Edd 32 Skrevet 16. Oktober, 2023 Efter at have læst diverse anmeldelser om Silvia, (https://annoncelight.dk/showad/225384) skulle jeg også prøve. Desværre levede oplevelsen ikke helt op til mine forventninger. Massagen var ok, men heller ikke mere. Meget sensuel og langsom, men hun gik ikke rigtig i dybden og armene blev f.eks. ikke engang masseret. Lige så med ryggen, som kun fik nogle blide strøj. For mig er massagen mindst lige så vigtigt som selve akten, og den her var altså lidt sløj. Nå, så til selve Lingam massagen. Det var rigtig godt, det skal hun have. Men personligt holder jeg ikke mere end 7-10 minutter med den slags direkte stimulation af pikken. Jeg bad hende et par gange om at holde en pause, men hver gang gik der ikke mere end 1-2 minutter, før jeg var ved at komme igen. Så det endte med en relativt hurtig udløsning (en virkelig god orgasme though). Jeg havde bestilt en time, men under halvdelen af tiden var gået på det tidspunkt. Det er sket før med andre glædespiger, og så tilbyder de fleste mere massage, og nogle gange har der også været tid til at få en udløsning mere. Det lagde Silvia dog ikke op til, hvilket jeg var noget ærgerlig over. Hun sagde, at der ikke var tid til det (lidt tosset at hun var gået med til en time på forhånd så). I stedet lagde Silvia sig ved siden af mig og startede lidt small talk. Jaja hyggeligt nok, men jeg betaler altså ikke i dyre domme for overfladisk small talk. Hun gav mig lidt rabat pga. forkortet tid. Men jeg måtte da stadig slippe 1200 kr. for 45 minutter, hvoraf ca. et kvarter heraf, gik med at tage et bad før og efter. To sum up: Jo, du får et fantastisk hand job, men overfladisk massage, og kun begrænset berøring (ingen fingre i fissen), til dyre penge. Og ingen sex eller kys selvfølgelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 16. Oktober, 2023 Tak for god anmeldelse. Sætter lige klikbart link ind.. https://annoncelight.dk/showad/225384 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 17. Oktober, 2023 (edited) Jeg elsker et besøg hos hende. Jeg vælger det når jeg trænger til multi- forkælelse og bare ønsker at tage imod alt hvad der skylder ind over mig. Hendes lingam betragter jeg som det bedste jeg har oplevet. Dette sammen med den intense og intime dybde hun formår med sin fantastiske krop, hænder og indlevelse. I starten sagde jeg til hende at jeg let kommer. Og det styrer hun fint nu. Hun er fantastisk til at aflæse præcis hvad jeg kan lide og hvor længe jeg holder. Lingam når det er bedst. Jeg tager altid 90 min. Jeg forstår det du beskriver, men tænker at hun jo fint beskriver hvad hun tilbyder. Hvis du går efter krops massage a la thai, går du forgæves. Ditto hvis du vil have sex, finger og kys - det kan du netop læse i hendes menu. Og prisen ? Det lader jeg ligge. Jeg har smidt for mange penge til ligegyldigheder til at diskutere pris og kvalitet. Men ærgerligt for dig hvis du forventede noget andet end hun tilbyder. Jeg er tværtimod solgt når jeg besøger hende Redigeret 17. Oktober, 2023 af LillePalle99 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 398 Skrevet 17. Oktober, 2023 LillePalle99 skrev, for 4 timer siden: Jeg elsker et besøg hos hende. Jeg vælger det når jeg trænger til multi- forkælelse Jeg kunne ikke have skrevet det mere præcist selv.Silvia er ikke massør, men en erotisk kærtegnede gudinde. Jeg tager altid 1.5 time...masser af tid til at summe helt væk, og bare nyde nærheden, følelsen af hendes krop...bryster...røv. ... Mod min krop... Af de erotiske massører jeg har prøvet, og jeg har prøvet mange, er Silvia helt oppe og ringe på øverste hylde. Nej, hun masseer slet ikke, kysser desværre ikke og for sa... Hvor er det svært at lade være med at tænke...hvis bare.... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silvia.dk 47 Skrevet 21. Oktober, 2023 Edd skrev, den 10/16/2023 at 5:11 PM: After reading various reviews about Silvia, (https://annoncelight.dk/showad/225384) I also had to try. Unfortunately, the experience did not quite live up to my expectations. The massage was ok, but nothing more. Very sensual and slow, but she didn't really go in depth and the arms became e.g. not even massaged. Likewise with the back, which only received a few gentle strokes. For me, the massage is at least as important as the act itself, and this one was therefore a bit sloppy. Well, then to the Lingam massage itself. It was really good, she must have that. But personally I don't last more than 7-10 minutes with that kind of direct stimulation of the dick. I asked her a few times to take a break, but each time it was no more than 1-2 minutes before I was about to come again. So it ended with a relatively quick ejaculation (a really good orgasm though). I had booked an hour, but less than half the time had passed by then. It has happened before with other pleasure girls, and then most of them offer more massage, and sometimes there has also been time to get one more ejaculation. However, Silvia did not agree to that, which I was a bit sad about. She said there was no time for that (kind of crazy that she had agreed to an hour in advance then). Instead, Silvia lay down next to me and started some small talk. Well, nice enough, but I don't pay in expensive judgments for superficial small talk. She gave me a little discount due to the shortened time. But I still had to drop DKK 1,200 for 45 minutes, of which approx. a quarter of this was spent taking a bath before and after. To sum up: Yes, you get a fantastic hand job, but superficial massage, and only limited touch (no fingers in the pussy), for expensive money. And no sex or kissing of course. I appreciate your feedback and your perspective on our session. I want to clarify that my massage style is centered around creating an intimate and gentle experience, which is clearly stated in my advertisement. If you were seeking a sports or Thai massage, I apologize for any misunderstanding, as that is not the service I provide. In regards to the session duration, it was 37 minutes, which is why I suggested we shorten it to 45 minutes to better align with the time you had booked. I intended this as a courteous gesture on my part since you initially reserved an hour of my time. I understand that our interaction may not have met your expectations, and I'm sorry if you perceived it as superficial or judgmental. From my perspective, there was limited conversation during our time together. The only moment that might have seemed judgmental was when I honestly answered your question about the duration of other clients' sessions. I did not mean to come across as judgmental, and I apologize if it was interpreted that way. Warm hugs, Silvia 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 23. Oktober, 2023 Edd skrev, den 16.10.2023 at 17:11: Efter at have læst diverse anmeldelser om Silvia, (https://annoncelight.dk/showad/225384) skulle jeg også prøve. Desværre levede oplevelsen ikke helt op til mine forventninger. Massagen var ok, men heller ikke mere. Meget sensuel og langsom, men hun gik ikke rigtig i dybden og armene blev f.eks. ikke engang masseret. Lige så med ryggen, som kun fik nogle blide strøj. For mig er massagen mindst lige så vigtigt som selve akten, og den her var altså lidt sløj. Nå, så til selve Lingam massagen. Det var rigtig godt, det skal hun have. Men personligt holder jeg ikke mere end 7-10 minutter med den slags direkte stimulation af pikken. Jeg bad hende et par gange om at holde en pause, men hver gang gik der ikke mere end 1-2 minutter, før jeg var ved at komme igen. Så det endte med en relativt hurtig udløsning (en virkelig god orgasme though). Jeg havde bestilt en time, men under halvdelen af tiden var gået på det tidspunkt. Det er sket før med andre glædespiger, og så tilbyder de fleste mere massage, og nogle gange har der også været tid til at få en udløsning mere. Det lagde Silvia dog ikke op til, hvilket jeg var noget ærgerlig over. Hun sagde, at der ikke var tid til det (lidt tosset at hun var gået med til en time på forhånd så). I stedet lagde Silvia sig ved siden af mig og startede lidt small talk. Jaja hyggeligt nok, men jeg betaler altså ikke i dyre domme for overfladisk small talk. Hun gav mig lidt rabat pga. forkortet tid. Men jeg måtte da stadig slippe 1200 kr. for 45 minutter, hvoraf ca. et kvarter heraf, gik med at tage et bad før og efter. To sum up: Jo, du får et fantastisk hand job, men overfladisk massage, og kun begrænset berøring (ingen fingre i fissen), til dyre penge. Og ingen sex eller kys selvfølgelig. Jeg havde en tilsvarende oplevelse med hende for et par år siden i Aalborg. Hun giver fin Lingam massage, men jeg betalte for "mutual touch", hvilket der ikke blev meget af, da hun placerede sig mellem mine ben, så jeg ikke kunne nå hende. Kæmpe skuffelse, da hun er vanvittig lækker. Den detalje gjorde, at jeg ikke har genbesøgt hende, selvom hun ofte er i Aalborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 23. Oktober, 2023 (edited) kingdane68 skrev, for 12 timer siden: Jeg havde en tilsvarende oplevelse med hende for et par år siden i Aalborg. Hun giver fin Lingam massage, men jeg betalte for "mutual touch", hvilket der ikke blev meget af, da hun placerede sig mellem mine ben, så jeg ikke kunne nå hende. Kæmpe skuffelse, da hun er vanvittig lækker. Den detalje gjorde, at jeg ikke har genbesøgt hende, selvom hun ofte er i Aalborg. Jeg kan slet ikke genkende dette overhovedet. Jeg tager også altid pakke med “mutual touch” - og kan ikke stoppe med at berøre hendes lækre kurvede krop og bryster. Synes det er nemt at kommunikere til hende, eller vise hende hvad man kan lide, så synes jeg altid hun går 100% for at efterleve det. For hver gang jeg besøger hende kender hun en bedre og bedre. Og det er imponerende at hun kan huske præcis hvad man tænder på. Også det at stryge hænderne hen over krop og bryster. Men naturligvis med respekt for at hun har beskrevet hvor hendes personlige grænser er. Redigeret 23. Oktober, 2023 af LillePalle99 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 24. Oktober, 2023 (edited) Jeg besøgte Silvia for temmelig lang tid siden i Århus. Erindrer at behandlingen lignede den @kingdane68 beskriver og tilmed føltes ret uengageret og en lidt kedelig lingammassage. Nu har jeg ikke til hensigt at beklage mig over Silvia som sådan, tænker bare tilbage og det kan sagtens skyldes at jeg dengang ikke var ordentligt forberedt på hvad hun faktisk tilbyder og havde en forventning om noget ganske andet end den erotiske massage hun praktiserer, altså ikke tunet ind på hvordan jeg skulle møde hende og hvad udbyttet ville være. Jeg har siden besøgt andre kvinder, der tilbyder massage af denne karakter og jeg er langt mere indstillet på de dybere lag i sådan en seance nu end førhen. Det har givet nogle helt anderledes og tilfredsstillende oplevelser end traditionel sex. Silvias priser ligger til den høje ende, men det vil jeg mene er en vurdering af at hun ganske afgjort er yderst velskabt og smuk. Det kan for nogen være en særlig nydelse, men for mig er det ikke så relevant målt imod den ultimative massageoplevelse, som jo afhænger mere af kunnen end af udseende. Dejligt at flere melder om positive indtryk af hendes behandling. Hun kan jo have udviklet sig - ligesom jeg har! Redigeret 24. Oktober, 2023 af Hedonis stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høj Gentleman 21 Skrevet 24. Oktober, 2023 (edited) Jeg har kun haft gode oplevelser med Silvia. Hvis hendes besøg i Aalborg passer med min kalender, så sørger jeg for altid at besøge hende. Det har jeg gjort i ca. 2 år nu. Hun husker hvad jeg godt kan lide, og jeg betaler for "mutual touch", for jeg vil ikke kunne holde fingrene fra hende. Silvia er smuk, sød, rar og dejlig. Og jeg synes hendes massage er fantastisk. Jeg glæder mig til næste gang hun kigger forbi Aalborg. Har tidligere skrevet om hende: Silvia i Aalborg - Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland - Eroguide.dk Redigeret 24. Oktober, 2023 af Høj Gentleman Mere information 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrollingJennifer1 44 Skrevet 25. Oktober, 2023 (edited) Jeg ville ønske at de piger der skriver "tantra massage " ville skrive " erotisk massage" i stedet for. Jeg har ikke mødt en glædespige der udføre real tantra massage. Redigeret 25. Oktober, 2023 af TrollingJennifer1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Oktober, 2023 TrollingJennifer1 skrev, for 22 minutter siden: Jeg har ikke mødt en glædespige der udføre real tantra massage. Helt enig. Begrebet er efterhånden helt udvandet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 25. Oktober, 2023 (edited) TrollingJennifer1 skrev, for 56 minutter siden: Jeg ville ønske at de piger der skriver "tantra massage " ville skrive " erotisk massage" i stedet for. Jeg har ikke mødt en glædespige der udføre real tantra massage. Bare lige for en ordens skyld - Så beskriver Silvia faktisk tydeligt at hun IKKE tilbyder tantric massage men: "A lingam massage is a tantric sex practice focused on massaging the penis." og det tantric begreb er blot et fokus på at du mentalt skal lade dig nedsvæve i egen nydelse. Tantra massage er jo som du beskriver noget HELT andet... Redigeret 25. Oktober, 2023 af LillePalle99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrollingJennifer1 44 Skrevet 25. Oktober, 2023 LillePalle99 skrev, for 11 minutter siden: Så beskriver Silvia faktisk tydeligt at hun IKKE tilbyder tantric massage Overskrift fra hendes annonce:; "Silvia tantra masseuse in Aarhus C" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 25. Oktober, 2023 TrollingJennifer1 skrev, for 1 time siden: Overskrift fra hendes annonce:; "Silvia tantra masseuse in Aarhus C" ha ha ... ja det er rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg