Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n14641/4479/sweet-grace-new-girl-in-town/#profile-review

Har lige besøgt denne lækkerbidsk. Hun er naboens kønne datter, slank med små faste bryster med nogen dejllige nipples.

Hun tungekysser som en kæreste og sutter dejligt, hendes mis er rigtig flot med skamlæber der krammer ens pik og bevæger sig med ind og ud Sikke et syn især i doggy style.

Hun yder god service og er pisse sød. Pas godt på hende :)

Og det bliver et gensyn for mig snart!!!  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes engelsk er basic + , men det fint hendes søde smil og kropssprog er Amazing

GFE var som en kæreste, dejlige våde tungekys med hendes tunge inde i min mund grådigt, det gengælte jeg xD

Vi lagde ud med stående mig rager på hende og tungekysse, gal min pik blev hård af det !!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker at jeg så over tog hende da jeg havde aftale kl 0.15. 

Men ja hun er sød og lækker. Kyssende var ikke lige mig. Tungen var lidt for stiv og direkte ind i munden. Hun er helt ny i branchen. Hendes allerførste dag sagde hun. Pas godt på hende. Tænker hun bliver velbesøgt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi unge smukke Grace tirsdag og kan 100% tilslutte mig @hankypanky888’s oplevelse og beskrivelse

Grådige tungekys og stor indlevelse og imødekommenhed - lidt genert i starten men ret vild i sengen

Hun er ungdommelig, meget lys i huden og med meget små fine bryster. Hendes fisse er et kapitel for sig selv, virkelig smuk og indbydende og som ts skriver, den krammer pikken :wub:

Jeg fik fat på hende via whatsapp - hurtigt svar og fin kommunikation

Fun fact - jeg besøgte Milana i samme lejlighed mindre end 24 timer tidligere - man begynder at føle sig helt hjemme :P

Pas godt på Grace, hun virker uerfaren og ny i dette game

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 4 minutter siden:

Jeg var forbi unge smukke Grace tirsdag og kan 100% tilslutte mig @hankypanky888’s oplevelse og beskrivelse

Grådige tungekys og stor indlevelse og imødekommenhed - lidt genert i starten men ret vild i sengen

Hun er ungdommelig, meget lys i huden og med meget små fine bryster. Hendes fisse er et kapitel for sig selv, virkelig smuk og indbydende og som ts skriver, den krammer pikken :wub:

Jeg fik fat på hende via whatsapp - hurtigt svar og fin kommunikation

Fun fact - jeg besøgte Milana i samme lejlighed mindre end 24 timer tidligere - man begynder at føle sig helt hjemme :P

Pas godt på Grace, hun virker uerfaren og ny i dette game

Apropos Milana. 
var lige og kigge på nympho men kan ikke finde hende?

sagde hun noget om at hun tog afsted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Youngmann skrev, for 43 minutter siden:

Apropos Milana. 

Jeg er sikker på du snart kan finde hende igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hun ser fin ud på billederne. Sådan lidt elegant? Det lyder som om hun giver en fin oplevelse – især nu hvor GFE-delen er blevet diskuteret en del på det sidste hos andre piger.

Youngmann skrev, for 2 timer siden:

Apropos Milana. 

Nu handler anmeldelsen jo om Grace. Men som @dhnmdst skriver, ville jeg heller ikke bekymre mig for meget. Hendes annonce er ofte oppe og nede, så mon ikke hun bare tager en pause. Men man ved selvfølgelig aldrig :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Youngmann skrev, for 13 timer siden:

Hvordan kom du i kontakt med hende?

hendes telefon går på svarer med det samme og telegram går beskeden ikke igennem?

Mystisk, jeg sms fint med hende!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...