værste der så kan ske er at man får et nej tak men så er det bare videre og finde en anden du kan besøge, så kom du ud få pigerne besøgt og din udløsning Redigeret 8. Oktober, 2023 af etspil5moden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 295 Skrevet 8. Oktober, 2023 Hvis du havde været en kvinde, så havde jeg taget dig gratis! Jeg er nemlig til store kvinder med god hygiene og gerne med økonomien i orden! Bad luck siger jeg bare ... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 8. Oktober, 2023 VenusianSilkeborg skrev, for 25 minutter siden: Måske også nogle råd til hvordan man får mest ud af oplevelsen i min situation? Kommer jo an på hvad problemet er (for dig)?! Mentalt (jeg føler mig mindre attraktiv pga overvægt) kan måske fjernes/mindskes/italesættes ved 1/ finde rette Gp/Gp’ere og 2/ varsko dem med åbenhed. Fysisk (ved kun du ift dit fysiske velvære fx ikke at stå i situationer, der øger mgl selvværd eller fjerner afslappethed). Om det betyder ‘undgå missionær’ og placere 130 kg ovenpå et spinkelt pigebarn på 52 kg, ved kun du (og hun). Måske er du slet ikke til den type. Ellers er det vel bare at føle efter og spørge sig selv og indgå i en dialog med den/de valgte. Sluk lyset. Fokus på ‘gode stillinger’. Find en velvære/massage type mere end sex gp, hvor sprog/kommunikation (i starten) lyder som en vigtig, vigtig ingrediens. Igen undres jeg over endnu en mand, der ikke selv kan føle, spørge sig selv og træffe initiativ ved henvendelse til de typer, der formodes at være din type, er logistisk mulig og derpå kontakte dem direkte uden at ‘ringe til Sarah og monopolet’. Lyder jo som om du har behov for flere gange og mere nærhed, massage og afstresning end decideret sex. Spørg dig selv hvem der tænder dig og du tror, KAN opfylde dét behov. Tænker KOMMUNIKATION (sprog men ikke nødvendigvis dansk/engelsk) betyder meget ift at hun FORSTÅR dig og dit behov. Om du sã afstresser mest ved en ung godte eller en ‘erfaren’ (læs ældre) dansk Gp, ved kun du (eller kan kun du finde ud af ved at prøve). En virkelig god massage med bad, olier, æsteriske ting og evt musik kan meget. Om det er nok for dig eller du ogsã skal udløses og føle dig tændt, ved igen kun du (eller kan finde ud af ved at afprøve). Spørg dig selv (skridt 1) og find så et par eller en håndfuld og kontakt dem med åben forklaring af dit behov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 8. Oktober, 2023 Tak for feedback, hvor er i søde Altså, er også rimelig muskuløs, så vil mene jeg bære det ret godt. Men det er alligevel en stor mave… Godt råd det med ‘en lidt stor mand’, det er en god formulering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Safriel 9 Skrevet 8. Oktober, 2023 Hej der Det betyder ikke noget hvis du spørg mig. Jeg er selv en stor mand på 125 kg og 183 høj så har også en god kuffer. Har aldrig haft problemer med de piger jeg har besøgt og det er nok 10-15 stk Go for it....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Oktober, 2023 VenusianSilkeborg skrev, for 2 timer siden: Nu så jeg den tråd med afvisning, og jeg har aldrig oplevet det… tværtimod, syntes jeg egentlig. Men jeg er selv på meget få år gået fra at være super fit til at have noget af en direktør mave. (Snakker ikke om en lille top mave, men er gået fra måske 32 til 44 i buksevide, fra 86 kg til 125 kg, på 2-3 år). (Stress og alt for meget arbejde som selvstændig forretningsmand). Selv om jeg selvfølglig har høj hygiejne, venlig personlighed og normaltvis høj selvtillid; så holder det mig en del fra at besøge mange af pigerne … Jeg er simpelthen små bekymret for om det vil gøre oplevelsen ubehagelig for dem, fordi jeg ikke pt. er en kæmpe stud, ikke føler mig sindssyg attraktiv og ja, fordi maven vel nemt kan være i vejen. Omvendt har jeg pt. et enormt behov for afstressning … (generelt vigtigere for mig, end blot noget frækt og udløsning)… Gad egentligt godt vide hvordan pigerne tænker om det? Eller hvad andre i den situation gør? Måske også nogle råd til hvordan man får mest ud af oplevelsen i min situation? /V Det bør ikke betyde noget. At være intim med en pige handler om personlighed og så betyder udseende mindre hvis bare du er en gentleman. Selvfølgelig kan du forberede dig på besøg: pæn skjorte, pæne sko, nybarberet..lige fjerne nogle hår div. steder. Det hjælper altid med gode ånde aka at have børstet tænder, bruge tyggegummi og have korte velklippede negle på hænder og fødder. Ved ikke hvad du tænder på? At slikke pigen eller at få massage ? Fortæl pigerne du ikke er god til at tage styringen eller om det skal være lidt massage i starten og berøring så fører til sex og nussen. Du kommer langt med øjenkontakt, smil og lidt massage til pigen. Pigerne er der jo for at hjælpe med dit behov og hvis du kan sætte ord på hjælper det dem :"Jeg kan godt lide at blive rørt X og X". Jeg ved ikke om du søger på klinik eller private piger. Hvis det var mig, ville jeg prøve en klinik og så sige med smil i stemmen/ærlighed til telefonpigen at jeg er lidt nervøs og trænger til at blive forkælet. Held & Lykke med det hele! PS. Jeg har meget gavn af at besøge 1-2 "faste" piger. Så kender vi hinandens mønstre og hvad vi hver især kan lide. Det med at være intim, berøring og sex, er lidt ligesom at cykle. Jo mere du dyrker, jo bedre bliver du og jo mere erfaring får du. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 8. Oktober, 2023 Kan kun tale for mig selv. Her er størrelse ingen hindring, er selv til den gode side mht vægt. Er mere min stakkels seng jeg nogengange tænker holder den… men det har den da gjort til nu. Der findes stillinger hvor maven ikke er et problem. Så bare ud og hygge med dig. Som andre skriver. Er du bekymret for afvisning så spørg pigen inden om det er et problem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 8. Oktober, 2023 Jeg tror ikke, at du skal bekymre dig. De fleste piger har ikke noget problem med det. Det gælder også piger, der skriver, at hun ikke tager imod svært overvægtige. I det tilfælde mener hun, at du ikke skal være så overvægtig, at du ikke kan klare dig selv. Det skader ikke at skrive og høre, om hun har ét problem med det. I vores samfund, hvor alt skal være perfekt er det klart, at mænd får præstationsangst. Kvinder får spise forstyrrelser og kaster sig under kniven. Vi skal hen mod ét samfund, hvor det er okay at have små bryster eller en lille pik. Vi er ikke perfekte og jeg synes, at vi skal tage vores skønheds idealer op til revision. Kvinder skal ikke foretage livsfarlige operationer på sig selv for at få gjort noget ved sine bryster, numse eller underliv. Selvfølgelig er overvægt ikke sundt, men derfor skal vi stadig acceptere, at det er okay og at man er god nok, selvom man har nogle kilo for meget på kroppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2157 Skrevet 8. Oktober, 2023 (edited) Kristianv skrev, for 3 timer siden: I vores samfund, hvor alt skal være perfekt er det klart, at mænd får præstationsangst. Kvinder får spise forstyrrelser og kaster sig under kniven. Vi skal hen mod ét samfund, hvor det er okay at have små bryster eller en lille pik. Vi er ikke perfekte og jeg synes, at vi skal tage vores skønheds idealer op til revision. Ja, det er mærkeligt ... Da jeg var ung, for mange år siden, omkring 1970, var det virkelig stigmatiserende at være tyk ... Jeg var klassens tykke dreng' i gymnasiet, men var i virkeligheden, efter nutidens normer, kun moderat overvægtig ... Og jeg havde det som så mange andre 'klassens tykke drenge' dengang, vovede ikke 'for alvor' at nærme sig pigerne. Langt de fleste, både drenge og piger, var åleslanke .. Paradokset er, at selv om vi i dag er meget mere præget af kravet om 'perfektion, så er lidt overvægt langt mere accepteret i dag ... Jeg har ingen fornemmelse af, at min nuværende overvægt generer pigerne ... Den er ikke voldsom, men jeg er en trivelig ældre herre ... Ja, det med brysterne er virkelig trist ... Jeg er vild med små / almindelig størrelse naturlige bryster ... B, C eller D ... Det har jeg set mange andre brugere på EG også er ... Men de er ikke til at finde ... Redigeret 8. Oktober, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 8. Oktober, 2023 sneræven skrev, for 8 minutter siden: Ja, det er mærkeligt ... Da jeg var ung, for mange år siden, omkring 1970, var det virkelig stigmatiserende at være tyk ... Jeg var klassens tykke dreng' i gymnasiet, men var i virkeligheden, efter nutidens normer, kun moderat overvægtig ... Og jeg havde det som så mange andre 'klassens tykke drenge' dengang, vovede ikke 'for alvor' at nærme sig pigerne. Langt de fleste, både drenge og piger, var åleslanke .. Paradokset er, at selv om vi i dag er meget mere præget af kravet om 'perfektion, så er lidt overvægt langt mere accepteret i dag ... Jeg har ingen fornemmelse af, at min nuværende overvægt generer pigerne ... Den er ikke voldsom, men jeg er en trivelig ældre herre ... Du har faktisk ret. I dag kan man faktisk hører nogle unge piger sige, at de fortrækker en mand med en lille mave fremfor en med sixpak. Det hørte man ikke pigerne sige i 70'erne, så ja det er blevet mere acceptabelt at være en smule overvægtig i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 9. Oktober, 2023 Det er nu ikke fordi jeg mangler erfaringer af nogen slags ... selvtilliden er normalt også okay. Men jeg er lidt gået fra at blive jagtet på gaden af kvindelige rovdyr, til at bære en kæmpe kuffert, på meget kort tid. Er lige rundet de 40, og føler også en forskel der med alderen. Søger nok bare nogle oplevelser med kvindekønnet, der kan få mig tilbage på en god kurs i forhold til stress, velvære, osv. da jeg er i lidt en hård periode i mit liv. Hygiejnen og nogle af de ting i nævner tager jeg for givet: bortset fra at kvinderne jeg dater er nødt til at syntes mænd med kropshår er bedre Har faktisk ledt efter nogle der kunne give en kropsbehandling med barbering ... for voks gør simpelthen for ondt i mit tilfælde. Er nok bare interesseret i det kvindelige perspektiv. Det betyder rent faktisk noget for mig, at kvinden nyder oplevelsen. Selv om jeg er med på jeg betaler for at blive plejet. Jeg er ikke bange for afvisning, men jeg kan godt være lidt flov over at kontakte nogen, i min form. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 9. Oktober, 2023 Nu vil jeg bare lige påpege, AT nogle kvinder rent faktisk foretrækker "dunken" kontra vaskebrættet Pøj pøj med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 9. Oktober, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 43 minutter siden: Nu vil jeg bare lige påpege, AT nogle kvinder rent faktisk foretrækker "dunken" kontra vaskebrættet Pøj pøj med det I er sku også så rare alle sammen. Tak for opmuntring … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 9. Oktober, 2023 VenusianSilkeborg skrev, for 2 timer siden: opmuntring Opmuntring til trods - så ER det jo altså blot sandheden Selv Tak da.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Operaelskeren 135 Skrevet 9. Oktober, 2023 Snakkede engang med en Gp hvor hun fortalte mig at hun foretrækker gamle overvægtige mænd fremfor unge attraktive mænd (hendes ord). Hun var bange for at være for tilbøjelig i kampens hede. Sjov indfaldsvinkel hun havde på emnet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 576 Skrevet 9. Oktober, 2023 Overvægt burde ikke betyde noget, de tar sig jo godt betalt og skal være professionelle. Men i praksis betyder det jo nok alligevel noget. Når vi , med “ hatten i hånden”, står i døren så bliver vi som sexkunder grundigt set an, det ved vi allesammen, det ville jeg selv gøre hvis jeg var GP. Overvægt kan selvfølgelig gradueres , man kan være lettere overvægtig og man kan være svært overvægtig. Jeg er overbevist om at det betyder noget for hvilke ydelser GP’en vil gå med til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 9. Oktober, 2023 (edited) Det betyder intet så længe at den personlige hygiejne er i top Redigeret 9. Oktober, 2023 af Frodige Ida 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 9. Oktober, 2023 cassanova skrev, for 10 minutter siden: Overvægt burde ikke betyde noget, de tar sig jo godt betalt og skal være professionelle. Men i praksis betyder det jo nok alligevel noget. Når vi , med “ hatten i hånden”, står i døren så bliver vi som sexkunder grundigt set an, det ved vi allesammen, det ville jeg selv gøre hvis jeg var GP. Overvægt kan selvfølgelig gradueres , man kan være lettere overvægtig og man kan være svært overvægtig. Jeg er overbevist om at det betyder noget for hvilke ydelser GP’en vil gå med til. Jeps, jeg er nok ikke en af dem der føler jeg har krav på en hel masse blot fordi jeg betaler. Ville aldrig have lyst til at få pigerne til at "gå med til noget", har det kun godt inden for deres rammer: hvorfor jeg også forsøger at forstå disse. Føler mig selv som svært overvægtig pt. men er nok mange der er en del større... jeg kommer fra at havde været i ret god form som livslang styrkeløfter tidligere. Det er heller ikke sådan jeg selv vil det hele ... Jeg søger egentligt mest massage og wellness... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 9. Oktober, 2023 Jeg er sådan lidt af en chubby chaser i mit private liv og har ikke haft en kæreste der vejede under 100 kg siden jeg var 17 år sådan ca.. Så for mig har det absolut ingen negativ påvirkning i hvertfald.. Generelt er min erfaring også at det ikke er noget problem for mine skønne kollegaer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 9. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden: Jeg er sådan lidt af en chubby chaser i mit private liv og har ikke haft en kæreste der vejede under 100 kg siden jeg var 17 år sådan ca.. Så for mig har det absolut ingen negativ påvirkning i hvertfald.. Generelt er min erfaring også at det ikke er noget problem for mine skønne kollegaer.. Tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 209 Skrevet 9. Oktober, 2023 Enig i meget der er skrevet, men med fare for at afspore tråden, så kommer der lidt malurt. Hvis du synes du er blevet lidt tyk, tænker på det som en hindring og har den alder du skriver... så synes jeg det er rimeligt at anbefale at komme tilbage i form. Det bliver ikke nemmere med alderen og med lidt indsats har du 20-25 år med lækre damer foran dig - er det ikke værd at gøre noget ved? Ude med sofakartoflen, ind med jernbøffen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2157 Skrevet 9. Oktober, 2023 (edited) LongJohn skrev, for 29 minutter siden: Enig i meget der er skrevet, men med fare for at afspore tråden, så kommer der lidt malurt. Hvis du synes du er blevet lidt tyk, tænker på det som en hindring og har den alder du skriver... så synes jeg det er rimeligt at anbefale at komme tilbage i form. Det bliver ikke nemmere med alderen og med lidt indsats har du 20-25 år med lækre damer foran dig - er det ikke værd at gøre noget ved? Ude med sofakartoflen, ind med jernbøffen! Lige en drilsk kommentar ... Der er en del der er ret overvægtige, men i ganske god form ... Jeg kender et par stykker ... Redigeret 9. Oktober, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 9. Oktober, 2023 LongJohn skrev, 1 time siden: Enig i meget der er skrevet, men med fare for at afspore tråden, så kommer der lidt malurt. Hvis du synes du er blevet lidt tyk, tænker på det som en hindring og har den alder du skriver... så synes jeg det er rimeligt at anbefale at komme tilbage i form. Det bliver ikke nemmere med alderen og med lidt indsats har du 20-25 år med lækre damer foran dig - er det ikke værd at gøre noget ved? Ude med sofakartoflen, ind med jernbøffen! Er 44, og det gør jeg selvfølgelig også ... men jeg lever et rimelig presset liv pt. overskudet er ikke så stort og har udviklet en vild appetit Så det kan være nemmere sagt end gjort ... desuden tager det tid, man smider jo ikke lige 30 kg på et halvt år ... I den mellem tid, ville jeg være ked af at sætte kvinder, omsorg, massage, wellness og den slags på hylden. Særligt nu jeg er blevet single ... (ikke pga af vægten). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg