Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var meget godt tilfreds alt hvad vi aftalte blev gennemført med kryds og slange 

Utroligt sød pige men mener hun sage at hun smutter idag 

Hun er fra Brasilien 

Eneste lille minus var hun lige skulle have en par hiv af hendes cigaret men heldigvis af den slags som ikke lugter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går mandag 30/10 og hun sagde hun ville være i Aalborg til og med fredag 3/11.

Jeg var meget tilfreds og satser på at besøge hende igen mens hun er i Aalborg. 

Hun er en virkelig sød og flot pige og meget stor indlevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ReeferMadness

Har også besøgt og hun var helt fantastisk. Det fungerede i hvert fald helt i top for mig.

Hun er rigtig sød, er flot på meget naturlig måde, har dejlige latino form og så er masser af indlevelse, med både kærlige og liderlige blik.

Og så bare rigtig fræk. Hun suttede løs, mens hun pumpede min røv med to fingre. Jeg afbryder hendes blowjob for at få et kys, og så spytter hun hendes bj savl i munden på mig :D

Så helt sikkert en anbefaling. Jeg vil godt tage tilbage til Aalborg for at nå et besøg mere. Eller holde øje med hvor hun ellers tager hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ReeferMadness skrev, den 1.11.2023 at 13:45:

Har også besøgt og hun var helt fantastisk. Det fungerede i hvert fald helt i top for mig.

Hun er rigtig sød, er flot på meget naturlig måde, har dejlige latino form og så er masser af indlevelse, med både kærlige og liderlige blik.

Og så bare rigtig fræk. Hun suttede løs, mens hun pumpede min røv med to fingre. Jeg afbryder hendes blowjob for at få et kys, og så spytter hun hendes bj savl i munden på mig :D

Så helt sikkert en anbefaling. Jeg vil godt tage tilbage til Aalborg for at nå et besøg mere. Eller holde øje med hvor hun ellers tager hen.

Lyder ikke til hun er helt uden evner. Er pt i Kbh, så måske jeg skal skynde mig ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...