Hop til indhold
Ny bruger

Kolding tungeKys lørdag Jylland

Recommended Posts

Guest Sommerdrømmen

Kommer lige derfra og der kommer jeg ikke igen. 
Det startede med at hun svarede ja, da jeg skrev og spurgte om hun var ledig og om jeg måtte komme med det samme. Så jeg satte kursen mod adressen og da jeg holdt på parkeringspladsen skrev jeg for at få hendes værelsesnr. 
Hun svarede ikke og jeg skrev igen. Hun skrev endelig tilbage, men at hun var optaget. Jeg måtte vente en time, så jeg foretog nogle indkøb imens. 
Da jeg var tilbage på parkeringspladsen på det aftalte tidspunkt, skrev jeg igen. Hun skrev tilbage at hun var klar om 10 min. Lidt frustrerende. 
Nå men efter et kvarter skrev hun endelig værelses nr. og jeg listede ind. 
Jeg betalte for 30 min, (det var den eneste mulighed), med tungekys som tilvalg. 
Fik et hurtigt bad og da jeg kom ud fra badeværelset lå hun på sengen, med kjolen på. 
jeg hoppede op i sengen ville til at gå i gang, men måtte ikke klæde hende af og hun ville ikke tingekysse. Hun fumlede lidt med den og smed et kondom på og trak lidt ned i kjolen så lige kunne skimte vorterne. Hun var så totalt fraværende og blev ved med at skynde på mig og gøre opmærksom på tiden. Så jeg gjorde mig færdig og skred. 

Stedet: 9, fine hotelværelser
Pigen: 7, hun er lækker men slet ikke tilstede
Gentagelse: 0, kommer aldrig til at ske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...