Hop til indhold
Randersand

Pegging

Recommended Posts

Jeg er blevet nysgerrig på pegging, og vil egentligt gerne høre om det fra “begge sider”.

Fra mandens synspunkt er der formodentligt prostata nydelsen kommer fra via denne aktivitet, men hvori består kvindens glæde - hvis der overhovedet er en seksuel nydelsen fra kvindens side? Pga diverse er jeg ikke længere udstyret med en prostata, så der er måske ikke nogen nydelse at opnå længere den vej?

Er det noget de fleste glædespiger tilbyder, er det muligt at finde nogen i Randers/omegn…og hvordan forbereder jeg mig til sådan en omgang - jeg ville jo være ked at uforudsete udfordringer?

Jeg har set en debat herinde om alder, så hvis man er dømt ude når man har rundet 55, er det da trist

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har ikke en dyt forstand på det men ud fra hvad der skrives er det vel det at kvinden har overtaget domina rollen de tænder på,

man skal ikke tage alder så alvorligt hvis du læser kommentarerne vil du se de fleste mener det er noget pjat

velkommen til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersand skrev, for 1 time siden:

Jeg er blevet nysgerrig på pegging, og vil egentligt gerne høre om det fra “begge sider”.

Fra mandens synspunkt er der formodentligt prostata nydelsen kommer fra via denne aktivitet, men hvori består kvindens glæde - hvis der overhovedet er en seksuel nydelsen fra kvindens side? Pga diverse er jeg ikke længere udstyret med en prostata, så der er måske ikke nogen nydelse at opnå længere den vej?

Er det noget de fleste glædespiger tilbyder, er det muligt at finde nogen i Randers/omegn…og hvordan forbereder jeg mig til sådan en omgang - jeg ville jo være ked at uforudsete udfordringer?

Jeg har set en debat herinde om alder, så hvis man er dømt ude når man har rundet 55, er det da trist

Jeg er 62, og har aldrig oplevet at blive dømt ude. Dog skal det siges, at jeg vælger de lidt mere modende GPer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, 1 time siden:

Jeg er 62, og har aldrig oplevet at blive dømt ude. Dog skal det siges, at jeg vælger de lidt mere modende GPer :)

De ved også hvad det drejer sig om. Syntes de unge piger virker som en fabrik (men det er sikkert bare mig) ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa, jeg kan ikke lige hjælpe dig med hvor du finder det i Randers, men jeg nyder det selv rigtig meget, og er så heldig at have en hustru, som rigtig gerne vil give mig den nydelse :-)

Hvad for hun så ud af det? Tja, rollerne er byttet om, så det er jo en anden verden for begge parter. Vi er på ingen måde til dominans, men jeg elsker at hun tager styringen, og jeg nyder at blive brugt, hun nyder til gengæld at give mig den nydelse, og det er vel i bund og grund det der tænder hende, altså at please :-)

Jeg kan kun sige: Prøv det, det er virkelig fedt :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...