Stelvio 28 Skrevet 30. Oktober, 2023 De herrer ingen der har besøgt den spændende Pam her I AA? Hun kalder sig også Asia66 https://annoncelight.dk/showad/388255 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 30. Oktober, 2023 Jo hende besøgt jeg i lørdags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stelvio 28 Skrevet 30. Oktober, 2023 Pepsimax 75 skrev, for 16 minutter siden: Jo hende besøgt jeg i lørdags Kunne du fortælle om det var godt eller skidt - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 30. Oktober, 2023 Jeg var meget godt tilfreds alt hvad vi aftalte blev gennemført med kryds og slange Utroligt sød pige men mener hun sage at hun smutter idag Hun er fra Brasilien Eneste lille minus var hun lige skulle have en par hiv af hendes cigaret men heldigvis af den slags som ikke lugter 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 67 Skrevet 31. Oktober, 2023 Jeg besøgte hende i går mandag 30/10 og hun sagde hun ville være i Aalborg til og med fredag 3/11. Jeg var meget tilfreds og satser på at besøge hende igen mens hun er i Aalborg. Hun er en virkelig sød og flot pige og meget stor indlevelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ReeferMadness Skrevet 1. November, 2023 Har også besøgt og hun var helt fantastisk. Det fungerede i hvert fald helt i top for mig. Hun er rigtig sød, er flot på meget naturlig måde, har dejlige latino form og så er masser af indlevelse, med både kærlige og liderlige blik. Og så bare rigtig fræk. Hun suttede løs, mens hun pumpede min røv med to fingre. Jeg afbryder hendes blowjob for at få et kys, og så spytter hun hendes bj savl i munden på mig :D Så helt sikkert en anbefaling. Jeg vil godt tage tilbage til Aalborg for at nå et besøg mere. Eller holde øje med hvor hun ellers tager hen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 9. November, 2023 ReeferMadness skrev, den 1.11.2023 at 13:45: Har også besøgt og hun var helt fantastisk. Det fungerede i hvert fald helt i top for mig. Hun er rigtig sød, er flot på meget naturlig måde, har dejlige latino form og så er masser af indlevelse, med både kærlige og liderlige blik. Og så bare rigtig fræk. Hun suttede løs, mens hun pumpede min røv med to fingre. Jeg afbryder hendes blowjob for at få et kys, og så spytter hun hendes bj savl i munden på mig Så helt sikkert en anbefaling. Jeg vil godt tage tilbage til Aalborg for at nå et besøg mere. Eller holde øje med hvor hun ellers tager hen. Lyder ikke til hun er helt uden evner. Er pt i Kbh, så måske jeg skal skynde mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg