Hop til indhold
Max Bjævermose

Sofie ikke lunken, men Brandvarm

Recommended Posts

Hej

Så var det min tur til at aflægge Pussy Galores et besøg. Stedet ligger ved en stærkt befærdet indfaldsvej i det nordlige København. Let at få en aftale, let at komme dertil og dejligt med en slags vindfang hvor man kan stå helt i skjul. Stedet er fint nok - ikke så lækkert som jeg husker stedet var da det lå på Frederiksberg - toilettet trænger bl.a. til en renovation.

Da jeg kom ind i rummet - lidt forsinket - og blev sat til st vente lidt, og indtrådte Sofie. Hun er nøjagtigt som på hendes billeder - der er intet lagt til eller trukket fra - bare skøn. Der var dejlig gfe - kys med lidt tunge, ikke tunge slaskere men fint - under hele seancen - som jeg var virkelig glad for, fransk, 69, missionær, doggie og til sidst måtte jeg bare komme ud over hendes lækre bryster.

Den eneste anke - omend en lille en - var at fransk var med dut.

https://70210026.dk/sofie-brandvarm

Kommer jeg igen, JA

Max

Redigeret af Max Bjævermose
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, dutten, du skriver om, er vanskelig at undgå på de etablerede danske steder (har dog oplevet det et par gange, men vil ikke nævne navne), men det er et vilkår man må tage med.

Sofie, har jeg også flere gange haft lyst til, men jeg er alt for gammel i følge hendes kundekrav:huh:. Der findes heldigvis andre, jeg kan besøge med glæde. Men Sofie, lyder som en dejlig oplevelse og tillykke med det til dig.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Ja, jeg kunne også godt tænke mig at besøge hende, men er ligeledes for gammel.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj

Hun er dæleme også noget af en charmetrold. Havde et 3 timer langt forretningsmøde med hende igår morges (fredag), og Jeg kunne ikke undgå at lægge mærke til den charme den unge dame besidder. Der er noget ægte og naturligt over hende, som er gjort mere sexet med tøjvalget og neglene. 

Kan virkeligt godt forstå, at så mange danske mænd begærer hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, den 28.10.2023 at 12:41:

Ja, jeg kunne også godt tænke mig at besøge hende, men er ligeledes for gammel.:(

Hej Henlan

Spørg hende selv direkte mht. alderen

Max

Redigeret af Max Bjævermose

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Max Bjævermose skrev, for 4 timer siden:

Hej Henlan

Spørg hende selv direkte mht. alderen

Max

Det kan jeg vel, men er 6 år for gammel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 6 timer siden:

Det kan jeg vel, men er 6 år for gammel.

Alle kvinderne (nåeh ja - næsten alle) lyver om deres alder og meget andet. Hvis du lyver om din alder er der sgu ikke nogen der finder ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
wag skrev, for 41 minutter siden:

Alle kvinderne (nåeh ja - næsten alle) lyver om deres alder og meget andet. Hvis du lyver om din alder er der sgu ikke nogen der finder ud af det.

Jeg overvejer. Hun er ved gud lækker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...