Hop til indhold
Miley_for_pleasure

Gp indkomst mm

Recommended Posts

Jeg synes, det er helt fint, hvis en praktiserende gp tjener mange penge i nogle år. De gode minder, hun efterlader hos sine kunder, varer hele livet. Jeg ser det som en investering. Desværre går ingen(?) praktiserende gp igennem sin tid uden nogle dårlige oplevelser med dårlige mænd. Personligt ser jeg en del af min betaling som et bidrag til at kompensere for de dårlige oplevelser hun måtte have med andre mænd. Du kan se det som en kompensation for den risiko, hun tager. Min egen oplevelse vil være så meget bedre, hvis pigen er glad. Både økonomisk, følelsesmæssigt og gerne også seksuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

GP verdene er meget lukket og hemmelighedsfuld, og der er mange fordomme og myter omkring Hele bordelsegmentet i vores samfund. Der er derfor ikke noget at sige til at vi er nysgerrige og gerne vil vide noget om denne verden. GP erene kan selv være med til at aflive alle disse fordomme og spekulationer , ved at være lidt mere informative omkring jeres erhverv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den snagende mentalitet er hele årsagen til det uvæsen der hedder “SKAT” overhovedet kan eksistere. 

Det der undre mig mest, er at der efter sigende er piger som ovenikøbet betaler til den frygtlige instans. 

Skulle jeg have ondt i den anden ende over noget som helst relateret til pigernes indtjening, så er det hvis pigerne snyder sig selv og afleverer penge til den mafia kasse. Eller i det her tilfælde kunne man argumentere for at SKAT faktisk er en pimp.

Jeg stemmer for mørklægning af pigernes indtægt og nedlæggelse af SKAT:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Obersten skrev, for 37 minutter siden:

Den snagende mentalitet er hele årsagen til det uvæsen der hedder “SKAT” overhovedet kan eksistere. 

Jeg stemmer for mørklægning af pigernes indtægt og nedlæggelse af SKAT:biggrin:

Et indlæg uden noget brugbart. At kalde SKAT et uvæsen, er barnligt og useriøst.

Alle skal betale skat af indkomst, det er sådan vores system er strikket sammen. Hvordan skulle samfundet ellers fungere, hvis det ikke finansieres af en skat?

Det sagt, så rager det ikke en gp's kunder, eller medlemmer herinde hvad hun tjener på årsbasis. Ja, hun kan tjene 10.000 på en vagt. Ja, hun kan tjene 2000 på en vagt. Ja, hun kan tjene 40.000 på én måned og 10.000 næste måned.

Det er hendes opgave at indberette indtægten. Det er hendes problem, hvis hun dumper i en kontrol, ikke vores. Har hun ikke styr på hendes "sager", kan jeg ikke være mere ligeglad.

Lissom jeg også er bedøvende ligeglad med udlejere og mellemmænd der sørger for værelser, bordeller, annoncering mm. Jeres tid kommer også en dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 8 timer siden:

Et indlæg uden noget brugbart. At kalde SKAT et uvæsen, er barnligt og useriøst.

Alle skal betale skat af indkomst, det er sådan vores system er strikket sammen. Hvordan skulle samfundet ellers fungere, hvis det ikke finansieres af en skat?

Var kun et spørgsmål om tid før det kløede nogen i røven. :-)

Jeg er helt afklaret med min holdning og er fuldstændig upåvirket af din holdning. Du spilder din tid :-*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Libido6
Miley_for_pleasure skrev, for 13 timer siden:

Hmm… Pt synes jeg at flere mandlige brugere herinde interesserer sig lige lovligt voldsomt for hvor meget vi tjener, hvornår vi har mest travlt osv osv?

Er det kun mig som rynker lidt på næsen af det? Jeg betaler endda skat af min indtægt , men man ved jo fx aldrig hvem der læser med herinde :ph34r: dette er et venligt opråb om at man tænker sig om inden man laver tråde og/eller kommenterer herinde . Husk nu at alt data bliver lagret for evig tid på internettet ❤️

en dejlig aften til jer alle :wub:

Jeg håber, at du kan bruge din forretning til at lægge gode summer til side, og skabe grundlag for den tilværelse du ønsker dig. 

Til dem med kvababbelse over priserne: Betal eller brug din højre hånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om man synes man bør betale skat eller ej , så skal man jo - og det var heller ikke pointen i tråden :P yderligere så bor vi i dk hvor det efterhånden må være rimelig begrænset hvad man kan bruge sorte penge til. Ikke til meget andet end sjov og ballade i hvert fald .

Redigeret af Miley_for_pleasure

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julie_SødeTøs skrev, for 13 timer siden:

Det er de samme regler som for alle andre erhvervsdrivende, men man skal selvfølgelig altid holde sig orienteret om, hvad Skat har af praksis på forskellige områder, og hvad der ligger af konkrete afgørelser...eller får en revisor til at hjælpe

Personligt vil jeg altid foreslå at man får revisor . Og ham/hende kan man også trække fra i skat :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 14 timer siden:

Rigtig ofte sidder folk (mænd) og gætter på, hvor mange gæster vi har, hvornår der er travlt, hvad vores baggrund er osv. For ikke at tale om de horrible regnestykker, der sommetider bliver lagt frem og som ingen hold i virkeligheden har…..

Så lige denne på Twitter som svar til en mand der havde regnet sig frem til at kvinden måtte have et overskud på 15000$ på en uge.

F8zyqw9W8AEjcfi.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Obersten skrev, for 2 timer siden:

Var kun et spørgsmål om tid før det kløede nogen i røven. :-)

Jeg er helt afklaret med min holdning og er fuldstændig upåvirket af din holdning. Du spilder din tid :-*

Dit problem

Hvis dit brugernavn er din titel IRL, så er du jo selv lønnet af skattekroner.

Nok om det, politisk tale er ikke tilladt her.

Videre til trådstarters indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 19 timer siden:

GP erene kan selv være med til at aflive alle disse fordomme og spekulationer , ved at være lidt mere informative omkring jeres erhverv.

Prøv at læse lidt tilbage her på forum, så skal du se informationer fra GP’er i stride strømme. Der er en udemærket søgefunktion, så er der læsestof til flere uger ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 19 timer siden:

GP erene kan selv være med til at aflive alle disse fordomme og spekulationer , ved at være lidt mere informative omkring jeres erhverv.

Hverken dig eller nogen andre har krav på den viden du smideer jo heller ikke din lønseddel op herinde fordi en eller random person med et anonymt brugernavn spørger :lol:

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 22 timer siden:

Hmm… Pt synes jeg at flere mandlige brugere herinde interesserer sig lige lovligt voldsomt for hvor meget vi tjener, hvornår vi har mest travlt osv osv?

Komme disse tråde til livs = ignorer dem. Der er 2-3 profiler der burde kalde sig Spørge Jørgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 13 timer siden:

Dit problem

Hvis dit brugernavn er din titel IRL, så er du jo selv lønnet af skattekroner.

Nok om det, politisk tale er ikke tilladt her.

Videre til trådstarters indlæg

Jeg har ikke noget problem. Det er dig der bliver provokeret over en anden mening end din egen.  

At du tolker mit brugernavn til at være et udtryk for profession er grinagtigt. Jeg betaler desværre alt for meget skat (ikke offentligt lønnet) men balancere det ved at hyre sort arbejde mest muligt og bruge de fleste sex penge udenfor Danmark. Piger der reklamere med at betale deres skat besøger jeg ikke. Finder det ucharmerende. Kan bedre lide rebelske typer. 

Jeg har overhoved ikke talt om politik. Det er spild af tid, den er for din egen regning ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Obersten skrev, for 6 timer siden:

Jeg har ikke noget problem. Det er dig der bliver provokeret over en anden mening end din egen.  

At du tolker mit brugernavn til at være et udtryk for profession er grinagtigt. Jeg betaler desværre alt for meget skat (ikke offentligt lønnet) men balancere det ved at hyre sort arbejde mest muligt og bruge de fleste sex penge udenfor Danmark. Piger der reklamere med at betale deres skat besøger jeg ikke. Finder det ucharmerende. Kan bedre lide rebelske typer. 

Jeg har overhoved ikke talt om politik. Det er spild af tid, den er for din egen regning ;-)

Hvor gammel er du ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...