Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 20. Juni ThaiErdetbedste skrev, for 7 timer siden: Jeg fik svar, men det er alt for dyrt, da det koster tæt på 2.000 kr for 24 timer. Kære alle 2000 kr for 24 timer, er faktisk ret så billigt, alt for billigt! Bare det at skulle gøre en Dolls ordenligt ren, for gammelt sperm osv. er i sig selv en opgave og ikke særligt vel duftende, sagt på den pæne måde - Og efterfølgende skal The Dolls tørre ordenligt i mindst 24, hvor efter hun skal pudres med talkum. Jeg kunne slet ikke forestille mig, at lade mine Dolls leje ud, uden opsyn - Da erfaringen viser, at mennesker ikke altid passer på det de lejer, eller låner af andre. Doll fetish, er kommet for at blive:-) Madame Elisabeht 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 78 Skrevet 23. Juni Nogle der ved om der ligger sådan noget i Jylland har selv lidt dukker men ideen om og tag ud og knep nogle andre lyder os rimlig frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 23. Juni Men du kan også selv købe en den koster 10.000kr + , så er 2000kr for 24 timer jo ikke så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg