MrExtra 97 Skrevet 17. Oktober, 2023 (edited) Her kommer så en beskrivelse af min dårligste oplevelse med en GP til dato: https://annoncelight.dk/showad/368317 op ad trappen, ind gennem køkkenet i dårligt oplyst lokale med dårlig luft. ingen engagement fra denne kvinde, absolut ingen følelse, ingen berøring, ingenting. Det må betragtes som en total misforståelse af jobbet som GP, når man ikke kan se og ikke må røre. dårlig sex, dårligt handjob, kunne ikke finde ud af det. Har aldrig oplevet noget lignende. billederne er 10 år og 20 kg gamle kr 1000,- spildt, hold jer langt væk gutter. Redigeret 17. Oktober, 2023 af MrExtra 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 24. Oktober, 2023 Er det trods alt, pigen på billederne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 24. Oktober, 2023 Hvad skulle billeder hjælpe hvis hun er då dårlig til jobbet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 74 Skrevet 2. November, 2023 Folk burde snart forstå at de fleste afrikanske piger snyder i hoved og røv! Har tidligere lavet et opslag omkring dette, den kan du gå ind og læse. Man skal holde sig fra dem. Og ja jeg ved godt at jeg generaliserer, selvom der er nogen som er gode nok, men det er meget få. Så heller være sikker, og holde sig fra de afrikanske piger. Der er også mange ikke-afrikanske som kan snyde eller manipulere, men procentdelen er tungest ved afrikanske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 2. November, 2023 SeriøsXXX skrev, den 24.10.2023 at 16:49: Hvad skulle billeder hjælpe hvis hun er då dårlig til jobbet hvis hun er ligeså lækker som på billederne, så har jeg det fint med hun bare ligger der mens jeg knepper løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg