Guest thaimassoren Skrevet 28. November, 2023 Lemon skrev, for 3 minutter siden: Brug ord til at få andre til at misforstå mig. Hvilken slags person er du? Hvis du ikke kan lide det, skal du ikke efterlade en dårlig kommentar. Hvis det er mig du henvender dig til, så undskyld. Du virker sur og indebrændt. Det kunne måske bare være du skulle tage imod den undskyldning der kommer til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaimassoren Skrevet 28. November, 2023 (edited) Lemon skrev, for 7 minutter siden: Jeg behøver ikke arbejde med folk som dig. Der er mange andre kunder, der ville være glade for at være mine kunder. Bare én dårlig person betyder ikke noget for mig. Jeg ved også der er nogen som rækker hånden ud til dig. Måske du skulle tage imod den. Tilgivelse kan være en befrielse Måske det var bedre at skrive privat istedet for her Redigeret 28. November, 2023 af thaimassoren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 29. November, 2023 thaimassoren skrev, for 13 timer siden: Jeg ved ikke lige hvad du tænker her. Og hvad det drejer sig om. Jeg har været kunde hos dig i Odense og så tror jeg ikke vi ellers har haft noget sammen. Måske du forveksler mig med en anden. Jeg kunne forestille mig at det sikkert handler om denne kommentar:...En gang l.......altid l. Tror hun er lidt træt af overflødige kommentare, og jeg tænker heller ikke det er hende der har bedt om omtalen herinde. Jeg håber bare hun kommer tilbage til Odense, for hun er virkelig sød og dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 66 Skrevet 22. Maj, 2024 Er det denne Lemon? https://annoncelight.dk/showad/402356 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sim12 37 Skrevet 23. Maj, 2024 Nej det er ikke hende. Jeg har ledt både i Jylland og Fyn herinde og kan ikke finde hende. Hun har skiftet navn og lokation en del gange. Andre der ved om hun stadigvæk er i DK og aktiv? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 24. Maj, 2024 Jeg tror desværre ikke hun er i landet for tiden. Et stykke tid siden jeg har set annoncen. Sidst kaldte hun sig Ferry. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 270 Skrevet 30. Maj, 2024 https://annoncelight.dk/showad/402340 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg