sailor 340 Skrevet 12. Januar, 2014 Hej Er der nogle der har besøgt Nina for nylig, hende i Århus Det er længe siden jeg har været der, er det stadig Nina selv og Geog? Specielt Geog kunne give noget pirrende massage Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 12. Januar, 2014 Nina er der, jeg fik en tur af hende i torsdags og den holdt absolut niveauet! Geog er så vidt jeg kunne forstå i Thailand, men jeg er ikke sikker.. jeg hørte så dårligt da alt mit blod var sydpå, og ninas sprog er nogle gange ikke så forståeligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaipigeelsker 1 Skrevet 1. Februar, 2014 Nogen som ved om Geog er kommet tilbage endnu. Trænger til en fræk massage af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Love2fly 2 Skrevet 2. Februar, 2014 Nogle der ved hvad Hennes åbningstider er? Det står kl 10- men kommer til lukket skilt da. Hun sa på telefon engang at hun åbnede kl 12, men ved at jeg har været der før det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 19. Februar, 2014 (edited) Hej Nogen der ved om Geog er tilbage? VH Redigeret 19. Februar, 2014 af sailor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 24. Februar, 2014 Stadig ingen Geog? Jeg ved jeg bare kunne tage forbi, men jeg har lidt langt til stedet og er kun interesseret i Geog VH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Love2fly 2 Skrevet 25. Februar, 2014 Var der for ca 1 og 1/2 uge siden, da var det kun geog der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaipigeelsker 1 Skrevet 25. Februar, 2014 Underligt - talte i telefon med nina i fredags og hun fortalte at Geog var i Thailand og sikkert ikke kom tilbage. Men håber virkelig hun er klar til sjov igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkeye 14 Skrevet 26. Februar, 2014 Sådan som jeg forstod det lyd det heller ikke som om at hun kom tilbage eller nogen andre i den nærmeste tid. Vent en månede også ring til hende Sailor og se om hun er tilbage eller der er kommet en anden. Ellers må du jo nøjes med nina selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 26. Februar, 2014 Sådan som jeg forstod det lyd det heller ikke som om at hun kom tilbage eller nogen andre i den nærmeste tid. Vent en månede også ring til hende Sailor og se om hun er tilbage eller der er kommet en anden. Ellers må du jo nøjes med nina selv Det gør jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fickenstein Skrevet 26. Februar, 2014 Er ham Georg en ombygget mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkeye 14 Skrevet 27. Februar, 2014 hehe nej det er hun ikke. Hun har bare et meget special navn og det er da meget muligt at jeg har stavet det forkert med R. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg