Kongenmikkel 90 Skrevet 15. Oktober, 2023 Pas på hende Hun er en svindler og har tidliger heddet lookingformeeting 23 Der er opslag under lookingformeeting23 her på siden så pas på gutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 15. Oktober, 2023 (edited) https://sugardaters.com/da/profile/b.RxP8.bR4 Hvad består svindlen i? Du har haft kontakt eller mødt hende? (hvis det er sandt, endnu et bevis for at mange bruger samme eller dele af samme navn og ord ) Kongenmikkel skrev, for 13 minutter siden: Der er opslag under lookingformeeting23 her på siden Hvor? Redigeret 15. Oktober, 2023 af Martijes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 90 Skrevet 15. Oktober, 2023 Martijes skrev, for 9 minutter siden: https://sugardaters.com/da/profile/b.RxP8.bR4 Hvad består svindlen i? Du har haft kontakt eller mødt hende? (hvis det er sandt, endnu et bevis for at mange bruger samme eller dele af samme navn og ord ) Hvor? Jeps jeg har haft kontakt af hende og lidt til Hun stikker af ligeså snart hun har fået det hun vil have og ringer og truer folk efterfølgende Men sød pige men bare kugle skør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 15. Oktober, 2023 Anmeld hende med bevis til siden med alle 3-4-5 navne du kender? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1057 Skrevet 21. Februar, 2024 Og hun er sgu stadig en hustler.......har mødt hende i sidste uge....uddyber gerne i PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 234 Skrevet 22. Februar, 2024 pdrhan skrev, den 21.2.2024 at 15:24: Og hun er sgu stadig en hustler.......har mødt hende i sidste uge....uddyber gerne i PM Uddyb gerne her, så flere får gavn. Jeg har selv været i kontakt, vi fik dog aldrig mødtes da kalenderen ikke passede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1057 Skrevet 22. Februar, 2024 Bare hold jer væk ,hun er ikke værd at bruge tid på… .vil det hele ,når det så kommer til stykket er der undskyldninger for det ene og det andet og regner med at hun kan få 2.5k for at mødes…. Uddyber gerne i PM… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1057 Skrevet 22. Februar, 2024 ild i piben skrev, for 5 timer siden: Uddyb gerne her, så flere får gavn. Jeg har selv været i kontakt, vi fik dog aldrig mødtes da kalenderen ikke passede SE pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 22. Februar, 2024 pdrhan skrev, 1 time siden: Bare hold jer væk ,hun er ikke værd at bruge tid på… .vil det hele ,når det så kommer til stykket er der undskyldninger for det ene og det andet og regner med at hun kan få 2.5k for at mødes…. Uddyber gerne i PM… Er det i det mindste hende på billedet? Som jeg husker hendes tidligere profil, var der billeder af en meget flot pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1057 Skrevet 23. Februar, 2024 Emptyman skrev, for 10 timer siden: Er det i det mindste hende på billedet? Som jeg husker hendes tidligere profil, var der billeder af en meget flot pige. Hun er flot nok , billedet passer som sådan ok....lidt photoshoppet , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1057 Skrevet 24. Februar, 2024 Hendes profil er nu slettet eller også har hun blokeret mig....nogen der kan bekræfte om den stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bob8270 12 Skrevet 24. Februar, 2024 Profilen er slettet, jeg skrev til hende på sd, og havde dialog ift. alle beskyldningerne mod hende, hun afviste alt, men hun har alligevel valgt at slette din profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 24. Februar, 2024 bob8270 skrev, 1 time siden: Profilen er slettet, jeg skrev til hende på sd, og havde dialog ift. alle beskyldningerne mod hende, hun afviste alt, men hun har alligevel valgt at slette din profil. havde du faktisk regnet med at hun ville indrømme alt ?? men du er så en sladrehank, og fik ikke noget ud af at spille mors lille dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bob8270 12 Skrevet 24. Februar, 2024 sødetablet skrev, for 13 minutter siden: havde du faktisk regnet med at hun ville indrømme alt ?? men du er så en sladrehank, og fik ikke noget ud af at spille mors lille dreng Jeg skriver som regel til de unge kvinder, der bliver omtalt herinde, så de ved de bliver bedømt af små personer som dig men, tak for din kommentar, dit sprog siger vel alt om dig som person.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 24. Februar, 2024 bob8270 skrev, for 3 timer siden: Jeg skriver som regel til de unge kvinder, der bliver omtalt herinde, så de ved de bliver bedømt af små personer som dig men, tak for din kommentar, dit sprog siger vel alt om dig som person.. hvor er det godt vi har nogle som dig, så svindlere kan blive advaret , pssst jeg har ikke skrevet i tråden om hende !1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1536 Skrevet 25. Februar, 2024 @sødetablet og @bob8270 Tag jeres fnidder i en PM: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 29. Februar, 2024 Kongenmikkel skrev, den 15.10.2023 at 06:47: Pas på hende Hun er en svindler og har tidliger heddet lookingformeeting 23 Der er opslag under lookingformeeting23 her på siden så pas på gutter Det bår dæli,det du skriver.Men!Man skal også høre fra den anden side!Du kommer med en u vasker lille diller!Tror du selv hun vil sutte dig?Nej vel?Har talt med hende og givet hende skønne orgasmer. Vask dig dog inden! Jeg gav hun en aften hun sent vil glemme.Gode orgasmer og hygge som det skal være.Dejlig middag m.m. Såå..Step up!! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 90 Skrevet 8. Marts, 2024 Pikken 69 skrev, den 29.2.2024 at 01:54: Det bår dæli,det du skriver.Men!Man skal også høre fra den anden side!Du kommer med en u vasker lille diller!Tror du selv hun vil sutte dig?Nej vel?Har talt med hende og givet hende skønne orgasmer. Vask dig dog inden! Jeg gav hun en aften hun sent vil glemme.Gode orgasmer og hygge som det skal være.Dejlig middag m.m. Såå..Step up!! så langt nåede vi slet ikke til hun så min diller så du er helt på vildspor men har du ikke noget stavekontrol du kan slå til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 12. Marts, 2024 Er det hende der hedder LOOKINGFORFUN23 nu? https://sugardaters.com/da/profile/VQR.jM3mRy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 12. Marts, 2024 just27fun skrev, for 3 timer siden: Er det hende der hedder LOOKINGFORFUN23 nu? https://sugardaters.com/da/profile/VQR.jM3mRy nej Det er wannehave fun, som er omtalt her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatter bedst 10 Skrevet 3. Januar just27fun skrev, den 12.3.2024 at 07:01: Er det hende der hedder LOOKINGFORFUN23 nu? https://sugardaters.com/da/profile/VQR.jM3mRy Ja der er da hende. Nu i kbh 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 234 Skrevet 6. Januar fatter bedst skrev, den 3.1.2025 at 11:50: Ja der er da hende. Nu i kbh Det kan jeg Garanterer dig at det ikke er. Kan ikke uddybe uden at doxxe mig selv, men det er ikke hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bedstefars 2 Skrevet 7. Januar ild i piben skrev, for 15 timer siden: Det kan jeg Garanterer dig at det ikke er. Kan ikke uddybe uden at doxxe mig selv, men det er ikke hende. nåe det er ikke hende fra odense / fyn nu forstår jeg tak så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 234 Skrevet 8. Januar For at undgå misforståelser, er dette den omtalte kvinde fra Odense, nyt navn. Navnet i overskriften er min. 1år gammelt. At andre kvinder bruger et lignede navn er tilfældigt. https://sugardaters.com/da/profile/OLWBGByYWq Og jeg ved med garanti at hun er på fyn for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg