Hop til indhold
Miley_for_pleasure

Gp indkomst mm

Recommended Posts

Hmm… Pt synes jeg at flere mandlige brugere herinde interesserer sig lige lovligt voldsomt for hvor meget vi tjener, hvornår vi har mest travlt osv osv?

Er det kun mig som rynker lidt på næsen af det? Jeg betaler endda skat af min indtægt , men man ved jo fx aldrig hvem der læser med herinde :ph34r: dette er et venligt opråb om at man tænker sig om inden man laver tråde og/eller kommenterer herinde . Husk nu at alt data bliver lagret for evig tid på internettet ❤️

en dejlig aften til jer alle :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det selvfølgelig ikke min løn eller min tid der bliver spurgt ind til, men jeg har svært ved at se problemet i det. Det er jo ganske frivilligt for alle hvad de vil dele - det gælder også jer lyserøde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 5 minutter siden:

jeg har svært ved at se problemet i det.

Så er du jo også lidt fatsvag hvis du ikke kan se noget problem i det.

Det kommer sgu da ikke nogle ved hvad en GP tjener eller hvor mange vagter/kunder hun har, det kommer da kun hende ved, og begynde at hører ind til det så er du jo også bare dum, hvis folk har så store problemer med det, hvorfor så besøg en GP, alle kan vel sige sig selv at de ikke er jomfruer jo.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Nu er det selvfølgelig ikke min løn eller min tid der bliver spurgt ind til, men jeg har svært ved at se problemet i det. Det er jo ganske frivilligt for alle hvad de vil dele - det gælder også jer lyserøde.

Ja hvis det er gp selv som svarer, men tit og ofte så er det mænd som også svarer. Og her deler de noget som de måske har fået at vide i al fortrolighed ved et besøg.

Og det er, statistisk set, et faktum at størstedelen af pigerne ikke betaler skat, hvorfor man da faktisk kan risikere at putte sin “yndlings pige” i knibe .

Som skrevet så ved man jo aldrig hvem som læser med ❤️ yderligere så omhandler mit indlæg IKKE kun indtægt men bare at man generelt lige har hovedet med inden man kommenterer herinde :D ligesom at man ikke deler specifikke adresser osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, for 3 minutter siden:

Så er du jo også lidt fatsvag hvis du ikke kan se noget problem i det.

Det kommer sgu da ikke nogle ved hvad en GP tjener eller hvor mange vagter/kunder hun har, det kommer da kun hende ved, og begynde at hører ind til det så er du jo også bare dum, hvis folk har så store problemer med det, hvorfor så besøg en GP, alle kan vel sige sig selv at de ikke er jomfruer jo.. 

Du virker ellers som en person der hviler i dig selv, med den måde du taler til folk.

Hvis det ikke kommer nogen ved kan pigerne jo bare lade være med at svare. Så simpelt er det jo i virkeligheden.

Jeg tror ikke der er nogen der går ud fra at glædespigerne næppe er jomfruer, men der kan jo være mange grunde til at spørge alligevel. Det kan være at man gerne vil vide hvornår pigerne har mest travlt fordi man gerne vil komme enten inden eller efter dette tidspunkt. Det kan også være man bare er nysgerrig.

Nu har jeg ikke selv startet nogle af de tråde hvor disse spørgsmål er blevet stillet, så heldigvis er jeg jo kun åndsvag og ikke dum i din optik.

Miley_for_pleasure skrev, for 10 minutter siden:

Ja hvis det er gp selv som svarer, men tit og ofte så er det mænd som også svarer. Og her deler de noget som de måske har fået at vide i al fortrolighed ved et besøg.

Og det er, statistisk set, et faktum at størstedelen af pigerne ikke betaler skat, hvorfor man da faktisk kan risikere at putte sin “yndlings pige” i knibe .

Som skrevet så ved man jo aldrig hvem som læser med ❤️ yderligere så omhandler mit indlæg IKKE kun indtægt men bare at man generelt lige har hovedet med inden man kommenterer herinde :D ligesom at man ikke deler specifikke adresser osv. 

Det er selvfølgelig ikke i orden at dele personlige information om andre, heller ikke om jer glædespiger. Det gælder selvfølgelig både information om indkomst og adresse ol., det er vi helt enige i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 26 minutter siden:

Rigtig ofte sidder folk (mænd) og gætter på, hvor mange gæster vi har, hvornår der er travlt, hvad vores baggrund er osv. For ikke at tale om de horrible regnestykker, der sommetider bliver lagt frem og som ingen hold i virkeligheden har…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 12 minutter siden:

Præcis, utidig snagen i vores gøren og laden, det er ikke et nyt fænomen herinde, men det gør det ikke mindre belastende…..At SKAT læser med er kun fint, det er fælles ansvar at betale til vores samfund.

Jeg er helt enig ❤️ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror nu mere folk er nysgerrige end egentlig interesseret i faktuelle tal men jeg kan tage fejl måske skat har et par ansatte til og benchmarke markedet :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Rigtig ofte sidder folk (mænd) og gætter på, hvor mange gæster vi har, hvornår der er travlt, hvad vores baggrund er osv. For ikke at tale om de horrible regnestykker, der sommetider bliver lagt frem og som ingen hold i virkeligheden har…..

Ja, det har jeg bemærket og det synes jeg bestemt også folk skal lade være med. Heldigvis tror jeg på at de fleste herinde læser sådanne indlæg med et gran salt og ser det som rene spekulationer, men jeg ser stadig ikke noget problem i at spørge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Julie_SødeTøs

Det gør sig i øvrigt også gældende for mange andre erhverv, hvor udenforstående glad sidder og gætter på, hvilken rørende formue man som selvstændig skovler ind, hvor mange sorte penge man ikke kan tjene - helt blind for de omkostninger, der følger med at drive sin forretning, at man uundværlig vil opleve "tomgang", at der skal indbetales til pension og forsikring...og alle mulige andre forhold, som man aldrig tænker over, når man bare får sin lønseddel hver måned fra sin arbejdsgiver...

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad kan man egentlig trække fra i skat med den profession, kan man fratrække kondomer, renseservietter lagen rens, privat chauffør, limousine service :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Julie_SødeTøs

Du kan trække det fra, som er nødvendigt i udførelsen af dit erhverv...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Julie_SødeTøs

Det er de samme regler som for alle andre erhvervsdrivende, men man skal selvfølgelig altid holde sig orienteret om, hvad Skat har af praksis på forskellige områder, og hvad der ligger af konkrete afgørelser...eller får en revisor til at hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, 1 time siden:

flere mandlige brugere herinde interesserer sig lige lovligt voldsomt for hvor meget vi tjener

Hvis jeg interesserer mig for GP’ens indtægt er det egentlig mest fordi jeg inderligt håber at de får en ok hyre for deres indsats. Og at pengene ikke går til diverse andre lommer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 1 time siden:

Hmm… Pt synes jeg at flere mandlige brugere herinde interesserer sig lige lovligt voldsomt for hvor meget vi tjener, hvornår vi har mest travlt osv osv?

Er det kun mig som rynker lidt på næsen af det? Jeg betaler endda skat af min indtægt , men man ved jo fx aldrig hvem der læser med herinde :ph34r: dette er et venligt opråb om at man tænker sig om inden man laver tråde og/eller kommenterer herinde . Husk nu at alt data bliver lagret for evig tid på internettet ❤️

Klog og fræk - skønne Miley:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 1 time siden:

Bakker dig 100% op, det rager ikke nogen hvad man tjener uanset om man er arbejdsmand, glædespige eller direktør.

Og det kan kun bunde i misundelse og Jantelov.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gøffe skrev, for 47 minutter siden:

hvad kan man egentlig trække fra i skat med den profession, kan man fratrække kondomer, renseservietter lagen rens, privat chauffør, limousine service :ph34r:

Man kan kun trække noget fra, har man et CVR nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gøffe skrev, for 1 time siden:

nu er der ikke noget der hedder skat og moms her i jydeland der er kun for djævlinge :rolleyes:

Ansvarlige bør derfor overveje, som kompensation for al den byttehandel, at indføre en særlig "jydeskat" - kun for jydelændinge.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julie_SødeTøs skrev, 1 time siden:

Det gør sig i øvrigt også gældende for mange andre erhverv, hvor udenforstående glad sidder og gætter på, hvilken rørende formue man som selvstændig skovler ind, hvor mange sorte penge man ikke kan tjene - helt blind for de omkostninger, der følger med at drive sin forretning, at man uundværlig vil opleve "tomgang", at der skal indbetales til pension og forsikring...og alle mulige andre forhold, som man aldrig tænker over, når man bare får sin lønseddel hver måned fra sin arbejdsgiver...

Så enig med dig. Af samme årsag har jeg  som selvstændig soldet alle mine indtægter op på kvinder, kaviar og Champagne, mens tid er. Kede sig kan man senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gøffe skrev, for 57 minutter siden:

Burde også være muligt at trække lingerie, kosmetik, frisør, videre-uddannelsesrejer og afskrivning på udstyr fra efter min mening....:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Julie_SødeTøs
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Burde også være muligt at trække lingerie, kosmetik, frisør, videre-uddannelsesrejer og afskrivning på udstyr fra efter min mening....:P

Der kan man med fordel orientere sig i Line Rafns skattesag, hvor makeup og tøj bliver behandlet...Skat har en meget pudsig opfattelse af, hvornår tøj kan bruges privat:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julie_SødeTøs skrev, for 2 minutter siden:

Der kan man med fordel orientere sig i Line Rafns skattesag, hvor makeup og tøj bliver behandlet...Skat har en meget pudsig opfattelse af, hvornår tøj kan bruges privat:huh:

Men det er jo stadig sådan, at man for at lave omelet må slå æg i stykker.....selv skattefolk.;)

Nå, nu er jeg nok dum. Har lige læst en artikel i avisen om, hvordan verdens rigeste mennesker helt undgår at betale skat. Måske derfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...