neutral 48 Skrevet 10. Oktober, 2023 (edited) Hej gutter og piger Endnu engang har jeg besøgt Kaya OG går meget glad og tilfreds derfra!!!!! Kaya er fantastisk på alle måder, utrolig flot, ekstrem sød og rar og så har hun hænder som jeg tænker kun englene har 1 time i sådan en gudindes selskab forsvinder alt for hurtigt. Stedet er fint, som altid fristes jeg til at sige, parkering meget let - olien er varm og pigen hot Er du til lækker intim massage med en pige der ikke er bange for et par nysgerrig hænder, kan du trygt besøge Kaya.. men pas på at du ikke bliver afhængig Link: https://annoncelight.dk/showad/314335 Redigeret 10. Oktober, 2023 af neutral 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 10. Oktober, 2023 Ja, hun er mega lækker og god massage - bare lidt ærgerligt, at der ikke er skyggen af sex i hendes tilbud :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 10. Oktober, 2023 kingdane68 skrev, for 1 minut siden: Ja, hun er mega lækker og god massage - bare lidt ærgerligt, at der ikke er skyggen af sex i hendes tilbud Jeg ved hvad jeg går ind til og er det sex man går efter er ser jo masser af andre piger som tilbyder det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 10. Oktober, 2023 Hun er skøn. Og hendes massage oser af erotik og berøringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg