Tingel 75 Skrevet 1. November, 2023 AliceLedez Hejsa, er der nogen der har mødt hende her? Skriver lidt frem og tilbage om en aftale lige nu, men tænker om der er nogen der har erfaringer at dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 1. November, 2023 Desværre.. Havde en aftale med hende men blev nød til at aflyse.. Så lad endelig vide hvad du finder ud a Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 2. November, 2023 Fra annoncen "OM MIG Fransk pige Kan du skrive på engelsk? Klar til nye oplevelser :)" Hun skriver da ellers et udemærke dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 2. November, 2023 At kunne skrive et par linjer på dansk betyder ikke at man behersker sproget super godt, så syns ikke det er underligt at hun foretrækker engelsk… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 75 Skrevet 2. November, 2023 Arne Jensen skrev, for 9 timer siden: Fra annoncen "OM MIG Fransk pige Kan du skrive på engelsk? Klar til nye oplevelser :)" Hun skriver da ellers et udemærke dansk Sikker på du ikke autooversætter på telefonen? Hos mig står det på engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 3. November, 2023 Tingel skrev, for 16 timer siden: Sikker på du ikke autooversætter på telefonen? Hos mig står det på engelsk. Ja nu står det også på engelsk, igår var det på dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 75 Skrevet 3. November, 2023 Arne Jensen skrev, 1 time siden: Ja nu står det også på engelsk, igår var det på dansk Det har stået på engelsk for mig i flere dage. Sååeh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 60 Skrevet 5. November, 2023 Potato potato Hold jer til emnet Sød ung kvinde - dejlig krop, nysgerrig og sub 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 270 Skrevet 13. November, 2023 Har haft besøg af hende til et blowjob. Lækker, sprød ung pige. Dejligt blowjob. Skød min ladning af i hendes åbne mund og hun slugte det hele. Kan anbefales! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 13. November, 2023 Dokteren skrev, for 3 timer siden: Har haft besøg af hende til et blowjob. Lækker, sprød ung pige. Dejligt blowjob. Skød min ladning af i hendes åbne mund og hun slugte det hele. Kan anbefales! Og det er pigen på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg