viking66 47 Skrevet 19. Oktober, 2023 Hej Jeg var på en MILF sugar date her i foråret 2023. Kvinden kom fra København (Frederiksberg). Jeg har mistet tråden til hende, og kan heller ikke huske navnet på hendes profil. Er der nogle herinde der også har nydt hendes selskab, og evt. kan hjælpe med oplysninger til hende. Hun havde - Mørkt / brunt langt hår. Slank kropsbygning. Smukke bryster, hjulpet lidt på vej . Hun har en stor tatovering af en “Påfugl” på maven som går helt op til venstre bryst og ned til lysken. Jeg har tænkt meget på oplevelsen med hende og ville gerne gentage den. Håber i kan hjælpe med lidt info Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 19. Oktober, 2023 viking66 skrev, for 23 minutter siden: Mørkt / brunt langt hår. Slank kropsbygning. Smukke bryster, hjulpet lidt på vej . Hun har en stor tatovering af en “Påfugl” på maven som går helt op til venstre bryst og ned til lysken. Tænker du skal 1/ placere tråden det rigtige sted 2/ selv begynde at søge i den tråd, du tror, du så hende i (anmeldelser af sp?) fx med nogle af de buzzwords, du selv giver eller lokation: buzzwords kunne være ‘sommerfugl’, ‘tattovering’, ‘milf’, ‘Frederiksberg’, alder/mål og vælge RETTE TRÅD SAMT TID (6-12 mdr tilbage) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking66 47 Skrevet 19. Oktober, 2023 Martijes skrev, for 52 minutter siden: Tænker du skal 1/ placere tråden det rigtige sted 2/ selv begynde at søge i den tråd, du tror, du så hende i (anmeldelser af sp?) fx med nogle af de buzzwords, du selv giver eller lokation: buzzwords kunne være ‘sommerfugl’, ‘tattovering’, ‘milf’, ‘Frederiksberg’, alder/mål og vælge RETTE TRÅD SAMT TID (6-12 mdr tilbage) Hej Martijes Tak for svar. Det er helt rigtigt. Opdagede godt at den var postede det forkerte sted, og burde være under “Efterlysninger” Jeg prøvede at flytte den, men fandt ikke løsningen. Jeg copy/ pasted text, prøvede st slette min tråd men fandt heller ikke løsningen på det. Beklager roderiet. Jeg finder ud af det. Mht Buzzwords, så har jeg søgt, skrevet alle mulige buzzwords i søgefeltet, men intet kommer op, udover ikke relevante ting. Tænkte at hendes store tatovering på mave / overkrop var så unik, at det måske kunne gøre en forskel, og var nemmere at lokalisere i søgningen. Tak alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 19. Oktober, 2023 (edited) Flag. Højre hjørne. Tryk. Skam men du giver vel ikke op, når det ikke er længere siden. Hvad med ‘frederiksberg’ specifikt på sugar siden (det har du vel prøvet?). Alder? (Tråden kan også være slettet) Redigeret 19. Oktober, 2023 af Martijes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking66 47 Skrevet 19. Oktober, 2023 Martijes skrev, for 3 minutter siden: Flag. Højre hjørne. Tryk. Skam men du giver vel ikke op, når det ikke er længere siden. Hvad med ‘frederiksberg’ specifikt på sugar siden (det har du vel prøvet?). Alder? (Tråden kan også være slettet) Hej igen Super, tak for hjælpen. Jeg fandt flaget og trykkede på det rigtige sted Nej, jeg giver ikke op så let … Ja jeg har prøvet alt synes jeg- hendes alder 42-43 år. Ca 1.77 Højde Takker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 19. Oktober, 2023 viking66 skrev, for 1 time siden: . Jeg har mistet tråden til hende Bekkager hvis jeg misforstod, men du mener en tråd herinde, altså anmeldelser eller efterlysninger af Sugarbabes i Danmark. (Har selv lige prøvet at søge 5-6 buzzwords 12 mdr tilbage). Kan man ikke rangere eller slavisk bladre baglæns i dato rækkefølgen for opslag til man rammer den måned, du måske kan huske, du så hende irl og gå et par dage eller uger mere baglæns…… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking66 47 Skrevet 19. Oktober, 2023 Martijes skrev, for 2 timer siden: Bekkager hvis jeg misforstod, men du mener en tråd herinde, altså anmeldelser eller efterlysninger af Sugarbabes i Danmark. (Har selv lige prøvet at søge 5-6 buzzwords 12 mdr tilbage). Kan man ikke rangere eller slavisk bladre baglæns i dato rækkefølgen for opslag til man rammer den måned, du måske kan huske, du så hende irl og gå et par dage eller uger mere baglæns…… Det er helt okay. Tak for dine indspark. Jeg søger videre. Måske er der nogle herinde som har været med hende ligeså, og husker specielt tatoveringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 19. Oktober, 2023 Og det var ik efterlysningen fra februar? Og du ved, det var en tråd herinde: hvis ja, tænker jeg det bare er at starte med jagten i de 2 tråde - god jagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking66 47 Skrevet 19. Oktober, 2023 Martijes skrev, for 31 minutter siden: Og det var ik efterlysningen fra februar? Og du ved, det var en tråd herinde: hvis ja, tænker jeg det bare er at starte med jagten i de 2 tråde - god jagt Hej igen Nej desværre ikke. Jeg søger videre. Tak :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg