Hommage 49 Skrevet 28. Oktober, 2023 (edited) Har nu flere gange været ude for at pigen forlanger betaling med forskellige gavekort eller senest ITunes kort købt på diverse tankstationer. Hvad er formålet med disse betalings metoder, er det fup eller bare nye måder at omgås at der ligger penge hos pigerne. Jeg har sagt nej tak hver gang dette er eneste betalings metode. Hører gerne om andre er udsat for det samme. Redigeret 28. Oktober, 2023 af Hommage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 28. Oktober, 2023 Hommage skrev, for 17 minutter siden: Jeg har sagt nej tak hver gang Fortsæt med det, du har sikkert undgået at blive snydt. Det går som regel ud på at når du har købt et af disse kort, skal du lige sende et billede af det. Så kan han/Hun se de koder der står på kortet, så tømmer de kortet for penge. Også er du blokeret og blevet taget godt og grundigt ved røven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 28. Oktober, 2023 Tak lille Peter, så gir det mening, de vil ikke høre tale om kontant betaling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 28. Oktober, 2023 Betaler kun med danske kroner eller euro. Ingen grund til at afprøve andre alternative betalings måder, med fare for at blive snydt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 28. Oktober, 2023 Vi kan dog efterhånden komme ud for, at skulle anvende alternative betalingsformer. De uafhængige udenlandske piger, kan jo have besvær med at veksle DKK i udlandet. Personligt betaler jeg helst kontant (DKK, €), men bliver jeg mødt med ønske om alternativer, er jeg ikke afvisende, men sørger for først at fremvise beviset på betalingen, når mødet finder sted. Altså ingen billeder af kort eller kvitteringer, hvor koder eller andet fremgår. Netop ønsket om € betaling opfatter jeg som et bevis på, at pigen arbejder udenom netværk. Netop netværk har forskellige vaskemuligheder (også overfor DKK). Det er dog ikke et vandtæt bevis, men en indikator. God fornøjelse derude og pas på jer selv og hinanden. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 28. Oktober, 2023 Oldtimer skrev, for 27 minutter siden: Netop ønsket om € betaling opfatter jeg som et bevis på, at pigen arbejder udenom netværk. Netop netværk har forskellige vaskemuligheder (også overfor DKK). Det er dog ikke et vandtæt bevis, men en indikator. Det er nemmere for de forskellige netværk med euro også så det tror jeg bestemt ikke du skal regne som bevis på selvstændighed.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 28. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Det er nemmere for de forskellige netværk med euro også så det tror jeg bestemt ikke du skal regne som bevis på selvstændighed.. Det har du sikkert ret i, der er jo alle slags smuthuller, som vi almindelige mennesker ikke kender eller kan benytte. Det er en vanskelig verden at manøvrere rundt i. Vi er jo ude i skyggen af det "pæne" samfund og der trives alle mulige slags netværk (rockere, mafiaagtige organisationer, klaner etc.), så vi må prøve at lade vores "sunde" fornuft være en guide, men det er svært og Nationalbankens politik med at mistænkeliggøre udenlandske kontant vekslinger, gør det ikke nemmere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg