Flqdeis 20 Skrevet 6. November, 2023 Dav Jeg sørger en frisk fyr (og kvinde, hvis du kigger med) som kunne synes det var interessant at være med på en kigger. Du er velkommen til at sidde og underholde dig selv, og jeg kan ikke fuldstændig afvise at jeg er klar på at give et bj selv - men det er ikke udgangspunktet. Om du er ung eller gammel, tyk eller tynd spiller ingen rolle - bare du er seriøs. Jeg er desværre blevet brændt af en del gange i det her setup. Det skal ikke koste dig noget (ud over eventuel merpris for pigen). Du skal kort sagt - bare hygge dig med at se på. Det bliver forhåbentlig om en 3 ugers tid, en hverdag i tidsrummet 10-14 i Københavnsområdet. Skriv gerne en melding her eller pb hvis du kender piger som er interesseret eller om dine egne oplevelser og forventninger hermed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 90 Skrevet 6. November, 2023 Lyder spændende Kan se du har søgt tidligere, er det lykkes for dig at få en kikker med? Hvad vil agten indeholde? Alm sex, bj, anal? Skriv gerne en PM når du kender kvinden og tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flqdeis 20 Skrevet 6. November, 2023 (edited) Min umiddelbare tanke er at der er gensidig fransk - vil kvinden også lege med græsk er det også ok, men ikke afgørende for mig. Ellers bare helt almindelig "frem og tilbage" - hvor jeg tænker vi prøver at finde en position hvor der er er rimeligt udsyn Det bliver i øvrigt med gummi Redigeret 6. November, 2023 af Flqdeis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 6. November, 2023 Flqdeis skrev, 1 time siden: Min umiddelbare tanke er at der er gensidig fransk - vil kvinden også lege med græsk er det også ok, men ikke afgørende for mig. Ellers bare helt almindelig "frem og tilbage" - hvor jeg tænker vi prøver at finde en position hvor der er er rimeligt udsyn Det bliver i øvrigt med gummi Sjovt du vælger at springe det første spørgsmål over i LystTilSM indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flqdeis 20 Skrevet 6. November, 2023 El Caliente skrev, for 7 timer siden: Sjovt du vælger at springe det første spørgsmål over i LystTilSM indlæg Fair nok - nej, det er ikke lykkedes. Til gengæld er jeg blevet brændt af de gange jeg har prøvet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg