Fedtøre 319 Skrevet 31. Oktober, 2023 Er der andre der har problemer med at komme på sugardaters.com? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loen 47 Skrevet 31. Oktober, 2023 Yep, har vist været nede i omkring en time nu her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 93 Skrevet 31. Oktober, 2023 Nu er det oppe igen - men de har desværre ikke rettet de mange fejl fra gårsdagens opdatering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 31. Oktober, 2023 Takker. Er også tilbage her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter123 85 Skrevet 2. November, 2023 De tog sitet ned, fordi jeg kontaktede dem. Jeg fandt ud af, at deres password system ikke virkede - så man kunne logge ind på min profil med et vilkårligt password. Jeg tror, at det galt for alle profiler - de tog sitet ned meget hurtigt efter, at jeg kontaktede dem. Jeg har slettet min profil efterfølgende. Har ikke lyst til at få mine oplysninger eksponeret og samtidig er udvalget af Sugarbabes i Aarhus virkelig tyndt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontio 64 Skrevet 2. November, 2023 Tror ikke det er Danmarks bedste IT folk der styrer den side ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 141 Skrevet 2. November, 2023 Jeg har nu aldrig haft problemer med at siden godtog enhvert password til min konto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg