jdman 2 Skrevet 30. Oktober, 2023 Hej, Hvor finder man en god omgang pirrende tantra massage med afslutning med sex i det centrale Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 33 Skrevet 31. Oktober, 2023 https://annoncelight.dk/showad/387098 https://annoncelight.dk/showad/384463 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 2. November, 2023 (edited) blazeplay skrev, den 31.10.2023 at 13:44: https://annoncelight.dk/showad/387098 https://annoncelight.dk/showad/384463 Umiddelbart kunne det godt se ud som om det er den samme kvinde der er tale om i begge annoncer. Billederne er meget ens, lige som alder, højde, lokation, etc. også er det. Prismæssigt er der dog en forskel … Men begge er absolut fristende! Håber de kunne finde på at slå et smut forbi trekantsområdet en gang, som er inden for min “aktionsradius” Redigeret 2. November, 2023 af Snadremanden Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 33 Skrevet 2. November, 2023 Snadremanden skrev, for 7 timer siden: Umiddelbart kunne det godt se ud som om det er den samme kvinde der er tale om i begge annoncer. Billederne er meget ens, lige som alder, højde, lokation, etc. også er det. Prismæssigt er der dog en forskel … Men begge er absolut fristende! Håber de kunne finde på at slå et smut forbi trekantsområdet en gang, som er inden for min “aktionsradius” Det er den samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet 2. November, 2023 blazeplay skrev, for 15 minutter siden: Det er den samme Har du været der? Eller hvordan kan du bekræfte dette? Jeg synes de ser meget interessante ud, så ville meget gerne høre fra en som har været på besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 33 Skrevet 2. November, 2023 Sleino skrev, for 33 minutter siden: Har du været der? Eller hvordan kan du bekræfte dette? Jeg synes de ser meget interessante ud, så ville meget gerne høre fra en som har været på besøg. Ja det har jeg. Spurgte hende selv og fik bekræftet at det var hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet 2. November, 2023 blazeplay skrev, for 4 timer siden: Ja det har jeg. Spurgte hende selv og fik bekræftet at det var hende Super, lyst til at skrive en lille anmeldelse af din oplevelse? Hvordan var hun? Ser hun ud som billederne? Var det med sex? Hvordan var massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 33 Skrevet 4. November, 2023 Sleino skrev, den 2.11.2023 at 19:22: Super, lyst til at skrive en lille anmeldelse af din oplevelse? Hvordan var hun? Ser hun ud som billederne? Var det med sex? Hvordan var massagen? Hun er meget sød og venlig. Snakker rimelig meget under massagen som var fin. Det er ikke hende på billederne, men syntes at hun er meget pæn alligevel og hendes personlighed trækker op. og ja det var med sex som også var godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greyman 114 Skrevet 5. November, 2023 blazeplay skrev, for 6 timer siden: Hun er meget sød og venlig. Snakker rimelig meget under massagen som var fin. Det er ikke hende på billederne, men syntes at hun er meget pæn alligevel og hendes personlighed trækker op. og ja det var med sex som også var godt så det er slet ikke hende på de to link? (Bare så jeg forstår det rigtigt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 5. November, 2023 blazeplay skrev, for 16 timer siden: men syntes at hun er meget pæn alligevel og hendes personlighed trækker op. Men svarer hendes udseende bare nogenlunde til billederne?! Om man synes nogen er meget pæn, er jo ret individuelt fra person til person. Selv den skønneste personlighed kan jo nogle gange være langt fra nok, hvis det skal trække noget i de nedre regioner op. Personlighed har selvfølgelig noget at skulle have sagt, men det er jo ikke dét som gør annoncen interessant i første omgang, det er i høj grad hendes udseende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 33 Skrevet 5. November, 2023 Greyman skrev, for 18 timer siden: så det er slet ikke hende på de to link? (Bare så jeg forstår det rigtigt) Nej det er ikke hende på billederne Snadremanden skrev, for 8 timer siden: Men svarer hendes udseende bare nogenlunde til billederne?! Om man synes nogen er meget pæn, er jo ret individuelt fra person til person. Selv den skønneste personlighed kan jo nogle gange være langt fra nok, hvis det skal trække noget i de nedre regioner op. Personlighed har selvfølgelig noget at skulle have sagt, men det er jo ikke dét som gør annoncen interessant i første omgang, det er i høj grad hendes udseende! om hendes udseende svarer nogenlunde til billederne er lidt svært at sige, men jeg vil sige ja nogenlunde. Personligt synes jeg hun er pæn nok. men prøv at besøge hende og man kan jo altid gå igen hvis det ikke var som forventet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 6. November, 2023 blazeplay skrev, for 12 timer siden: Nej det er ikke hende på billederne om hendes udseende svarer nogenlunde til billederne er lidt svært at sige, men jeg vil sige ja nogenlunde. Personligt synes jeg hun er pæn nok. men prøv at besøge hende og man kan jo altid gå igen hvis det ikke var som forventet. Hmm, så tror jeg det bliver et pas herfra. Synes det er lidt i overen, forventningsfuld at køre ca. 120 km for at vende om i døren og skuffet tilbagelægge samme distance hjem igen, fordi hun slet ikke svarede til forventningerne. Det er “nogenlunde” ikke godt nok til. Havde det været i mit lokalområde, havde det været en anden sag … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg