Hop til indhold
Nis

Priserne stikker af

Recommended Posts

Guest DDR
SweetKisses skrev, Lige nu:

Altså jeg ønsker mig faktisk flere forskellige slags “tasker” :P

Tak for at du tog det humoristisk Sweet<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DDR
SweetKisses skrev, Lige nu:

Jeg har faktisk humor, selvom jeg kan lyde lidt strid ;)

Sweet Kisses er da altid - ja - sweet:wub:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Jeg har faktisk humor, selvom jeg kan lyde lidt strid ;)

Du er jo bare kvinde :P Ingen skam i det ;)

Redigeret af John41

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dickmand skrev, for 19 timer siden:

I sidder og piver over priserne, men vil gerne have kvalitet?

I vil gerne have pigerne er glade, hvorfor må der så ikke være lidt til dem selv, efter udgifter?

Er i så store fattigrøve, at i ikke fatter, at for at få en glad pige, der giver en kvalitets oplevelse, så koster det?

Vil I heller igen og igen købe en handlet, brændemærket udenlandsk pige, som siger ja til alt, til en billigere penge, hvor I ved inderst inde I støtter en østmafia?

Har I ikke fået mere i lønposen på det sidste?

Er det så så underligt at pigerne også vil have lidt mere, deres udgifter stiger også!

Det er klart nok, at I et land som Danmark, der vil de lokale være dyrere, og der vil være en gulerod for nogen i at vælge gæstearbejdere, som også i teorien skulle få meget ud at være her. Nu er det jo heldigvis ikke alle udenlandske, der er brændemærkede, og det er heller ikke alle lokale der tilbyder kvalitet. 

Den gamle diskussion om købesex er billigt eller dyrt, har meget at gøre med perspektivet. For dem, der føler det er en forbrydelse, så slipper køber forrygende billigt, for mange fattigrøve fanget i et fast forbrug / hverdags køb af købesex er det forrygende dyrt, og nogle hundrede i forskel pr session gør en forskel. Som en ung GP engang sagde til mig med et stort grin, konerne hos mange af mine faste kan ikke forstå hvor pengene bliver af. 

Hvorom alting er, pigerne sætter priserne, og kunderne skal finde ud om de vil lege med. Der er heldigvis flere muligheder at vælge imellem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sweet

Jeg ønsker mig osse flere forskellige 'tasker' ;-) nogen til fint brug ,nogen til stranden og så dem der er med på mine perversiteter :-) Fælles for dem alle er at vi sexer så dampen sætter sig på ruderne :-)

Hvorom alting er, jeg syntes prislejet hos de dejlige kvinder jeg vælger at besøge er OK. Og kan sige fra et langt liv at tarvelige lokaler er et no go hos mig. Hvis kvinden er dejlig, dygtig og har den rette indstilling til sine omgivelser så er indtjeningen også til at lave en lækker indretning af 'forretningslokalet' og det sætter jeg pris på.

Har faktisk overvejet at investere nogle sparepenge i et lille hus på landet til skønne GP'er. Rimelig husleje, ordentlige forhold, bad og toilet virker og er i orden, møblering af god kvalitet, god varme til rimelige penge (ingen petroleumsovne feks.)og rum hvor der kan slappes af mellem kunderne. For der er stadig lidt for mange kvinder der 'nøjes' med tarvelige lokaler. Jeg undrer mig faktisk en gang imellem at de ikke selv mener de er bedre værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 4 timer siden:

For der er stadig lidt for mange kvinder der 'nøjes' med tarvelige lokaler. Jeg undrer mig faktisk en gang imellem at de ikke selv mener de er bedre værd.

Det er nu bare utrolig svært for os privat diskret piger at finde steder hvor vi kan føle os velkomne.. Og jeg kan fortælle dig at det gør ufattelig meget for ens “arbejdsmoral” og derved præstation.. I min spæde privat diskret start oplevede jeg faktisk 2 gange at blive bedt om at forlade stedet selvom andre piger havde anvendt det før hvilket var rigtig ubehageligt.. 

Til gengæld arbejder jeg nu ud fra faste steder og nogle af dem er pænere end andre men jeg ved at jeg er super velkommen alle stederne hvilket jeg har valgt at prioriterer..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 30.10.2023 at 14:23:

Tja, mine priser (og flere andres) er præcis de samme som for 8-10 år siden….

Hej Liv.

Jeg kan heller ikke påstå at alle er blevet dyrere. Overhovedet. Men der hvor jeg normalt kigger, primært Pussygalores og Seductiongirls i København, der synes jeg at priserne er i rivende udvikling.

Der blev i øvrigt nævnt et andet sted, at der ikke er noget der peger på at priserne er gået op, ud fra hvad der står på deres hjemmeside. Det er faktisk sandt. Deres menukort er det samme som altid. Men når man ringer og ønsker en pris, så ligger de højere end tidligere, fordi man lægger to ting sammen. Som skrevet: fair nok. Det må man jo godt. Jeg observerer og forholder mig til prisen - oftest ved ikke at tage afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Det er nu bare utrolig svært for os privat diskret piger at finde steder hvor vi kan føle os velkomne.. Og jeg kan fortælle dig at det gør ufattelig meget for ens “arbejdsmoral” og derved præstation.. I min spæde privat diskret start oplevede jeg faktisk 2 gange at blive bedt om at forlade stedet selvom andre piger havde anvendt det før hvilket var rigtig ubehageligt.. 

Til gengæld arbejder jeg nu ud fra faste steder og nogle af dem er pænere end andre men jeg ved at jeg er super velkommen alle stederne hvilket jeg har valgt at prioriterer..

Omgivelserne betyder virkelig meget, når man kommer ind et sted. Også for mig som kunde. Og det bliver jo så endnu mere vigtig, når man faktisk arbejder der hele dagen. Ærgerligt der er så få gode steder i kan benytte jer af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dickmand skrev, den 30.10.2023 at 19:14:

I sidder og piver over priserne, men vil gerne have kvalitet?

I vil gerne have pigerne er glade, hvorfor må der så ikke være lidt til dem selv, efter udgifter?

Er i så store fattigrøve, at i ikke fatter, at for at få en glad pige, der giver en kvalitets oplevelse, så koster det?

Vil I heller igen og igen købe en handlet, brændemærket udenlandsk pige, som siger ja til alt, til en billigere penge, hvor I ved inderst inde I støtter en østmafia?

Har I ikke fået mere i lønposen på det sidste?

Er det så så underligt at pigerne også vil have lidt mere, deres udgifter stiger også!

Læs hele mit indlæg. Så behøver du ikke stille så mange retoriske spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne det være en ide med færre piger på vagt, i turnus med lidt længere vagter end som tilfældet er?

For eksempel 1 - 2 piger færre på vagt indenfor hele åbningstiden, end som tilfældet er for nu.

Også så sænke prisen til 1800 kr for 1 time og 1000 kr for en halv time.

Kunderne vil have færre piger at vælge imellem, og færre piger vil måske få flere kunder til en lidt lavere pris end i dag.
En lille pris nedsættelse, og færre piger at vælge imellem kan potentielt give pigerne markant flere kunder og en noget højere omsætning.

Jeg siger ikke at det er givet at det vil gå sådan, men jeg antager at det ikke er utænkeligt at det kan gå sådan.

Man behøver jo ikke at omlægge alle dage i ugen til det.
Men man kan prøve sig frem ved at teste dage af med færre piger på lidt længere vagter, og med lidt lavere priser.

Jeg kan jo godt se et ramaskrig for mig, hvis der kommer run på billig dagene og kunderne forsvinder de andre dage.

Men det kan man jo tolke på 2 måder, hvis det sker!

1.
Vi dropper ugens billig dag.

2.
Vi indfører flere billig dage for der er flere kunder til det hvis vi gør det.
Med færre piger på lidt længere vagter.

Som jeg ser det så er pigerne nødt til tage nogle chancer, og være villige til at prøve noget nyt nogle dage som adskiller sig fra andre dage i ugen.
Herunder antal piger på vagt, vagters længde og priser i sammenhæng hermed.

Vagtplan Pussy Galores

Vagtplan Seduction Girls

Vagtplan City Girls

Vagtplan Hvidovrepigerne

Vagtplan Sexyclub

Vagtplan Vordingborgpigerne

Eller

Måske helt uændrede priser, men færre piger på lidt længere vagter?

Her skiller Vordingborg Pigerne sig mest ud med vagter med 1 pige af gangen fra kl 10 - kl 22.

Fra den ene yderlighed til den anden, måske et eller andet her imellem kan passe bedre i det nuværende marked.
De steder der har flest piger på vagt på de korteste vagter.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Rejsenetværk skrev, for 28 minutter siden:

Kunne det være en ide med færre piger på vagt, i turnus med lidt længere vagter end som tilfældet er?

Hvis du taler om at de individuelle udbydere begrænser udbuddet for at holde priserne på et bestemt niveau, så taler du ulovlig kartelvirksomhed.

Men hvis man tænker sig at der "aftales" noget husene imellem, så kan husene ikke forpligte pigerne, der jo egentlig bare kan flytte til P/D, og lægge prisen som de vil. Og hvorfor skulle de ikke gøre det? Det er på ingen måde i pigernes interesse at priserne sænkes. Hvorfor skulle de arbejde mere for at tjene det samme, hvis det alene er for kunstigt at holde priserne nede?

Du lader til at mene - og ret mig hvis jeg tager fejl - at det det er et mål i sig selv at priserne er lave. Det mener jeg ikke det er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 21 minutter siden:

Hvis du taler om at de individuelle udbydere begrænser udbuddet for at holde priserne på et bestemt niveau, så taler du ulovlig kartelvirksomhed.

Men hvis man tænker sig at der "aftales" noget husene imellem, så kan husene ikke forpligte pigerne, der jo egentlig bare kan flytte til P/D, og lægge prisen som de vil. Og hvorfor skulle de ikke gøre det? Det er på ingen måde i pigernes interesse at priserne sænkes. Hvorfor skulle de arbejde mere for at tjene det samme, hvis det alene er for kunstigt at holde priserne nede?

Du lader til at mene - og ret mig hvis jeg tager fejl - at det det er et mål i sig selv at priserne er lave. Det mener jeg ikke det er. 

Det er ikke korrekt opfattet, og det er ikke det jeg mener!

Det er muligt at visse underhåndsaftaler vil være ulovlig karteldannelse, og det må de selv rode med hvis de gør det.

Men det jeg mener det er at man måske skulle reducere udbuddet, til at der på vagterne kan vælges mellem færre piger.
For at tilpasse sig at der som jeg har forstået det, er færre kunder til færre piger til de normale priser.

En lille prisreduktion kunne måske give flere kunder til færre piger, der har lidt længere vagter.

Sådan at færre piger kan få en større andel af en kage, der er blevet mindre til deling mellem for mange piger.

Man kunne jo blive enige om at gå på nedsat tid, over hele måneden med færre vagter.
Men op i tid på vagter hvor man er færre piger om at deles om de kunder der er.

Der er jo ingen grund til vende skuden 180 grader, og så gøre det til en ny normal i huset hver dag og med nye lavere priser hver dag.

Men man kunne prøve om det virker i en tid, med færre kunder der bruger færre penge end de gjorde tidligere til købesex.

Eller simpelthen holde de priser man har, men hver anden dag køre med færre piger på længere vagter.

Sådan at udbuddet vil svare bedre til den faktiske efterspørgsel.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

færre piger vil måske få flere kunder til en lidt lavere pris end i dag.
En lille pris nedsættelse, og færre piger at vælge imellem kan potentielt give pigerne markant flere kunder og en noget højere omsætning.

Vil du selv synes det er attraktivt med længere arbejdsdage og større arbejdsbyrde? Det er lang tid at være på fra kl 10 - 22. Nogle piger tager også aftenvagter efter almindeligt arbejde, det gjorde jeg selv da jeg sad på bordel.

Du glemmer (og det er ikke underligt, for det er en viden man kun kan ha, hvis man selv arbejder på lagnerne) at det er hårdt arbejde både fysisk og mentalt; det gælder ikke om at få flere kunder til en lavere pris, hellere færre kunder til højere pris, skal der skæres i pris er det bedre at reducere udgifterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

En lille prisreduktion kunne måske give flere kunder til færre piger, der har lidt længere vagter.

Jeg er stadig ikke helt sikker på jeg forstår det..... Så priserne skal reduceres, pigerne skal have færre men længere vagter for at der "måske" kan komme flere kunder?

Hvis jeg var GP, er jeg slet, slet ikke sikker på jeg kunne se fordelen her. Prisen for husleje stiger sikkert også, da der er færre til at betale den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 38 minutter siden:

Vil du selv synes det er attraktivt med længere arbejdsdage og større arbejdsbyrde? Det er lang tid at være på fra kl 10 - 22. Nogle piger tager også aftenvagter efter almindeligt arbejde, det gjorde jeg selv da jeg sad på bordel.

Du glemmer (og det er ikke underligt, for det er en viden man kun kan ha, hvis man selv arbejder på lagnerne) at det er hårdt arbejde både fysisk og mentalt; det gælder ikke om at få flere kunder til en lavere pris, hellere færre kunder til højere pris, skal der skæres i pris er det bedre at reducere udgifterne.

Jeg er helt enig i at det er bedre med færre kunder til en højere pris, og at det er bedre at reducere udgifterne end det er at skære i prisen.

Jeg foreslår ikke noget af alt dette for at mænd skal kunne købe sex billigere.

Men jeg tænker at der simpelthen er for mange piger på vagt, til at deles om færre kunder end tidligere.

Det er simpelthen mit indtryk at pigerne frem for at tage færre vagter, og være færre piger på vagt af gangen.
Hellere lever med at være lige så mange om at deles om en kage der er blevet mindre, og lever med at få en mindre andel af kagen end tidligere fra en lavere omsætning end før.

Det kan man prøve at tilpasse sig på forskellig måde?
Færre på vagt på lidt længere vagter med lidt lavere priser, der giver så mange flere, men ikke overdrevent flere gæster at det er fordelagtigt at gøre det.

Sådan helt forsøgsvis en enkelt dag i ugen, måske bare 1 måned og så evaluere på om det virker eller ikke.

Jeg har også haft foreslået det modsatte, at pigerne går 3 - 4 på en vagt sammen mod at mutter tager det halve i vagtafgift fra hver pige.
Mod let nedsatte priser, og hvis huset har kapacitet til at dobbelt så mange gæster til det.

Det er også muligt at en lang ensom vagt i provinsen, uden konkurrence i huset er det rigtige for nogle.
Længere vagter, længere vente tid men flere kunder på en lang vagt.

Hvorom alting er, uændrede priser eller ikke?

Så tror jeg at pigerne er for mange om at dele, og godt kunne bruge at de er færre om at dele det som der er at dele?

Det er vel egentlig først hvis du vælger at skifte fra at arbejde på et bordel, til at arbejde som Privat Diskret du kan påvirke dine egne omkostninger.
Og det er vel kun som Privat Diskret du kan reducere dine udgifter.

Som jeg ser det så burde der også kunne skrues på omkostningerne på et bordel, men det er klart at det har mutter ingen mulighed for at kunne gøre.
Hvis ikke pigerne spiller med og vil samarbejde?
Eksempelvis om at tage færre vagter, være færre eller flere på vagt i kortere eller længere tid af gangen på de samme vagter.

Men jo pigerne er jo selvstændige og kan vælge at arbejde det de plejer, med de udgifter de plejer at have men med færre indtægter.
Hvis lidt er bedre end ingenting, giver det en slags mening at gøre det.

Men hvis de var lønmodtagere i en butik med faldende omsætning, så ville der enten bliver reduceret i medarbejderstyrken eller medarbejderne ville skulle gå ned i tid.

Jeg tænker bare om ikke det er i pigernes interesse at samarbejde om at fordele vagterne, efter det arbejde og den omsætning der rent faktisk er basis for?

tvr skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er stadig ikke helt sikker på jeg forstår det..... Så priserne skal reduceres, pigerne skal have færre men længere vagter for at der "måske" kan komme flere kunder?

Hvis jeg var GP, er jeg slet, slet ikke sikker på jeg kunne se fordelen her. Prisen for husleje stiger sikkert også, da der er færre til at betale den. 

Huslejen stiger vel kun hvis den ikke er til forhandling og pigerne vælger at acceptere huslejen uanset.

Men hvis der faktisk kan være en gensidig dialog, og en gensidig vilje til at komme hinanden i møde.

Mon man så ikke i fællesskab kunne arbejde sammen om at tilpasse sig en ny situation, ved eksempelvis at tilpasse udbuddet den efterspørgsel der består.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg ser det så burde der også kunne skrues på omkostningerne på et bordel, men det er klart at det har mutter ingen mulighed for at kunne gøre.

Den eneste der kan det er netop mutter. Du ved jo ikke reelt, hvad det koster at sidde på vagt på et bordel…. men du kan jo gå i dialog med nogle af stederne og høre, hvad de siger til dine forslag?

Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Men jo pigerne er jo selvstændige og kan vælge at arbejde det de plejer, med de udgifter de plejer at have men med færre indtægter.
Hvis lidt er bedre end ingenting, giver det en slags mening at gøre det

Præcis, hvis det ikke giver mening, så skal pigerne nok finde på noget andet….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

I forhold til bordeller med Danske kvinder, så udtrykker priserne vel udbud og efterspørgsel? Så vidt jeg kan læse mig til herinde, så er udbuddet af danske kvinder været drastisk faldende de sidste 10 år. Bordellerne er vel også kendetegnet af kvinder på et vist niveau - altså professionelle der kan deres metier? Det må også betyde noget for prisen? Jeg selv Kommer kun hos thai og ind i mellem hos latinske kvinder, da mit budget ikke rækker til mere. Men hvis kvaliteten og ikke mindst driftsikkerheden er høj på danske bordeller, så kan man jo overveje, hvad der bedst kan svare sig. 
Fordelen ved udenlandske kvinder er, at deres sociale koder er sværere at aflæse og dermed bliver der for mig nemmere at opretholde illusionen  om GFE. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...