poolboy 88 Skrevet 30. Oktober, 2023 Hej, Jeg overvejer en syndig tur til Berlin. er der nogen herinde, der kender priserne på 1 times hygge på Artemis? Det står ikke længere på hjemmesiden. tak… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 154 Skrevet 30. Oktober, 2023 Tjo, står sådan set nederst på FAQ siden. 90euro entre. Pigernes priser ligger formentlig 60euro opefter. https://www.fkk-artemis.de/en/faq/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dialga 79 Skrevet 30. Oktober, 2023 Har lige været der for et par måneder siden. Det er næsten ved det gamle med masser af piger med silikone babser og botox. Men super sjovt og underholdende. Priserne er Indgang 90euro Tur på rum 70euro for 30min standart. Extra 20 for bj uden Alt andet er 50 euro og anal 100euro. Hvis man kan undgå sharksne så får man en god , men halvdyr aften. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poolboy 88 Skrevet 31. Oktober, 2023 Mange tak for svar. Har været sammen med flere dejlige piger der, men det var før corona. Nu virker det lidt dyrt i forhold til pigerne i byen. Men jeg elsker konceptet. Jeg må se hvad det bliver til dernede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 154 Skrevet 1. November, 2023 Dialga skrev, den 31.10.2023 at 00:38: Har lige været der for et par måneder siden. Det er næsten ved det gamle med masser af piger med silikone babser og botox. Men super sjovt og underholdende. Priserne er Indgang 90euro Tur på rum 70euro for 30min standart. Extra 20 for bj uden Alt andet er 50 euro og anal 100euro. Hvis man kan undgå sharksne så får man en god , men halvdyr aften. Tak for svar. Var der nogle duller med über store silikonekasser, ala de største i København som Micha og Summer, fra hhv seductiongirls og sexyclub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 427 Skrevet 2. November, 2023 Flot sted , hvis man en dag skulle kommer til Berlin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg