Maxxx600 2 Skrevet 11. Oktober, 2023 Nogen der har været her for nydeligt? https://annoncelight.dk/showad/352185 kan i hjælpe med ca alder? Thai har det ikke godt med at man spørger om alder….bliver altid bare lidt utryg når de ikke skriver alder… jeg er med på de ikke er 25 men om de er 30 eller 50 er ikke ligegyldigt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 11. Oktober, 2023 Hende på billederne -Nina- er midt i 50'erne.For mig er hun et rigtig godt knald....Alle huller til afbenyttelse og sød og rar;taler ikke dansk men en blanding af tysk og engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx600 2 Skrevet 11. Oktober, 2023 Altid uden skrev, Lige nu: Hende på billederne -Nina- er midt i 50'erne.For mig er hun et rigtig godt knald....Alle huller til afbenyttelse og sød og rar;taler ikke dansk men en blanding af tysk og engelsk. Tak for svar. For mig er det vigtigt at de ved hvordan man massere og det ikke kun er det frække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 11. Oktober, 2023 Maxxx600 skrev, for 19 minutter siden: Tak for svar. For mig er det vigtigt at de ved hvordan man massere og det ikke kun er det frække. Massagedelen kan jeg ikke svare dig på ;desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 11. Oktober, 2023 Kan der sexes uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 11. Oktober, 2023 Altid uden skrev, for 2 timer siden: Hende på billederne -Nina- er midt i 50'erne.For mig er hun et rigtig godt knald....Alle huller til afbenyttelse og sød og rar;taler ikke dansk men en blanding af tysk og engelsk. Hvad ligge hendes priser på ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 11. Oktober, 2023 Hvis man tager mulighederne i betragtning synes jeg det er billigt. Jeg har aldrig givet udover normalprisen for extra service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg