Hop til indhold
gry

Bøghsgade Horsens

Recommended Posts

Det går under betegnelsen det værste sted i Horsens - har aldrig selv været der, så kan ikke gå i detaljer

Du kan prøve at søge på Bøghsgade i søge funktionen

Har aldrig hørt der har været danske piger på sted, kun udenlandske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes du skal finde et andet sted, det er et værre lorte sted, falske profiler, snyder med både tid og aftalte ydelser. Du kal helt klart finde et bedre sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, den 2.11.2023 at 08:45:

Nogle der kender til bøghsgade i Horsens og hvordan man bliver pige i huset.

jeg ved huset bliver brugt, kommer jævnligt forbi men kan ikke finde nogle annoncer

Du kunne jo banke på en dag du kom forbi, og spørge om der er plads til dig ;)

Eller skrive Bøghsgade i søgefeltet øverst til højre, så kommer der flere tråde frem om stedet :)

Redigeret af Bryan Mills

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 2.11.2023 at 09:39:

Synes du skal finde et andet sted, det er et værre lorte sted, falske profiler, snyder med både tid og aftalte ydelser. Du kal helt klart finde et bedre sted.

Jeg kender slet ikke stedet, udover beliggenheden, og den vil være nem for mig at komme til, derfor tanken 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 2.11.2023 at 12:55:

Du kunne jo banke på en dag du kom forbi, og spørge om der er plads til dig ;)

Eller skrive Bøghsgade i søgefeltet øverst til højre, så kommer der flere tråde frem om stedet :)

Det er jeg ikke lige typen på, derudover tror jeg ikke sådanne steder åbner åbner  medmindre folk har en aftale, det var ihafald reglen dengang jeg Arb på et privat/diskret sted.

mange på sådan et sted er jo bange for at skat lige pludselig står i døren 

Redigeret af Bryan Mills
Adr

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 16 minutter siden:

Det er jeg ikke lige typen på, derudover tror jeg ikke sådanne steder åbner åbner  medmindre folk har en aftale, det var ihafald reglen dengang jeg Arb på et privat/diskret sted.

mange på sådan et sted er jo bange for at skat lige pludselig står i døren 

Hvis du har arbejdet privat / diskret ved du vel også, at man ikke deler adressen. Og hvorfor man ikke kan åbne uden aftale…. Det er ikke noget med SKAT at gøre, men er konceptet i p/d

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 4.11.2023 at 12:08:

Hvis du har arbejdet privat / diskret ved du vel også, at man ikke deler adressen. Og hvorfor man ikke kan åbne uden aftale…. Det er ikke noget med SKAT at gøre, men er konceptet i p/d

jeg har arb på et privat/ diskret sted kortvarigt 

men selvom jeg har gjort det, kender jeg da ikke alle regler osv.

Jeg spørger netop herinde, for at måske finde en bagvej til stedet

håber du forstår

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 28 minutter siden:

jeg har arb på et privat/ diskret sted kortvarigt 

men selvom jeg har gjort det, kender jeg da ikke alle regler osv.

Jeg spørger netop herinde, for at måske finde en bagvej til stedet

håber du forstår

Find en pige der arbejder der, ring til hende og spørg hvordan man kommer i kontakt med ejer, men lad være med at dele adresser der ikke fremgår af pigernes annoncer. Af diskretion og sikkerhedshensyn, for både piger og kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 5.11.2023 at 18:27:

Find en pige der arbejder der, ring til hende og spørg hvordan man kommer i kontakt med ejer, men lad være med at dele adresser der ikke fremgår af pigernes annoncer. Af diskretion og sikkerhedshensyn, for både piger og kunder.

Det er der jeg har forsøgt på, kan ikke finde nogle annoncer vedrørende stedet, men det er tydeligt når nan går forbi der er aktivitet 

mænd ind og ud, røde lamper udenfor osv

udover et gadenavn ( som vist også ifølge tråden her er ret berygtet

har jeg ikke delt nogen adresse, hvilket jeg lidt føler mig anklager for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 9 timer siden:

Det er der jeg har forsøgt på, kan ikke finde nogle annoncer vedrørende stedet

Præcis, man annoncerer ikke med adresse, når det er privat diskret. Uanset hvor kendt det måtte være i byen. Den eneste der nævner adressen her i tråden er dig. Sommetider kan man gætte, hvor en pige er. Eller kontakt en pige, der annoncerer med privat diskret i Horsens og spørg om hun kan hjælpe dig. Du kan også oprette en annonce på AL, om at du ønsker at arbejde i Horsens. Eller søge på Udlejes i Horsens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg beklager meget hvis jeg er tråds over nogens grænser, det har aldrig været hensigten med mit opslag.

den eneste hensigt jeg har haft har været og få lidt info om hvordan msn evt kom indenfor dørene som pige.

igen igen beklager 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 2 minutter siden:

Jeg beklager meget hvis jeg er tråds over nogens grænser, det har aldrig været hensigten med mit opslag.

den eneste hensigt jeg har haft har været og få lidt info om hvordan msn evt kom indenfor dørene som pige.

igen igen beklager 

Prøv at søge på piger, der arbejder i privat diskret i Horsens og send sms og spørg, hvor de arbejder og om der er plads til flere, uden at nævne hvilken gade du selv er interesseret i. Selvom du kender steder, er det ikke sikkert at alle gør. Hvis du har brug for mere hjælp, så ring mig op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 7.11.2023 at 09:33:

Prøv at søge på piger, der arbejder i privat diskret i Horsens og send sms og spørg, hvor de arbejder og om der er plads til flere, uden at nævne hvilken gade du selv er interesseret i. Selvom du kender steder, er det ikke sikkert at alle gør. Hvis du har brug for mere hjælp, så ring mig op.

Hvis jeg laver en alm søgning med privat diskret, kommer der ikke rigtig noget op i Horsens 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...