Hop til indhold
pbhansen

Strap-on sex med konen

Recommended Posts

Hej

Min kone og jeg har indimellem strap-on sex, forstået på den måde, at hun tager mig analt i forskellige sex-stillinger.

Det er ikke noget hun tænder på, men hun gør det for min skyld.

Hun har tit spurgt mig, om jeg er til mænd, men det har jeg afvist. Og det er også sådan, det er fat, for jeg tænder på tanken om, at hun tager mig med en "pik" på grund af det bdsm-mæssige aspekt i det. Men jeg er ikke sikker på, at hun helt køber den.

Nå, men jeg kunne egentlig også godt tænke mig at gå skridtet videre, og tage den i munden. Men her kommer så mit dilemma, for hvordan beder jeg hende om det, uden at det bliver endnu mere akavet og bøsset i hendes optik, end det er i forvejen?

Nogen der kan hjælpe med et svar på det?

Redigeret af pbhansen
Enklere beskrivelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halli halløj en mand i dametøj 

tag en tur på en trans og finde ud af det ..

jeg gør det med stolthed .. ; )

det er ikke noget forkert i dine lyster 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske du skulle  prøve det som en omvendt polaritet og en mere ligestillet hvor hun er den aktive. Det kan være din kæreste ikke kan relatere til strapon sex som en bdsm dynamik, da hun ikke har lyst til at se dig som sub.. Strapon er noget jeg elsker både privat og arbejdsmæssigt og der er mange andre aspekter i det end bdsm eller at være bøsse for den sags skyld.. det kan være lige så fantastik elskende og intimt som det kan være hardcore og pervest. Personligt føler jeg at sex med en fyr nogle gange kan blive bedre, hvis jeg har kneppet ham med min strapon først, da han bliver mere nærværende, indfølende etc.. Især hvis han han er stresset eller primært er den der tager styringen på i hverdagen og seksuelt..  Når en mand har givet slip (blevet kneppet) mærker jeg ofte, han har mere energi til at kneppe mig godt... Hvad er det som gør hendes/jeres (ikke kun dit) sexliv godt ved at hun knepper dig med en strapon?

Jeg er af den overbevisning at mænd som bliver kneppet eller giver slip på anden vis en gang imellem kan være mere autentiske og afslappet i deres maskulinitet ;)

Det er det samme med at blive taget i munden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miss Lilou-Marlou skrev, 1 time siden:

Hvad er det som gør hendes/jeres (ikke kun dit) sexliv godt ved at hun knepper dig med en strapon?

Det lyder, på hans skriv, ikke som om det giver konen nogen som helst ophidselse eller glæde. Hun gør det af pligt, og på den måde kommer det kun til at være til glæde for ham. Hun kommer aldrig til at gå helhjertet ind i projektet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker du skal prøve en shemale/ladyboy så du kan få dine lyster styret.. Du skal ikke gøre den slags ting med din kone når hun gør det for din skyld.. Hvis du fortsætter, så tror jeg hun ser sig om efter en mand med maskulinitet og mere "straight"  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

- Relax man. You have a prostata, sagde en berømt GP til mig, da hun satte to cremede fingre ind under et blowjob. Hun læste mig helt rigtigt. Angsten for ikke at være 100% maskulin og det at have lyst til præcis den fornemmelse.

Kort efter kom jeg i den største orgasme nogensinde. Spermen fløj tre meter....og så er det ikke engang løgn. Jeg lærte noget dér.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv lidt vild med facefucking, både med en pige der kan klare at tage imod og hvis jeg selv får med en dildo/strapon. Har du introduceret din kone til at du er aktiv under oral til dig? Her vil du måske kunne vende den om og få hende til at kneppe din mund hvor du beder om at føle at hun tager dig, eller at du vil føle hvad hun følte da du gjorde det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhh den kærlighed og den sex.

Jeg tror ikke din kone ved hvad det er den strap-on gør for/ved dig. Som signor rigtigt beskriver har vi mænd en prostata i r.... som når den bliver pirret som signor blev, giver den mest fantastiske orgasme i modsætning til de udløsninger som de fleste mænd nøjes med.

Så det må du lære hende.

Men da det tilsyneladende ikke siger hende noget, så var det måske en ide med en dobbelt strap-on, altså en der vender begge veje, så hun også bliver stimuleret samtidig.

Så den med munden, ja en GP med strap-on der tager dig i munden, eller en GP trans der kan give dig en rigtig pik i munden og sperme dig dybt i munden er nok en løsning.

Jeg havde et lille orgie for et par dage siden. Jeg fister nogle fyre i bagerste hul indimellem. Og jeg har en ven med en stor pik som er rimelig frustreret over at hans kone ikke vil være med til swingeraktiviteter. Vi udveksler oplevelse indimellem ( han bliver inviteret med andre par når han går tur på nøgenstrande pga, hans store lem.)

Han blev nysgerrig så jeg inviterede ham med til en af mine fiste venner. Fistevennen var ellevild, for han ville gerne kneppes i munden. Jeg tvivlede på han kunne tage min vens store pik 19/20 cm og ca 5 i diameter i munden, men den gik helt i bund. Imens kneppede jeg ham med en stor strap-on der var uden på min pik.

Så fistevennen fik sig en gedigen DP og gik helt op i limningen han kan ikke vente til næste gang.

Så glæd dig, og øv dig til du kan få en trans til at gennemkneppe din mund med en stor rigtig pik. Det kommer til at koste lidt gryn, men når du er på vej nedad den vej så GLÆD dig for helvede.

Du behøver jo ikke fortælle konen det hele vel. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pbhansen skrev, for 7 timer siden:

Nå, men jeg kunne egentlig også godt tænke mig at gå skridtet videre, og tage den i munden. Men her kommer så mit dilemma, for hvordan beder jeg hende om det, uden at det bliver endnu mere akavet og bøsset i hendes optik, end det er i forvejen?

I har aldrig prøvet en 69er???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...